Dacht dat het Axel Merckx was, maar mijn supertje frikandel speciaal zit in de weg. Hoe laat je die snel zakken?quote:Op zondag 21 december 2014 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
'The Hammer' is een wielrenner?
De Vreede is niet eens een prima vloerspeler..quote:Op zondag 21 december 2014 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
De Vreede prima vloerspeler maar dat is het dan ook
Jawel hoor daarom staat hij daar ookquote:Op zondag 21 december 2014 21:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De Vreede is niet eens een prima vloerspeler..
Blenderen en in een glas stoppen met een rietjequote:Op zondag 21 december 2014 21:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat het Axel Merckx was, maar mijn supertje frikandel speciaal zit in de weg. Hoe laat je die snel zakken?
Rectaal innemen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat het Axel Merckx was, maar mijn supertje frikandel speciaal zit in de weg. Hoe laat je die snel zakken?
Geen Sky stream kijkenquote:Op zondag 21 december 2014 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Valt niet veel te genieten voor die jongen Jacques.
The Hof gaat gewoon weer puinruimen bij de Lakeside.quote:Op zondag 21 december 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Albertino Essers, Rick Hofstra, waar zijn ze gebleven?
André Brantjes...quote:Op zondag 21 december 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Albertino Essers, Rick Hofstra, waar zijn ze gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |