True Love is inderdaad een stuk minder. Als Just a Dream de juiste arrangementen krijgt, komt ie wel in de buurt van Hollywood, denk ik. Die laatste twee zijn volgens mij ook demo's.quote:Op zondag 28 december 2014 16:53 schreef Heufd het volgende:
Hollywood is erg mooi ja. Die blazers inderdaad. Die andere twee zitten wel erg dicht tegen het zeikerige aan. Vooral dat refreintje van True Love.
Ken 'm, ja. Is zeker mooi.quote:Op zondag 28 december 2014 16:33 schreef Maxerazzi het volgende:
Iemand hier van Tobias Jesso Jr. gehoord?
Dat nummer van Twin Peaks is echt geweldig. Het album ken ik al een tijdje, zeker de moeite waard! Het staat in mijn top 10 van 2014.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:02 schreef Moody het volgende:
Ik denk dat ik een album vergeten ben in mijn jaarslijst
Top-album van onze zuiderburen
Tevens nog een leuk album dat ik nog niet eerder had gehoord....
Altijd leuk om in lijstjes te snuffelen op RYM
Ik heb sowieso maar 3 albums fysiek, waarvan 2 uit dit jaar. Black Milk en Typhoon.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:58 schreef DO2 het volgende:
Iedereen heeft OK Computer, behalve ranja en kerft. Gok ik.
Lekker album idd. Had er nog nooit van gehoord. Erg vermakelijk.quote:Op zondag 28 december 2014 21:27 schreef calexico27 het volgende:
[..]
Dat nummer van Twin Peaks is echt geweldig. Het album ken ik al een tijdje, zeker de moeite waard! Het staat in mijn top 10 van 2014.
Ik was trouwens blij verrast dat Qotsa, Blur en Beck dit jaar in de top2000 staanquote:Op maandag 29 december 2014 22:37 schreef Slobeend het volgende:
Deze al langsgekomen in dit topic? De Snob 2000 van 2014: http://ondergewaardeerdel(...)-snob-2000-van-2014/
Arcade Fire op 1
Song 2 en No One Knows zeker? Daar durf ik wel wat voor te verwedden.quote:Op maandag 29 december 2014 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik was trouwens blij verrast dat Qotsa, Blur en Beck dit jaar in de top2000 staanDat betekent dat de deur open staat voor dingen als Arcade Fire. En zelf ik dat Pulp er in moet
Ja uiteraard. Het is een begin, toch? Nummer 3 kan je ook wel raden tochquote:Op maandag 29 december 2014 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Song 2 en No One Knows zeker? Daar durf ik wel wat voor te verwedden.
Weet niet wie me hier op geattendeerd heeft, maar deze vond ik wel tofquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Vet.
Dit is ook erg goed overigens wat betreft Nederlands bandjes.
En de vinticious versions van de staat!
Nou ja, No One Knows is wel vet. Dat is oprecht een ijzersterke rocksong. Maar Song 2... Dat liedje is alleen maar bekend omdat het in een reclame zat en toen uitstekend meelal-baar bleek. Is ook totaal niet representatief voor de muziek van Blur.quote:Op maandag 29 december 2014 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Het is een begin, toch? Nummer 3 kan je ook wel raden toch
Dit klinkt heel fijn.quote:Op zondag 28 december 2014 16:33 schreef Maxerazzi het volgende:
Iemand hier van Tobias Jesso Jr. gehoord? Komt ergens aankomend jaar met z'n debuut. Ik kom 'm net tegen, en dat klinkt toch allemaal behoorlijk veelbelovend. Die blazerssectie bij Hollywood is bijvoorbeeld echt briljant. Ja, het raakt me direct, heel ingetogen en doeltreffend deze Jesso. Mooi.
Klopt, ik ben het helemaal met je eens. Al is Song 2 alsnog wel tofquote:Op maandag 29 december 2014 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, No One Knows is wel vet. Dat is oprecht een ijzersterke rocksong. Maar Song 2... Dat liedje is alleen maar bekend omdat het in een reclame zat en toen uitstekend meelal-baar bleek. Is ook totaal niet representatief voor de muziek van Blur.
Jij bent in de 90s nooit uitgeweest blijkbaarquote:Op maandag 29 december 2014 23:03 schreef Tchock het volgende:
Maar Song 2... Dat liedje is alleen maar bekend omdat het in een reclame zat en toen uitstekend meelal-baar bleek.
Dat is niet zo gek, lijkt me.quote:Op maandag 29 december 2014 23:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Jij bent in de 90s nooit uitgeweest blijkbaar
Wel geprobeerd, maar blijkbaar mogen kinderen van onder de 8 niet naar binnenquote:Op maandag 29 december 2014 23:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Jij bent in de 90s nooit uitgeweest blijkbaar
Dus hoe kun je dan zeggen dat Song2 niet bekend isquote:Op maandag 29 december 2014 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel geprobeerd, maar blijkbaar mogen kinderen van onder de 8 niet naar binnenStomme betutteling ook.
Dat zei ik niet. Nog afgezien van het feit dat ik best iets kan zeggen over de bekendheid van nummers zonder uitgegaan te zijn in de jaren '90, toch? Feit is dat die track voor zover ik weet dood en begraven was tot hij rond 2009(-ish) ineens in reclames voorbij kwam, en daarna veel gedraaid werd in kroegen en voetbalstadions.quote:Op maandag 29 december 2014 23:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Dus hoe kun je dan zeggen dat Song2 niet bekend is
Het is een feit dat dat voor zover jij weet zo was, echter ook een feit dat voor zover ik weet geen uitgaans avond, in de 90s maar ook in de 00s compleet was zonder dat nummerquote:Op maandag 29 december 2014 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Nog afgezien van het feit dat ik best iets kan zeggen over de bekendheid van nummers zonder uitgegaan te zijn in de jaren '90, toch? Feit is dat die track voor zover ik weet dood en begraven was tot hij rond 2009(-ish) ineens in reclames voorbij kwam, en daarna veel gedraaid werd in kroegen en voetbalstadions.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |