abonnement Unibet Coolblue
pi_182471280
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb een paar alpacas en twee honden. verder is er nog een eekhoorntje bij ons komen wonen en een boomrat. Maar nog geen plaag gehad verder *O*.
Ik had een keer een event '10 cats have joined your colony' :P
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:51:16 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182471286
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:50 schreef STING het volgende:

[..]

Ik had een keer een event '10 cats have joined your colony' :P
_O-! Naja, kattenvlees is blijkbaar ook best lekker :7.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182471318
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:51 schreef jogy het volgende:

[..]

_O-! Naja, kattenvlees is blijkbaar ook best lekker :7.
't geeft geen mood penalty idd, gekkigheid :P
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:57:47 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182471398
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:53 schreef STING het volgende:

[..]

't geeft geen mood penalty idd, gekkigheid :P
Pas als ze bonded zijn volgens mij. Dus gewoon snel afslachten en dan komt het wel goed. Met kippen moet je ook uitkijken _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182471414
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Pas als ze bonded zijn volgens mij. Dus gewoon snel afslachten en dan komt het wel goed. Met kippen moet je ook uitkijken _O-.
Haha, ja, bij het 'cullen' via de Animals tab pak ik ook alleen de dieren die niet bonded zijn, maar ook niet zwanger zijn :P
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:40:05 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182471989
Ik heb nu trouwens 3 research stations en 3 poppetjes met een redelijk tot hoge research talent, dat is op zich wel fijn. Snel naar de turrets researchen voor het spel echt vervelend gaat doen :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:16:50 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182539990
Ik ben er net pas achter hoe je chirurgie kan laten uitvoeren. Ben even full-on Mengele op een paar gevangenen gegaan :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182540019
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:16 schreef jogy het volgende:
Ik ben er net pas achter hoe je chirurgie kan laten uitvoeren. Ben even full-on Mengele op een paar gevangenen gegaan :@.
_O- krijgen de colonists wel een flinke mood penalty van voor een paar dagen
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:37:17 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182540500
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:18 schreef STING het volgende:

[..]

_O- krijgen de colonists wel een flinke mood penalty van voor een paar dagen
1 van mijn dokters is catatonisch geworden _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:39:04 #60
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182540552
Kan je een beetje goed rimmen in deze game?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2018 @ 16:37:38 #61
159966 lifeblind
pi_182573928
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:37 schreef jogy het volgende:

[..]

1 van mijn dokters is catatonisch geworden _O-.
Heb al wel een paar keer gehad dat m'n beste dokter ruzie kreeg met iemand, compleet verrot sloeg, en na z'n tantrum die persoon vrolijk mocht gaan verzorgen :')
  woensdag 17 oktober 2018 @ 16:44:49 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182574041
Deze is ook wel briljant. Een permanent volledig verslaafde en gepepte cyborg moordmachine die alleen uit cryosleep komt als er stront aan de knikker is _O-.


https://www.reddit.com/r/(...)ss_its_an_emergency/
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2018 @ 16:49:43 #63
159966 lifeblind
pi_182574112
quote:
11s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:44 schreef jogy het volgende:
Deze is ook wel briljant. Een permanent volledig verslaafde en gepepte cyborg moordmachine die alleen uit cryosleep komt als er stront aan de knikker is _O-.

[ afbeelding ]
https://www.reddit.com/r/(...)ss_its_an_emergency/
WTF? :')

Overigens vandaag dus eindelijk uit Early Access, en officieel versie 1.0! Vanavond maar eens een nieuwe colony beginnen, met food restrictions!
  woensdag 17 oktober 2018 @ 16:52:18 #64
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_182574156
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:34 schreef jatochneetoch het volgende:
Rimworld _O- _O-
Skyrim dan :P
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:18:56 #65
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182609157
Gisteren ff dom bezig geweest. Ben met een custom (easy) start begonnen. En onder andere 6 kippen erbij gedaan voor vlees en eitjes maar ik had kip (hen) en haan (rooster) door elkaar gehaald dus had ik op een gegeven moment 3 hanen en 1 kip. Want ik wilde max 1 haan. Arme kip ;(. Nu is het wel weer oké qua balans gelukkig.

En een broedkamertje voor bevruchte eitjes is trouwens wel handig om te doen. Gewoon een zone maken waar alleen bevruchte eitjes mogen liggen en de temperatuur op 25/30 graden zetten. Gratis vlees en eitjes :@.

[ Bericht 27% gewijzigd door jogy op 19-10-2018 13:30:44 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182754094
Gisteren dit spel gekocht zonder er veel meer over te weten dan van horen zeggen dat het vet is.

Ik ben niet zo van het eindeloos lezen, plannen, en voorbereiden, maar meer van gaan met die banaan en we zien wel waar het schip strand.

Mijn eerste game is nog maar een uurtje oud of zo. Maar, mn 3 colonisten zijn er in geslaagd om een mooie blokhut te bouwen met wat bedden, een kookplaat en een een slaapplek voor hun hond :) De karaktereigenschappen zijn dan wel weer eigenaardig, eentje is een vrouwenhatende nudist en een ander (een vrouw) wil alleen maar koken en naar de wolken kijken, weigert zelfs een wapen op te pakken omdat ze pacifist is.

De derde kolonist ging een eindje wandelen en kwam toen een konijn tegen welke een mentale breakdown had en daarom erg agressief was. Het agressieve konijn heeft toen de kolonist ernstig weten te verwonden en liet hem bewusteloos achter. Pas daarna snapte ik dat de kolonisten pas terugvechten wanneer ik ze selecteer en ze in vechtmodus zet middels de "draft" knop.

Er kwam ook een bezoekster die een dag lang rond de blokhut heeft gestalkt maar ik heb niet kunnen uitvogelen hoe ik op enigerwijze een interactie met haar kan aangaan. Uitendelijk ging ze weer weg, maar liet wel 85 zilver achter!

Ben benieuwd hoe het ze verder zal vergaan!
pi_182754186
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 13:49 schreef Banktoestel het volgende:
Gisteren dit spel gekocht zonder er veel meer over te weten dan van horen zeggen dat het vet is.

Ik ben niet zo van het eindeloos lezen, plannen, en voorbereiden, maar meer van gaan met die banaan en we zien wel waar het schip strand.

Mijn eerste game is nog maar een uurtje oud of zo. Maar, mn 3 colonisten zijn er in geslaagd om een mooie blokhut te bouwen met wat bedden, een kookplaat en een een slaapplek voor hun hond :) De karaktereigenschappen zijn dan wel weer eigenaardig, eentje is een vrouwenhatende nudist en een ander (een vrouw) wil alleen maar koken en naar de wolken kijken, weigert zelfs een wapen op te pakken omdat ze pacifist is.

De derde kolonist ging een eindje wandelen en kwam toen een konijn tegen welke een mentale breakdown had en daarom erg agressief was. Het agressieve konijn heeft toen de kolonist ernstig weten te verwonden en liet hem bewusteloos achter. Pas daarna snapte ik dat de kolonisten pas terugvechten wanneer ik ze selecteer en ze in vechtmodus zet middels de "draft" knop.

Er kwam ook een bezoekster die een dag lang rond de blokhut heeft gestalkt maar ik heb niet kunnen uitvogelen hoe ik op enigerwijze een interactie met haar kan aangaan. Uitendelijk ging ze weer weg, maar liet wel 85 zilver achter!

Ben benieuwd hoe het ze verder zal vergaan!
Leuk om het zo in verhaal vorm te lezen :D
Je kunt er later voor kiezen om ook bepaalde mods toe te voegen, zitten wel wat goede bij, zoals Hospitality.
  donderdag 1 november 2018 @ 14:34:06 #68
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_182877558
Wat een lastige game, wtfffff
Tadumtiedum.
  † In Memoriam † maandag 12 november 2018 @ 11:50:39 #69
159966 lifeblind
pi_183097718
Sinds de 1.0 release toch weer redelijk wat uren hierin gestopt; Randy Random, wat ben je toch een ongelooflijke &*@#^$*# O+ :D

Food restrictions lijken op zich prima te werken, al heb ik er nog niet heel erg veel mee gedaan tot nu toe, ik heb ook tot nu toe niet echt colonists gehad met traits die voor voedselproblemen zorgen. Ja oke, eentje ging op een food binge maar werd een halve dag later tijdens een raid kapot geschoten :')
pi_183097767
Bij mij komt de zin om het te spelen met vlagen, ik neig nu meer maar Oxygen Not included, heeft er wel iets van weg ook :7
  † In Memoriam † maandag 12 november 2018 @ 11:58:46 #71
159966 lifeblind
pi_183097870
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 11:52 schreef STING het volgende:
Bij mij komt de zin om het te spelen met vlagen, ik neig nu meer maar Oxygen Not included, heeft er wel iets van weg ook :7
Daar ben ik momenteel net weer een beetje klaar mee, al heeft ONI meer de nadruk op (technisch) automatiseren en systemen bouwen daarvoor. (Maar goed, een van de weinige colony sims met out-of-the-box een toilet-mechanic :D )
pi_183097902
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 11:58 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Daar ben ik momenteel net weer een beetje klaar mee, al heeft ONI meer de nadruk op (technisch) automatiseren en systemen bouwen daarvoor. (Maar goed, een van de weinige colony sims met out-of-the-box een toilet-mechanic :D )
:D

Ja, hygiene (en water consumptie) ontbreekt nog wel een beetje in Rimworld.
Ik heb wel de Dubs Hygiene Mod geprobeerd, maar vind het toch niet iets toevoegen, weet niet waarom.
  † In Memoriam † woensdag 26 februari 2020 @ 11:36:08 #74
159966 lifeblind
pi_191693713
quote:
Ja dat was een mooie verrassing naast patch 1.1 :D

Heb 'm nog niet gespeeld, ik heb sowieso al een tijdje geen Rimworld meer gespeeld, maar het hele systeem met titels en je eigen opwerken binnen die royalty klinkt wel interessant om maar weer eens een playthough mee te doen
pi_191694019
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 11:36 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ja dat was een mooie verrassing naast patch 1.1 :D

Heb 'm nog niet gespeeld, ik heb sowieso al een tijdje geen Rimworld meer gespeeld, maar het hele systeem met titels en je eigen opwerken binnen die royalty klinkt wel interessant om maar weer eens een playthough mee te doen
Heb het een beetje gespeeld en het is wel geinig. Ook nieuwe Quest systeem is veelbelovend, al gaat het denk ik snel repetitief worden.

Het Royalty concept doet mij een beetje denken aan Dune II, waar je ook een 'Empire' hebt, die af en toe hun Sardaukar troepen langs stuurt :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')