Dan kun je het nog altijd checken. Er zijn iig geen vervelende multiplayer-trophies, die haat ikquote:Op maandag 22 december 2014 09:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb nog geen melding gehad dat ik een trophy heb gehad. Vast uitgezet dat die meldingen komen?
Ja, dat is ook ongeveer de tijd die ik er in heb gestoken. Het was leuk, maar de hype voel ik niet. Ik heb veel meer tijd gestoken in een MMO als Final Fantasy, daar ben ik iig weer aan het denken om er mee te beginnen. Zeker geen top MMO, maar het blijft iig trekken door nieuwe content en toffe raids waar iedereen mee kan doen, en dat doet Destiny vooral nietquote:Op maandag 22 december 2014 09:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja. dat klopt maar tegen de tijd dat je op het punt zit dat je elke map al 5x gedaan hebt en heel veel moet gaan grinden ben je wel al 20+ uur verderWant ik vind het idd nu ook niet meer leuk. Maar heb me er wel lang mee vermaakt.
AC vond ik echt heel snel saai worden.
Wat is er zo veel anders dan de delen met ezio? Ik vond het weinig nieuws waardoor ik het snel saai vond worden. Maar zoals ik al zei dat had ik ook kunnen weten dus is een beetje mijn eigen schuld.quote:
Onnodig spatiegebruikquote:
*fokpoolquote:Op maandag 22 december 2014 10:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heeeee, hoe is het op de Noordpool? Hier in Nederland is het vooral wind en regen
na meestal eind januari.quote:Op maandag 22 december 2014 11:10 schreef hhh38 het volgende:
Komen de winter upgrades voor, tijdens of na de TOTY-dip?
Erna.quote:Op maandag 22 december 2014 11:10 schreef hhh38 het volgende:
Komen de winter upgrades voor, tijdens of na de TOTY-dip?
Het is natuurlijk een heel ander verhaallijn en hoe het is opgezet (o.a. met coop) is ook heel anders.quote:Op maandag 22 december 2014 09:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat is er zo veel anders dan de delen met ezio? Ik vond het weinig nieuws waardoor ik het snel saai vond worden. Maar zoals ik al zei dat had ik ook kunnen weten dus is een beetje mijn eigen schuld.
Co op moet ik wel nog eens een keertje proberen.
Vervelend. Een kleine troost: je bent niet de enigequote:Op maandag 22 december 2014 11:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ben ziek![]()
verder ook niks. Hele topic is weg
Zie hierboven.quote:Op maandag 22 december 2014 11:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ben ziek![]()
verder ook niks. Hele topic is weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |