Ik had een keer een event '10 cats have joined your colony'quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 12:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb een paar alpacas en twee honden. verder is er nog een eekhoorntje bij ons komen wonen en een boomrat. Maar nog geen plaag gehad verder .
! Naja, kattenvlees is blijkbaar ook best lekker .quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had een keer een event '10 cats have joined your colony'
't geeft geen mood penalty idd, gekkigheidquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 12:51 schreef jogy het volgende:
[..]
! Naja, kattenvlees is blijkbaar ook best lekker .
Pas als ze bonded zijn volgens mij. Dus gewoon snel afslachten en dan komt het wel goed. Met kippen moet je ook uitkijken .quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 12:53 schreef STING het volgende:
[..]
't geeft geen mood penalty idd, gekkigheid
Haha, ja, bij het 'cullen' via de Animals tab pak ik ook alleen de dieren die niet bonded zijn, maar ook niet zwanger zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 12:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Pas als ze bonded zijn volgens mij. Dus gewoon snel afslachten en dan komt het wel goed. Met kippen moet je ook uitkijken .
krijgen de colonists wel een flinke mood penalty van voor een paar dagenquote:Op maandag 15 oktober 2018 22:16 schreef jogy het volgende:
Ik ben er net pas achter hoe je chirurgie kan laten uitvoeren. Ben even full-on Mengele op een paar gevangenen gegaan .
1 van mijn dokters is catatonisch geworden .quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
krijgen de colonists wel een flinke mood penalty van voor een paar dagen
Heb al wel een paar keer gehad dat m'n beste dokter ruzie kreeg met iemand, compleet verrot sloeg, en na z'n tantrum die persoon vrolijk mocht gaan verzorgenquote:Op maandag 15 oktober 2018 22:37 schreef jogy het volgende:
[..]
1 van mijn dokters is catatonisch geworden .
WTF?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 16:44 schreef jogy het volgende:
Deze is ook wel briljant. Een permanent volledig verslaafde en gepepte cyborg moordmachine die alleen uit cryosleep komt als er stront aan de knikker is .
[ afbeelding ]
https://www.reddit.com/r/(...)ss_its_an_emergency/
Leuk om het zo in verhaal vorm te lezenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:49 schreef Banktoestel het volgende:
Gisteren dit spel gekocht zonder er veel meer over te weten dan van horen zeggen dat het vet is.
Ik ben niet zo van het eindeloos lezen, plannen, en voorbereiden, maar meer van gaan met die banaan en we zien wel waar het schip strand.
Mijn eerste game is nog maar een uurtje oud of zo. Maar, mn 3 colonisten zijn er in geslaagd om een mooie blokhut te bouwen met wat bedden, een kookplaat en een een slaapplek voor hun hond De karaktereigenschappen zijn dan wel weer eigenaardig, eentje is een vrouwenhatende nudist en een ander (een vrouw) wil alleen maar koken en naar de wolken kijken, weigert zelfs een wapen op te pakken omdat ze pacifist is.
De derde kolonist ging een eindje wandelen en kwam toen een konijn tegen welke een mentale breakdown had en daarom erg agressief was. Het agressieve konijn heeft toen de kolonist ernstig weten te verwonden en liet hem bewusteloos achter. Pas daarna snapte ik dat de kolonisten pas terugvechten wanneer ik ze selecteer en ze in vechtmodus zet middels de "draft" knop.
Er kwam ook een bezoekster die een dag lang rond de blokhut heeft gestalkt maar ik heb niet kunnen uitvogelen hoe ik op enigerwijze een interactie met haar kan aangaan. Uitendelijk ging ze weer weg, maar liet wel 85 zilver achter!
Ben benieuwd hoe het ze verder zal vergaan!
Daar ben ik momenteel net weer een beetje klaar mee, al heeft ONI meer de nadruk op (technisch) automatiseren en systemen bouwen daarvoor. (Maar goed, een van de weinige colony sims met out-of-the-box een toilet-mechanic )quote:Op maandag 12 november 2018 11:52 schreef STING het volgende:
Bij mij komt de zin om het te spelen met vlagen, ik neig nu meer maar Oxygen Not included, heeft er wel iets van weg ook
quote:Op maandag 12 november 2018 11:58 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Daar ben ik momenteel net weer een beetje klaar mee, al heeft ONI meer de nadruk op (technisch) automatiseren en systemen bouwen daarvoor. (Maar goed, een van de weinige colony sims met out-of-the-box een toilet-mechanic )
Ja dat was een mooie verrassing naast patch 1.1quote:
Heb het een beetje gespeeld en het is wel geinig. Ook nieuwe Quest systeem is veelbelovend, al gaat het denk ik snel repetitief worden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:36 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ja dat was een mooie verrassing naast patch 1.1
Heb 'm nog niet gespeeld, ik heb sowieso al een tijdje geen Rimworld meer gespeeld, maar het hele systeem met titels en je eigen opwerken binnen die royalty klinkt wel interessant om maar weer eens een playthough mee te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |