abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 december 2014 @ 22:41:25 #1
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_147787814
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

[ Bericht 8% gewijzigd door Chanty op 20-12-2014 22:46:42 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 20 december 2014 @ 22:42:23 #2
52229 Chanty
pi_147787849
Zo fok lag ff plat maar gelukkig zijn we er weer :P
pi_147787915
Ow DaD wat naar ;( Hoop dat het eenmalig was en hij volgende voeding weer lekker bij jou drinkt!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147787956
Ja daar zijn we weer.

Wat rot DaD! Ik heb ook geen tips, behalve hap bellen als je echt denkt dat hij pijn heeft. :*.
Kwak
  zaterdag 20 december 2014 @ 22:48:05 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147788020
DAD :* ik heb geen tips maar hoop dat hij straks weer gewoon drinkt!
KuikenGuppy
pi_147788153
Oh DAD, wat vervelend toch ;(
Hopelijk gaat het vannacht weer beter.

Ik had het in m'n kraamtijd de tweede en derde nacht. De hele dag ging het goed.
Na dag 3 heb ik toen (want kloven na twee nachten klooien) een tepelhoedje geprobeerd. Tepelhoedje bleek hier de truc te zijn.. En nu nog steeds gaat het met super en zonder loopt hij te klooien..
Maarja, tepelhoedje heeft ook negatieve kanten...

Js had net voor het eerst in tijden weer echte krampjes ;(
Ik had twee uurtjes daarvoor een wijntje gedronken, dus ben bang dat het m'n eigen schuld was ;(
(Eigenlijk mag ik natuurlijk helemaal niet zeuren... Normaal heeft hij max 2 min last van krampjes en nu was het slechts een uurtje....,
Sorry)
pi_147788282
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:52 schreef Loj het volgende:
Eigenlijk mag ik natuurlijk helemaal niet zeuren...
Het scoort misschien niet heel hoog op de schaal van Loj ;) Maar dat maakt het niet minder vervelend.
Vond jij zelf ook altijd als anderen naar jouw nachten refereerden :*
pi_147788314
Het maakt niet uit of t kort is of lang of vaak of weinig, t is altijd rot om je kindje pijn te zien hebben Loj :*

M had vandaag ook zijn dag niet. Wel behoorlijk uitgeslapen maar rest van de dag moe, niet slapen en veel honger. Op een gegevem moment lag hij tijdens t drinken af en toe ineens te gillen aan de borst. Hij sliep ook half, soort nachtmerrie ofzo :?
Kwak
pi_147788783
Mag ik meedoen? Ik heb eigenlijk geen jonge moeders in mijn omgeving (niet qua leeftijd maar vrouwen met baby's bedoel ik). Zou het wel leuk vinden om af en toe wat mee te lezen en te schrijven :).
pi_147788938
Natuurlijk Naena, hoef je toch geen toestemming voor te vragen :P Nog gefeliciteerd met jullie zoon!
  zaterdag 20 december 2014 @ 23:27:10 #11
52229 Chanty
pi_147788964
Welkom :) Hoe meer zielen...
pi_147789221
DaD :* :*

Thnx allemaal. Ik ben ook wel een beetje pissig nog. Mijn BV komt echt amper op gang. Ik was zo trots op mijn 130 cc per kant. Ik haal nu soms maar 8 ;( aan m'n zieke borst en 30 aan m'n gezonde borst.

Ik ben nu aan het kluster kolven.

Bedankt voor alle lieve berichtjes. :*

Die babies O+

En Zoë ik zie duidelijk verschil tussen je meisjes op die foto :Y

Naena welkom en gefeliciteerd :*

Soesa :*

Loj, wat rot zeg!
Born to Lose, but Built to Win.
pi_147789241
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:27 schreef Chanty het volgende:
Welkom :) Hoe meer zielen...
hoe meer we er kunnen verpesten :7
Born to Lose, but Built to Win.
pi_147789298
LT post maar in de bv topic! veel dames die je hiermee kunnen helpen wellicht :* sterkte!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_147789356
Oh LT ik had nog helemaal niet op je gereageerd maar heel veel beterschap :*
Klachtbrief schrijven zou ik zeker doen. evt ook naar de tuchtcollege voor de gezondheidszorg?
pi_147789398
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:57 schreef Kyara het volgende:

[..]

Het scoort misschien niet heel hoog op de schaal van Loj ;) Maar dat maakt het niet minder vervelend.
Vond jij zelf ook altijd als anderen naar jouw nachten refereerden :*
Tnx Kyara :*
pi_147789482
Haha oké leuk Nee, maar ik vond het ook zo raar om ineens uit het niets overal op te gaan reageren.

Dankje, Skittles! En jij ook Chanty voor jullie warme welkom ;)

Mijn zoontje, ik noem hem wel Frummel, is van augustus. Nu vier maanden. Alles gaat heel goed met hem. Het is echt een vrolijk en nieuwsgierig mannetje. Hij is erg aanhankelijk, maar niet eenkennig. Ik heb geen vriendinnen met kinderen en we zijn ook de eerste van de families en alle familiekinderen zijn al lang geen baby's meer. Iedereen is hartstikke geïnteresseerd, hoor en hij krijgt bergen liefde. Maar ik vind het ook wel leuk om een beetje met andere jonge moeders mee te kijken en te delen.

Nou, ik zal me voortaan gezellig mengen in het gesprek en als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel. Ik zal ook een beetje terug gaan lezen :)
pi_147789593
Naene welkom!

DaD hele dikke :*

En Loj! Ook jij mag zeuren, maar dan moet je wel écht zeuren ;)
Dit is toch logisch dat je het vervelend vindt en het kwijt wilt :*
pi_147789606
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:40 schreef Naena het volgende:
Haha oké leuk Nee, maar ik vond het ook zo raar om ineens uit het niets overal op te gaan reageren.

Dankje, Skittles! En jij ook Chanty voor jullie warme welkom ;)

Mijn zoontje, ik noem hem wel Frummel, is van augustus. Nu vier maanden. Alles gaat heel goed met hem. Het is echt een vrolijk en nieuwsgierig mannetje. Hij is erg aanhankelijk, maar niet eenkennig. Ik heb geen vriendinnen met kinderen en we zijn ook de eerste van de families en alle familiekinderen zijn al lang geen baby's meer. Iedereen is hartstikke geïnteresseerd, hoor en hij krijgt bergen liefde. Maar ik vind het ook wel leuk om een beetje met andere jonge moeders mee te kijken en te delen.

Nou, ik zal me voortaan gezellig mengen in het gesprek en als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel. Ik zal ook een beetje terug gaan lezen :)
Welkom :)

Onze kinderen schelen niet zoveel... Mijn dochter S.arah is van 31-7 (was 16-8 uitgerekend)
S. 2014
J. 2016
pi_147793287
Welkom naeana!

En Loj o|O daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Krampjes zijn rot

Kwakz0r
Dat is ook zielig.
S huilt soms heel hard tijdens het slaap-drinken. Echt zielig.

Nikki
De tiny Love mobiel beloofd veel goeds! Hihi

Dad :* hoop dat het drinken al beter gaat

(8> ging pas rond 1 uur op bed met de meiden. Hij had alles geregeld zodat ik kon blijven slapen.. E dacht er anders over. Die slaapt pas sinds een half uur en toen werd kleine S wakker voor de fles.

Gelukkig heb ik van 22 tot 1 kunnen slapen :s)
pi_147793585
Klotevuurwerk. Beide baby's wakker -O- troostflesje en een poepluier tijdens fles verder.. :')

Ik ga maar nachtdiensten werken denk ik :+
pi_147793620
Naena, welkom :)

Ben blij voor je dat je in ieder geval al iets hebt kunnen slapen Zoe. Gebrek aan slapen is slopend... (Maar ik wende er wel aan). En jij bent dus voor het vuurwerkverbod ;)

Blue, op het uurtje na, heb ik verder niets hier te zeuren (daarvoor moet ik in een ander topic zijn) maar ik voelde me vooral zo schuldig.

En LT, ik hoop zo voor je dat het klusterkolven helpt!
pi_147793794
Goodmorning!

Hier een standaard nacht met 1 nachtvoeding. Weet niet eens meer hoe laat, ik was er niet helemaal bij :') Gelukkig slaapt ze vaak weer gelijk in na een voeding :)

Kind kwijlt de laatste tijd ontzettend veel, 1 rood wangetje paar x gehad, luieruitslag,... Je zou denken dat er een tandje op komst is. Alleen, het lijkt alsof ze er heul geen last van heeft? Niet huilen, niet jengelen. Heb niet de illusie dat het zo blijft, in welke fase gaan ze wel veel huilen?
pi_147793798
Oja! Naena, welkom :)
pi_147793817
Misschien heb je (en zij ook) gewoon geluk sunshine!
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')