vooral doenquote:Op zondag 21 december 2014 09:57 schreef SuperFood het volgende:
[..]
joh als je niet ophoudt dan haal ik het biertje van je hoofd en heb je helemaal geen nut meer
38 jaarquote:Op zondag 21 december 2014 09:59 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dit is fok, zal wel niet
de meeste hier ook dubbel of triple zo oud als ik
makes sensequote:Op zondag 21 december 2014 10:01 schreef SuperFood het volgende:
[..]
omg je bent geen kleine dwerg je bent een kleine toverknol.
ik haat 1dquote:Op zondag 21 december 2014 10:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ah mijn doelgroep
Kaartjes voor 1D scoren bb?
15 en dan al 50 kilo wegenquote:
Dit is moeilijk te gelovenquote:
quote:
112 gebeldquote:Op zondag 21 december 2014 10:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]shit... Nicky Minaj? Ik heb een hele verzameling van haar inmijn kelder, kom je een keer kijken?
prima gewicht hoor, want ik ben al klaar met groeien, dus borsten billen lengte blablaquote:Op zondag 21 december 2014 10:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
15 en dan al 50 kilo wegenarme ouders
im inquote:Op zondag 21 december 2014 10:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]shit... Nicky Minaj? Ik heb een hele verzameling van haar inmijn kelder, kom je een keer kijken?
ok je hebt genoeg aandacht gehad weer voor vandaag. nu mag je je dwergenmondje weer een tijdje dichthouden en mapima aanbidden. braaf zoquote:Op zondag 21 december 2014 10:04 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
prima gewicht hoor, want ik ben al klaar met groeien, dus borsten billen lengte blabla
ben geen 12 hoor hey
i want more, i want more!!quote:Op zondag 21 december 2014 10:05 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ok je hebt genoeg aandacht gehad weer voor vandaag. nu mag je je dwergenmondje weer een tijdje dichthouden en mapima aanbidden. braaf zo
Je gewicht dat je postte klopt he? In verband met de dosering GHB die ik nu in een pakje wicky aan het druppelen ben... ik zou niet willen dat je een OD hebt op onze eerste datequote:
quote:Op zondag 21 december 2014 10:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je gewicht dat je postte klopt he? In verband met de dosering GHB die ik nu in een pakje wicky aan het druppelen ben... ik zou niet willen dat je een OD hebt op onze eerste date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |