Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
Hij registreert beweging. En zit aan mijn pols.quote:
Kun je ook een overzichtje laten zien hoe het verdeeld is over de nacht, de cycli zeg maar.quote:Op maandag 22 december 2014 10:03 schreef Ynske het volgende:
Ik heb geen fitbit maar een Sony smartband. Hier is duidelijk te zien als je bv lichte slaap, diepe slaap en wakker bent.
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op maandag 22 december 2014 10:27 schreef Yesse het volgende:
Het is toch normaal om rond de 4 á 5 uur diepe slaap te zitten? Je hebt ook lichte slaap nodig waarin je bijvoorbeeld droomt.
dit is van van de weekquote:Op maandag 22 december 2014 10:28 schreef agter het volgende:
[..]
Kun je ook een overzichtje laten zien hoe het verdeeld is over de nacht, de cycli zeg maar.
Staat ie op "sensitive"?quote:Op maandag 22 december 2014 10:38 schreef Lizan het volgende:
Ik heb ook een fitbit, maar slaap wel een stuk dieper.
[ afbeelding ]
Mooi om te zien dat het patroon ongeveer hetzelfde is.quote:Op maandag 22 december 2014 10:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit is van van de week
[ afbeelding ]
registreert hij ook beweging als je fietst?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:16 schreef agter het volgende:
[..]
Hij registreert beweging. En zit aan mijn pols.
Wat hij registreert klopt wel. De patronen komen overeen met andere sleeptrackers (op m'n iPhone), zoals sleep cycle.
ik zal vannacht eens kijken wat hij doet op sensitivequote:Op maandag 22 december 2014 11:08 schreef agter het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop. Hier staat ie op sensitive.
Nee. Tenzij je hem aan je been vastmaakt. Bij mij zit ie aan mijn pols.quote:Op maandag 22 december 2014 11:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
registreert hij ook beweging als je fietst?
Wil je dat doen? Tof!quote:Op maandag 22 december 2014 12:16 schreef Lizan het volgende:
[..]
ik zal vannacht eens kijken wat hij doet op sensitive
Vraagje. Ik zit namelijk ook te kijken naar een Fitbit (heb mijn oog op de Charge). Alleen las ik ergens dat huishoudelijke werkzaamheden (bijvoorbeeld poetsen) ook wordt geregistreerd als stappenquote:Op maandag 22 december 2014 14:03 schreef agter het volgende:
[..]
Nee. Tenzij je hem aan je been vastmaakt. Bij mij zit ie aan mijn pols.
Dat weet ik niet. Ik doe niet zoveel huishoudelijk werk.quote:Op maandag 22 december 2014 14:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vraagje. Ik zit namelijk ook te kijken naar een Fitbit (heb mijn oog op de Charge). Alleen las ik ergens dat huishoudelijke werkzaamheden (bijvoorbeeld poetsen) ook wordt geregistreerd als stappenErvaar jij ook dat soort dingen?
Duidelijkquote:Op maandag 22 december 2014 14:12 schreef agter het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik doe niet zoveel huishoudelijk werk.
Maar het is wel bekend dat je activity-trackers (vooral die aan je pols) 'makkelijk' voor de gek kunt houden door bepaalde bewegingen met je arm te maken.
Zelf draag ik hem 24/7, dus 100 (al dan niet verkeerd getelde) stappen per dag meer of minder, maakt mij niet zo veel uit.
Als je hem echt enkel als stappenteller wilt gebruiken, wellicht is dan zo'n ding in je broekzak nauwkeuriger?
Overigens kun je in de app opgeven dat je op bepaalde momenten gefietst hebt enzo. Dan betrekt hij dat bij de berekening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |