Ik neem aan dat de foto weer gauw ge-update gaat worden. Bij voorkeur met een opgestoken duim door Eds plaatje
Hey, Havoc, geef mij maar een weekend-moderator-schap! Of gewoon je password, ook goed. Ik ken tenminste mijn verantwoordelijkheden. Of nee, eigenlijk die van jou. Of geef je sleutelbos maar, dan knal ik links en rechts ff wat dingetjes op slot.
--------------------------------------------------------------------------------
Hai ik wil graag een kleine aanvulling op de streamverslagen doen.
Er was? een topic waar mensen met mister zap dat speciaal daar konden neer zetten maar die zie ik nu niet staan.
Vond het wel belangrijk en lachen. vandaar.
A.s dinsdag heb ik ook kabel en zap dus kan ik ook eens helpen met de streams.
Het bedoelde topic is :
http://www.fokforum.nl/showtopic/20069
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 29-10-2000 13:53]
Mogguh, ik ben er weer.
Niet de hele middag, want ik moet nodig eens wat opruimen hier.
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 29-10-2000 13:59]
quote:Blij dat ik dat weer gemist heb
Op 29 oktober 2000 19:05 schreef Cynix ® het volgende:
19:00 uur
Kim en Robin zongen net "Jij bent de zon, zij bent de zee" van Bus-Joppie. (Dit is dus the worst of both worlds. Red.)
Hulde aan de verslaggevers die zich dapper door dit weekend heen slaan. Ik kan het geleuter momenteel niet te lang aanhoren. Val ook steeds binnen in supersaaie kaartspelletjes waarin alleen de gekregen kaarten besproken worden. Misschien komen ze vannacht nog tot betere gesprekken
Speciale dank ook aan Sanne, voor de mooie plaatjes!
Dan hier maar:
Als Havoc zich met zijn slotjes wil uitleven weet ik nog wel een topic voor hem waar wat achterstallig onderhoud te verrichten is!
Ik vind het voor vandaag wel weer even genoeg...
Streamers, suc6!
Ben niet zo fit de laatste 2 dagen.
Mag ik het aan jullie over laten ?
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 29-10-2000 23:39]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |