De lengte van een volk van 1 miljard bepalen aan de hand van een handjevol lange slungelsquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Overigens zijn Afrikanen echt niet super klein.
Ga eens basketbal kijken.
Ja goed toch worden ze goed gerepresenteerd in dat wereldje. Afrikaanse renners zijn ook niet altijd even klein, dus waarom zou je niet daar naar kunnen kijken? Nederlanders zijn ook niet allemaal even groot...quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De lengte van een volk van 1 miljard bepalen aan de hand van een handjevol lange slungels
Maar als je naar gemiddelde lengtes kijkt zie je dat Nederlanders gemiddeld 1.83 zijn en dat Afrikanen onder de 1.70 blijven hangenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja goed toch worden ze goed gerepresenteerd in dat wereldje. Afrikaanse renners zijn ook niet altijd even klein, dus waarom zou je niet daar naar kunnen kijken? Nederlanders zijn ook niet allemaal even groot...![]()
als ik een lilliputter zie, dan krijg ik altijd zin om die helemaal in elkaar de beuken...quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Zag trouwens vandaag dat een lilliputter zijn fietsje gewoon de bibliotheek mee binnen nam
Wat let je? Het lijkt mij wel therapeutischquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:31 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
als ik een lilliputter zie, dan krijg ik altijd zin om die helemaal in elkaar de beuken...
ze zijn gewoon zo irritant en arrogant en zo ik-heb-ook-mijn-rechten-als-individu-in-deze-maatschappijquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat let je? Het lijkt mij wel therapeutisch
mapima hosselenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:38 schreef Roces18 het volgende:
TS komt aandacht tekort. Donder lekker op met je kuttopics.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik probeer niemand te hosselen en zeker niet online
hoerenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:52 schreef jelfrikandel het volgende:
k ben iets langer, 1m72 geloof ik. Vind daarom kleine vrouwen wel fijnPlus ze zijn vaak zo schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |