SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
Ja.quote:
Overmorgenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Is die kortste dag nu trouwens al geweest? Of moet die nog komen?
:/quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:23 schreef HPLC het volgende:
oeps, per ongeluk een slash in de TT gezet
Verdomme, ik wil gewoon in de avond een balletje kunnen trappen.quote:
21ste. Dacht ik uit mijn hoofd. Dan is Boca Raton jarig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Die komt nog: de 21e.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
wat?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Uiteraard, de kortste dag valt in het weekend...
Pokke-materialisme.
Ik klaag altijd dat het de kortste dag is en de mannen zeggen dan altijd: maar de langste nacht *vette knipoog*.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
21ste. Dacht ik uit mijn hoofd. Dan is Boca Raton jarig.
Moest er even uit... heb al zeker 13 posts niet over materialisme geklaagd.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik klaag altijd dat het de kortste dag is en de mannen zeggen dan altijd: maar de langste nacht *vette knipoog*.
Oh wat ik heb een hekel aan die telefoons... echt IEDEREEN is met die krengen obsessed gewoon.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:26 schreef hoink581 het volgende:
Door dat hele euvel van daarnet flikker ik die dure koffie dus weg. Nooit met je mobiel prutsen bij zaken die aandacht vragen.
Dat leek me toch al duidelijk vanaf het begin, zo is mijn telefoon bijna in het toilet geflikkerd, dus koffie valt nog wel mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:26 schreef hoink581 het volgende:
Door dat hele euvel van daarnet flikker ik die dure koffie dus weg. Nooit met je mobiel prutsen bij zaken die aandacht vragen.
Niet op je telefoon zitten als je aandachtig een dikke drol draait op le toiletquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:26 schreef hoink581 het volgende:
Ergste aan telefoons is, 'Waar zat je waarom pakte je niet op.' Vroeger was ik gewoon weg en weg was weg niets geen telefoon.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh wat ik heb een hekel aan die telefoons... echt IEDEREEN is met die krengen obsessed gewoon.
En dan krijg je het, hé, Hoink??? JE LAAT JE KOFFIE VALLEN.
Laat dat een les zijn, wijsneus... met je vingerkramp.
Ik heb ooit mijn telefoon in de WC getieft tijdens het doorspoelen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat leek me toch al duidelijk vanaf het begin, zo is mijn telefoon bijna in het toilet geflikkerd, dus koffie valt nog wel mee.
LES VAN 4.70.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh wat ik heb een hekel aan die telefoons... echt IEDEREEN is met die krengen obsessed gewoon.
En dan krijg je het, hé, Hoink??? JE LAAT JE KOFFIE VALLEN.
Laat dat een les zijn, wijsneus... met je vingerkramp.
Ja, dat krijg je dan. Je mag je verantwoorden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ergste aan telefoons is, 'Waar zat je waarom pakte je niet op.' Vroeger was ik gewoon weg en weg was weg niets geen telefoon.
En dan lekker zo met die poepvingers die door dat goedkope buiten de deur poepers papier heen prikken weer aan je telefoon zitten, minimaal om dat ding weg te stoppen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef Blackings het volgende:
[..]
Niet op je telefoon zitten als je aandachtig een dikke drol draait op le toilet!
Maar goed dat je nu geen bier hebt, jongen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn telefoon in de WC getieft tijdens het doorspoelen.
RIP.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Euro 4,70 voor koffie???
Zo... iemand is een hipster met snor
Bruine vinkjes!quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan lekker zo met die poepvingers die door dat goedkope buiten de deur poepers papier heen prikken weer aan je telefoon zitten, minimaal om dat ding weg te stoppen.
Stuur maar een DMquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ben ik uitgenodigd om thee te drinken?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan lekker zo met die poepvingers die door dat goedkope buiten de deur poepers papier heen prikken weer aan je telefoon zitten, minimaal om dat ding weg te stoppen.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef Blackings het volgende:
Ik heb ooit mijn telefoon in de WC getieft tijdens het doorspoelen.
RIP.
Hoinkius 4:70 en gij zult niet uw telefoon uit uw broekzak halen wanneer gij aandachtig bezig zijt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
LES VAN 4.70.
IK SNAKTE NAAAR DAT SPUL, ME TIME.
Beetje misselijkmakendquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet weten dat dit is mijn mening ze gratis uitdeelt op station.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Euro 4,70 voor koffie???
Zo... iemand heeft de loterij gewonnen
Je doet wel alsof je oud bent maar ondertussen ben je prima op de hoogte.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bruine vinkjes!
Hahahahahaha!
Hee, snap je 'm?
Nou?
He?
Bijna halve liter he.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Euro 4,70 voor koffie???
Zo... iemand heeft de loterij gewonnen
Ja, deadprez geeft me bijles.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je doet wel alsof je oud bent maar ondertussen ben je prima op de hoogte.
Rokenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
4.70 voor koffie... weet je hoeveel sigaretten dat zijn?
Wat een geldverspilling.
nice.quote:
Halve liter... vloeibare toffee...quote:
Tegenwoordig 4 sigaretten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
4.70 voor koffie... weet je hoeveel sigaretten dat zijn?
Wat een geldverspilling.
Een rode jurk met rode jarretels ook goed?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Halve liter... vloeibare toffee...
Man man man... doe dan gewoon een rode broek aan en een lekker gek hoedje op.
Ik heb van Dead geleerd dat ik dan gedwongen naar een of ander rimboebandje moet luisteren, dus ik sla over.quote:
Zo hip lijkt me die Hoink wel...quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Een rode jurk met rode jarretels ook goed?
Ik had een rode broek. Stond me goed. Alleen rode broeken zijn gemaakt voor lederen autostoelen, niet voor fietszadels.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Halve liter... vloeibare toffee...
Man man man... doe dan gewoon een rode broek aan en een lekker gek hoedje op.
Oh... noemt Deadprez mijn hoogstaande oud-Zimbabwaanse poėzie een rimboebandje?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb van Dead geleerd dat ik dan gedwongen naar een of ander rimboebandje moet luisteren, dus ik sla over.
Had het meer over mij persoonlijk, ik had het laatst nog erover dat mannen vroeger jurken droegen als in toga's etc. En nu jurk is totaal uit het arsenaal van de mannenwaderobe geschrapt, behalve de Schotten die houden dat nog in stand. Nouja een rok niet perse een jurk en je moet het dan ook nog eens kilt noemen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo hip lijkt me die Hoink wel...
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh... noemt Deadprez mijn hoogstaande oud-Zimbabwaanse poėzie een rimboebandje?
Zo...
Zo, zo...
Ervaar je dat als een groot leed?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Had het meer over mij persoonlijk, ik had het laatst nog erover dat mannen vroeger jurken droegen als in toga's etc. En nu jurk is totaal uit het arsenaal van de mannenwaderobe geschrapt, behalve de Schotten die houden dat nog in stand.
Heb je geluk dat Demon niet in de buurt was.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had een rode broek. Stond me goed. Alleen rode broeken zijn gemaakt voor lederen autostoelen, niet voor fietszadels.
Dus toen zat er al snel een gat bij mijn hol.
Ga maar met hem vechten. Aangezien mijn knie verrot is ben ik toch niet de aangewezen persoon daarvoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh... noemt Deadprez mijn hoogstaande oud-Zimbabwaanse poėzie een rimboebandje?
Zo...
Zo, zo...
Definitie van een groot leed?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ervaar je dat als een groot leed?
Oh, ik zal hem... hij zal ervan lusten, de cultuurbarbaar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ga maar met hem vechten. Aangezien mijn knie verrot is ben ik toch niet de aangewezen persoon daarvoor.
Mijn knie is ook verrot dus wij gaan dan lekker op de bank zitten terwijl jij wat alcohol drinkt en ik een oliebol wegwerk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ga maar met hem vechten. Aangezien mijn knie verrot is ben ik toch niet de aangewezen persoon daarvoor.
Ben inderdaad blij dat die psychotische smeerlap aan de andere kant van het land woont.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb je geluk dat Demon niet in de buurt was.
Ik vat dit op als een ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Definitie van een groot leed?
Is goed sneeuw.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mijn knie is ook verrot dus wij gaan dan lekker op de bank zitten terwijl jij wat alcohol drinkt en ik een oliebol wegwerk.
Dat mag, jouw hoofd jouw opvattingen. Alleen waarom iemand vragen als je toch al je opvatting in je hoofd klaar hebt liggen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vat dit op als een ja.
Die jongen zit nu in de kelder van Etto, en als hij die rimboe poėzie niet uit zijn hoofd op kan zeggen krijgt hij ze gereten met een zweep of kaarsvet. Althans dat vermoed ik.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:36 schreef Boca_Raton het volgende:
DeadPrez, waar zit je nou weer jongen??
Ringgag is toch wel superieur naar mijn mening.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Da's nog lastig, hč, Oud-Zimbabwaans met een biljartbal in je smoel!!!!111
Wie is Spongeboss?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:38 schreef Blackings het volgende:
EttovanBelgie is dronken oder het gehandicapte broertje van Spongeboss
kom dan counterstrike 1.6 ik breek jequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie is Spongeboss?
En: kom vechten.
Hij is weer even iemand pesten in de fbquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:36 schreef Boca_Raton het volgende:
DeadPrez, waar zit je nou weer jongen??
wat is counterstrike?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:39 schreef Blackings het volgende:
[..]
kom dan counterstrike 1.6 ik breek je
Niemand wordt bang van een oude man, etto.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie is Spongeboss?
En: kom vechten.
Is GO niet geaccepteerd door die zure mensen die op Source haten en daarom bij 1.6 bleven?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:39 schreef Blackings het volgende:
[..]
kom dan counterstrike 1.6 ik breek je
Hij is niet oud...quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niemand wordt bang van een oude man, etto.
quote:
Wellicht... maar mijn boekenkast uitpuilend met Oud-Zimbabwaanse rijmelarij doet menig dapper man beven, vriend.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niemand wordt bang van een oude man, etto.
geen idee, heb het heel even gespeeld toen het populair was, ik game nu amper nog.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is GO niet geaccepteerd door die zure mensen die op Source haten en daarom bij 1.6 bleven?
Oh ja, dat is een sterk wapen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht... maar mijn boekenkast uitpuilend met Oud-Zimbabwaanse rijmelarij doet menig dapper man beven, vriend.
klopt, maar dit hebben wij herhaaldelijk besproken broer.quote:
Mij lijkt dat wel mooie poėzie over een of andere machtige krijger die vijanden verslaat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht... maar mijn boekenkast uitpuilend met Oud-Zimbabwaanse rijmelarij doet menig dapper man beven, vriend.
Mooie vraag want als ik een telefoon uit 2007 uit mijn zak haal, dan roept iedereen dat ding is oud. Dus wat dat betreft zou iets uit 2007 al oud zijn.quote:
ik raak in de war van al je accountsquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:42 schreef Blackings het volgende:
[..]
klopt, maar dit hebben wij herhaaldelijk besproken broer.
7 jaar oud is oud jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mooie vraag want als ik een telefoon uit 2007 uit mijn zak haal, dan roept iedereen dat ding is oud. Dus wat dat betreft zou iets uit 2007 al oud zijn.
Ik ben een jonge, gespierde adonis, met nog steeds zwart haar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Volgens mij is Frank zelfs ouder dan ik..
Oh ja, heel duidelijk ja, te zien aan je UIquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben een jonge, gespierde adonis, met nog steeds zwart haar.
Op ui's beoordelend zou jij ook nog heel jong kunnen zijn. En wat ben ik dan wel niet afgaande van mijn ui?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh ja, heel duidelijk ja, te zien aan je UI
Irrelevant.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Op ui's beoordelend zou jij ook nog heel jong kunnen zijn. En wat ben ik dan wel niet afgaande van mijn ui?
Ik zit tussen jou en Frank in qua leeftijd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Volgens mij is Frank zelfs ouder dan ik..
Zo, dan is Frank dus... in de veertigquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zit tussen jou en Frank in qua leeftijd.
Ja maar Frank staat er als witte Kerstman op. Dus dat was een inkoppertje.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Op ui's beoordelend zou jij ook nog heel jong kunnen zijn. En wat ben ik dan wel niet afgaande van mijn ui?
Voor iemand met de naam 'hetzalallemaalwel' ga ik ervan uit dat je een beetje onverschillig zou zijn jegens dingen. Maar je komt toch vaak ergens tussen om enkel je mening even te droppen zonder uitleg. Beetje vreemde zet.quote:
Nee, Frank is ouder dan ik ben.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo, dan is Frank dus... in de veertig
We hebben eerder nog vastgesteld dat Frank een travestiet is in het dagelijkse buiten FOK! leven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja maar Frank staat er als witte Kerstman op. Dus dat was een inkoppertje.
Frank is een jonge vent van in de 30.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, Frank is ouder dan ik ben.
Je kan onverschillig en broeierig zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Voor iemand met de naam 'hetzalallemaalwel' ga ik ervan uit dat je een beetje onverschillig zou zijn jegens dingen. Maar je komt toch vaak ergens tussen om enkel je mening even te droppen zonder uitleg. Beetje vreemde zet.
Ga WEG! Echt???!!quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, Frank is ouder dan ik ben.
fxtquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed om te zien dat Netsplitter nog enigszins zijn fouten toe kan geven openstaat voor inhoudelijk overleg.
Interesseert me echt geen reet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Voor iemand met de naam 'hetzalallemaalwel' ga ik ervan uit dat je een beetje onverschillig zou zijn jegens dingen. Maar je komt toch vaak ergens tussen om enkel je mening even te droppen zonder uitleg. Beetje vreemde zet.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We hebben eerder nog vastgesteld dat Frank een travestiet is in het dagelijkse buiten FOK! leven.Laat die gedachte nu niet nu al sneuvelen.
fxtquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed om te zien dat Netsplitter geklapt is door Frank
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Interesseert me echt geen reet.
Ik kan héél jong reageren, maar m'n bereik is van 5 jaar tot 80.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nog niemand die hem heeft gezien.quote:
Dat kan wel kloppen ja. Maar dat zijn de meeste FOK!ers wel vooral op klb.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik kan héél jong reageren, maar m'n bereik is van 5 jaar tot 80.
En jou schat ik op.... ff denken.... begin 20..?
uh wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja.
hoe en waar fix jij die gebruikers plaatjes?
jij hebt mijn plaatje ook van kleur veranderd, dat hij zo glinstert. hoe deed je dat?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
uh wat bedoel je precies?
de UIs maak ik zelf?
jasc animation shop, huidige UI die ik heb heb ik in GIMP gemaakt, de vorige die ik had (zwart/wit) was in Photoshop gemaakt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt mijn plaatje ook van kleur veranderd, dat hij zo glinstert. hoe deed je dat?
o oké, ik had gezegd dat je het mocht doen, maar toch cool dat je dat niet heb gedaan o:quote:
Ja, hier snap ik dus echt niets van. Ik wil gewoon sneeuwsvlokjes door mijn plaatje hebben vallen zeg maarquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
jasc animation shop, huidige UI die ik heb heb ik in GIMP gemaakt, de vorige die ik had (zwart/wit) was in Photoshop gemaakt.
wat is dat voor vieze lichamelijke gehandicapte hond man ieuwquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja.
Dat is een witte leeuw dit is een sneeuw leeuw.
[ afbeelding ]
Dat is een sneeuw leeuw.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:58 schreef Blackings het volgende:
[..]
wat is dat voor vieze lichamelijke gehandicapte hond man ieuw
Oké lieverd vraag dat dan lolquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, hier snap ik dus echt niets van. Ik wil gewoon sneeuwsvlokjes door mijn plaatje hebben vallen zeg maar![]()
Nee, opeens opgelost lijkt het wel. Maak ik even van de gelegenheid gebruik iedereen welterusten te zeggen, ik ga slapen. Trusten allemaal.quote:
Insgelijks ik ga ook..quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, opeens opgelost lijkt het wel. Maak ik even van de gelegenheid gebruik iedereen welterusten te zeggen, ik ga slapen. Trusten allemaal.
Shitquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, opeens opgelost lijkt het wel. Maak ik even van de gelegenheid gebruik iedereen welterusten te zeggen, ik ga slapen. Trusten allemaal.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is een sneeuw leeuw.
[ afbeelding ]
Bonne nuit mademoisellequote:Op zaterdag 20 december 2014 00:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het zijn net downie leeuwenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het was anders niet voor de grap bedoelt.
Oooitquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En nog heeft ze geen muziekje gepost..
lolquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moet je afvegen en doortrekken
Nee nee. Ooit een keer als ik denk "hey dit is een goed nummer". Heb op dit moment niet echt een nummer waarvan ik dat denk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als Pasen en Pinksteren op dezelfde dag valt?
Hehehehquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Ze zeggen je te beschermen, stank voor dank dus.
Jij moet een heel onderzoek doen, haast doctoraal, voordat je een nummer post?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee nee. Ooit een keer als ik denk "hey dit is een goed nummer". Heb op dit moment niet echt een nummer waarvan ik dat denk.
Luister jij nooit muziek ofzo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee nee. Ooit een keer als ik denk "hey dit is een goed nummer". Heb op dit moment niet echt een nummer waarvan ik dat denk.
Ja, ik wist dat vrouwen moeilijk waren maar zij slaat wel alles hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij moet een heel onderzoek doen, haast doctoraal, voordat je een nummer post?
Daar wil je niet mee winkelen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat vrouwen moeilijk waren maar zij slaat wel alles hoor
Nee, maar op mobiel is fokken zo vervelend, afbeeldingen plaatsen, html linkjes kopiėren en plakken....quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij moet een heel onderzoek doen, haast doctoraal, voordat je een nummer post?
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Luister jij nooit muziek ofzo?
Nou,hup, computertje aan, muziekje posten. Niet zo moeilijk doen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee, maar op mobiel is fokken zo vervelend, afbeeldingen plaatsen, html linkjes kopiėren en plakken....
Naja, overdrijven is ook een vak hč.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat vrouwen moeilijk waren maar zij slaat wel alles hoor
Nou, deel die danquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:10 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
Meestal gewoon een spotify playlist.
Nee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou,hup, computertje aan, muziekje posten. Niet zo moeilijk doen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Frank tegen spreken, gewaagde zet
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:12 schreef DjeDje het volgende:
If I stay(een film) playlist is wel leuk. Bandjes muziek en treurende muziek.
Playlist zei ik. Maar die zit er ook tussen ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Deze dus? "If I Stay Soundtrack - Silence by David Hodges"
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Playlist zei ik. Maar die zit er ook tussen ja.
Stop hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
nou was dat nou zo moeilijk
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
blackings waar blijft mijn sneeuwplaatje?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:20 schreef DjeDje het volgende:
Ik hou wel van alle soort muziek eigenlijk. Behalve echt rap en emo muziek.
Ben meer het festivaltype.
emorapquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:20 schreef DjeDje het volgende:
Ik hou wel van alle soort muziek eigenlijk. Behalve echt rap en emo muziek.
Ben meer het festivaltype.
Zou het zelf niet snel opzetten, maar het is dansbaarquote:
quote:
Ben er niet echt weg van, eerlijk gezegd.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zou het zelf niet snel opzetten, maar het is dansbaar
Neg ook niet. Niet zo'n house fan. Meer dan electronic en dubstep.quote:
Sorry, ben geen David Bowie fanquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom zijn trouwens alle mensen gebleven waar je wat muziek mee kon delen? Beetje saai hier zo. Blijf nog eens wakker.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sorry, ben geen David Bowie fan
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom zijn trouwens alle mensen gebleven waar je wat muziek mee kon delen? Beetje saai hier zo. Blijf nog eens wakker.
Nee, helaas.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frank, weet je waar Haywood is?
Doe je nou expres zo moeilijk?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neg ook niet. Niet zo'n house fan. Meer dan electronic en dubstep.
o:quote:
Oh nee.. Nou niet express..quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Doe je nou expres zo moeilijk?
Ah, jij was gewoon enthousiast om de kwarktassen, ouwe geilneef.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:30 schreef Blackings het volgende:
[..]
o:
geen zin meer in je kloon ()
Nee ik kon haar best wel waarderen, was eigenlijk de perfecte user in KLB.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, jij was gewoon enthousiast om de kwarktassen, ouwe geilneef.
Verdommequote:Op zaterdag 20 december 2014 00:30 schreef Blackings het volgende:
[..]
o:
geen zin meer in je kloon ()
(36DD)quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:32 schreef Blackings het volgende:
[..]
was eigenlijk de perfecte user in KLB.
Het is goede muziek en zeker feestwaardig. Maar het is niet can laat ik me oordopjes pakken en lekker hiernaar luisteren.quote:
Was een heel goede user. Maar ik weet helaas ook niet waar ze is gebleven. Een gemis wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:32 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee ik kon haar best wel waarderen, was eigenlijk de perfecte user in KLB.
..... mag ik nog wat proberen of zeg je julian hou maar op?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het is goede muziek en zeker feestwaardig. Maar het is niet can laat ik me oordopjes pakken en lekker hiernaar luisteren.
Rock is ook tof. Laatste tijd luister ik wel veel royal blood.
Idem inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
okee bedankthet klinkt cru maar ik hoop dat ze nog leeft
Heet je Julian? Zo leuk. Mn neefje heet ook zo wat een toeval wauw.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
..... mag ik nog wat proberen of zeg je julian hou maar op?
Ik hoorde dat Toto er meer vanaf wist maar dat hij het niet kon delen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was een heel goede user. Maar ik weet helaas ook niet waar ze is gebleven. Een gemis wel.
kutquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heet je Julian? Zo leuk. Mn neefje heet ook zo wat een toeval wauw.
Maar ik weet nu je echt naam gehe
Dat weet ik echt niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:35 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Toto er meer vanaf wist maar dat hij het niet kon delen.
Ik vind dit niet leuk...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:36 schreef Blackings het volgende:
Ik had verwacht dat HZAW André of Arno zou heten
Bob had ik ook wel verwachtquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:36 schreef Blackings het volgende:
Ik had verwacht dat HZAW André of Arno zou heten
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Deel maar nog iets, maar geen house gerelateerde, dan hoeft het niet
Reclame muziekquote:
Hey niet zo tegen mij praten, Julian.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Flikker anders eens even lekker op wil je
Had ik ook toen ik mezelf ontmaskerde :/quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Eén momentje van onbedachtzaamheid en gelijk dit
En hoe heet mademoiselle dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hey niet zo tegen mij praten, Julian.
Demiquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En hoe heet mademoiselle dan?
Op dit soort muziek moet je toch headbangen?quote:
Hoeft niet, doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Op dit soort muziek moet je toch headbangen?
Ze vertelde mij ooit dat ze alleen Fok!te op haar werk, nauwelijks thuis. Haar contract liep af en dan zou ze thuis niet Fok!en.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:32 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee ik kon haar best wel waarderen, was eigenlijk de perfecte user in KLB.
Mjahquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:46 schreef Blackings het volgende:
ok kleiner ga ik het niet krijgen en deze werkt maar is beetje kaki dan
Zeur niet, waardeer het.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dit is eerder regen dan sneeuw trouwens
Ja lol, ik doe andere keer wel op andere manier okquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dit is eerder regen dan sneeuw trouwens
meh. ik vind het ook fockt op. overigens is het vrij weinig moeite.quote:
Alsnog, een bedankje is ook geen moeite.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:50 schreef Blackings het volgende:
[..]
meh. ik vind het ook fockt op. overigens is het vrij weinig moeite.
Aaaaaah.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb op hem gestemd als beste user, voor wat hoort wat dacht ik zo
Ik keeeeen mensen die nooit aan voor wat hoort doen en verwachten dat alles gewoon gedaan wordt wat ze willen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jaja, wel het hele verhaal kennen hč
Trouwens wat zeur jijquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik keeeeen mensen die nooit aan voor wat hoort doen en verwachten dat alles gewoon gedaan wordt wat ze willen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Held, beste user dit dat enzo![]()
ik had je een mil gegeven als je op mij had gestemdquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik keeeeen mensen die nooit aan voor wat hoort doen en verwachten dat alles gewoon gedaan wordt wat ze willen.
Laat me zeurenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Trouwens wat zeur jij
[..]
Ik verwacht in het leven niets van anderen en wil ook niet dat anderen rekenen op mij.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik had je een mil gegeven als je op mij had gestemd
Vreselijk. Standaard actiefiguur. Een James Bond hoort charme en elegantie uit te stralen. Een gentleman. Die nieuwe vind ik helemaal niets.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De nieuwste, Daniel Craig.
Ik kan nog stemmen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik had je een mil gegeven als je op mij had gestemd
Ik merk dat er iets dwars zit, lucht je hart.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik verwacht in het leven niets van anderen en wil ook niet dat anderen rekenen op mij.
Maar dan heb je het fenomeen "vrienden" wat een paradox is
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:57 schreef Catkiller het volgende:
Daniel Craig als Bond is stom. Kan ook aan mijn autisme liggen dat ik er niet mee om kan gaan natuurlijk maar toch.
Klopt, ik vind het eerder een opgepompte beer dan een james bond. Maar de zin van hem bij dat plaatje was: "Do i look like i give a damn?"quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vreselijk. Standaard actiefiguur. Een James Bond hoort charme en elegantie uit te stralen. Een gentleman. Die nieuwe vind ik helemaal niets.
Prima voor een actiefilm hoor. Maar ik vind het echt geen James Bond. Brosnan vond ik ook wel aardig overigens. Hij heeft niet die uitstraling. Vind ik jammer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Klopt, ik vind het eerder een opgepompte beer dan een james bond. Maar de zin van hem bij dat plaatje was: "Do i look like i give a damn?"
zodoende
Eens.quote:Op zaterdag 20 december 2014 01:00 schreef BozeHaas het volgende:
Dit is voor mij de eckte James Bond.
[ afbeelding ]
Niet echt nee, ik vind het gewoon jammer als mensen op mij rekenen terwijl ik daar geen zin in heb.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik merk dat er iets dwars zit, lucht je hart.
ik ookquote:
Ik reken erop dat ik binnenkort een mooi nieuw plaatje heb met sneeuwvlokjes voor mijn 'naam', passend op FOK! natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 01:01 schreef Blackings het volgende:
[..]
Niet echt nee, ik vind het gewoon jammer als mensen op mij rekenen terwijl ik daar geen zin in heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |