Ja, die lijkt me ook wel cool.quote:Op zondag 21 december 2014 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dragon age inquisition > final fantasy xv
met die bordeauxrode knopjesquote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had altijd zo'n ekte oldskool gameboy, zo'n dikke grijze
Nah niet echtquote:
yeahquote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
met die bordeauxrode knopjes
jaquote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dat een pokeball in het midden?
Ik weet niet of dit sarcastisch is, maar ik heb er altijd wel veel plezier aan beleefd.quote:
gvdquote:
Nee, ik speelde dat echt vet veel.quote:Op zondag 21 december 2014 14:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit sarcastisch is, maar ik heb er altijd wel veel plezier aan beleefd.
mass effect was fucking vet idd, behalve 3quote:Op zondag 21 december 2014 14:53 schreef Der_Mann het volgende:
mass effect 2 > skyrim, dragon age en oblivion bij elkaar
ik krijg een harde plasser als ik denk aan mass effect 4, goeie grutjes schiet eens op met dat spel
ik vond 3 ook tof hoorquote:Op zondag 21 december 2014 14:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
mass effect was fucking vet idd, behalve 3
ik nietquote:
Echt he. Vooral tijdens van die lange autoritten. Ik had ook zo'n plastic clip die lichtgaf, die deed ik er dan op om ook in het donker door te kunnen spelenquote:Op zondag 21 december 2014 14:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, ik speelde dat echt vet veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |