Probeer het maar. Ik vond de wereld en de sfeer juist fantastisch.quote:Op zondag 21 december 2014 22:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat laatste (het verhaal dus eigenlijk) lijkt me (al) wel leuk. Echter, ik vind de wereld er niet mooi uitzien. Weinig variatie ook vooral als ik zo al die plaatjes/filmpjes zie en van dat "horrorachtige" (Splicers, Little Sisters) houd ik ook niet echt. Die "Big Daddies" lijken me dan wel weer leuk.
Nou ja, we gaan het zien
Kwam er gisteravond eigenlijk pas achter dat Andrew Ryan een soort anagram is van Ayn Randquote:
Nee hoor, je moet ook nog winnen met steen,papier en schaar.quote:Op maandag 22 december 2014 03:02 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste echte perfect game![]()
Walking dead hoef je alleen maar uit te spelen om alle achievements te halen dus die tel ik niet mee
mijn wishlist is groter i.p.v kleiner geworden tot nu toequote:Op maandag 22 december 2014 09:03 schreef Solique het volgende:
Tot nu toe een goedkope sale en dat zal waarschijnlijk wel zo blijven.
Mijn wishlist is ook groter geworden, goed maar dat ik die niet allemaal koopquote:Op maandag 22 december 2014 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn wishlist is groter i.p.v kleiner geworden tot nu toe
hengel anders eerst de piraat DRM-free versie binnen?quote:Op maandag 22 december 2014 09:41 schreef Verbal het volgende:
Mijn wishlist ook... nog niet fysiek, maar wel in totaal.
Ik heb nog niks gekocht, maar ik twijfel heeeeeel erg over PA. Weet gewoon niet of ik het leuk ga vinden, al vind ik het idee en het eigenwijze van de lui die het maken wel tof.
V.
Neuh, dan gok ik het wel voor die 6 piek.quote:Op maandag 22 december 2014 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
hengel anders eerst de piraat versie binnen?
maar het wel slecht dat tijdens een sale eenwishlist groeit...quote:Op maandag 22 december 2014 09:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn wishlist is ook groter geworden, goed maar dat ik die niet allemaal koop
Zie dan ineens spellen voorbij komen waarvan ik denk lijkt mij wel leuk.quote:Op maandag 22 december 2014 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
maar het wel slecht dat tijdens een sale eenwishlist groeit...
Maar we hebben nog even, dus wellicht slinkt hij toch nog
Bij mij werkt de hidden achievement "rising dragon" niet... Ik blijf wel steken op 75/85. Vind het geen slecht concept, Base en squad management is heel leuk, maar dan besef je dat het een turnbased game is waarbij de vijand mag bewegen op jouw turn, en de strategy grotendeels is gereduceerd tot RNG....quote:Op maandag 22 december 2014 03:02 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste echte perfect game![]()
Walking dead hoef je alleen maar uit te spelen om alle achievements te halen dus die tel ik niet mee
Ik ga em ook aanschaffen. Nu TWD Season 2 nog..quote:Op maandag 22 december 2014 09:46 schreef Verbal het volgende:
WHOA!!! Zie nu TWAU voor nog geen 6 pieken!!!
V.
Ah mooi manquote:Op maandag 22 december 2014 11:48 schreef eQuaL het volgende:
Civ V is heel tof! Bedankt voor de tips, ik heb wat te doen tijdens de kerst
Niet hetzelfde als Tropico. Je kan het vergelijken met XCOM. Is wel geinig maar zou er niet te veel voor betalen.quote:Op maandag 22 december 2014 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
Omerta is dat wat?
Ik heb ergens gelezen dat het gewoon Tropico zou zijn maar dan met een ander thema en andere graphics. Mixed reviews, zie dat het vooral veel van hetzelfde is (net als Tropico).
Iemand die het heeft en een mening heeft?
En wtf is TWAU?? Al die kut afkortingen hier altijdquote:Op maandag 22 december 2014 09:46 schreef Verbal het volgende:
WHOA!!! Zie nu TWAU voor nog geen 6 pieken!!!
V.
The Wolf Among Usquote:Op maandag 22 december 2014 12:12 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
En wtf is TWAU?? Al die kut afkortingen hier altijd
Metro 2033, Shadow Warrior (mijn GotY van vorig jaar)quote:Op maandag 22 december 2014 12:10 schreef Super-B het volgende:
Iemand die leuke games aan te raden heeft? Ik heb wel behoefte aan een nieuwe game. Ben een beetje -Europa Universalis-moe aan het worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |