Mwoah, niet echt.quote:Op maandag 29 december 2014 10:58 schreef Jovatov het volgende:
Is het makkelijk om de afsluiter van de 3FM-stage mee te pakken en dan wel enigszins vooraan te staan bij de headliner?
Oké jammerquote:
Dat sowieso, Myles ook wel. Dit vind ik wel een toffe plaat:quote:Op maandag 29 december 2014 11:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
En dat Slash natuurlijk een eindbaas is.
Die connectie zie ik even niet?quote:Op maandag 29 december 2014 11:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nu Miles Kennedy er staat, is het ook vrijwel zeker dat Tremonti komt.
Zie het als package-deal. Gaan veel dezelfde festivals doen volgende zomer. Kennedy en Tremonti vormen samen Alter Bridge, dus daar is de connectiequote:Op maandag 29 december 2014 11:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die connectie zie ik even niet?
Ok ik heb Tremonti nog niet op andere festivals zien staan naar mijn idee. Ach we gaan het zien. Ze hebben die stage 4 ook voor sommige package deals uitgevondenquote:Op maandag 29 december 2014 12:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zie het als package-deal. Gaan veel dezelfde festivals doen volgende zomer. Kennedy en Tremonti vormen samen Alter Bridge, dus daar is de connectie![]()
Terwijl Slash al op menig Europees festival staat. Maar goed, gok dat Tremonti hier ook niet erg 'hoog' zou staan, vooral bekend als 'gitarist van' en solo nog niet heel veel potten kunnen breken?quote:Op maandag 29 december 2014 13:24 schreef Jovatov het volgende:
Tremonti zou gaaf zijn, maar die heb ik alleen nog maar op een Amerikaans festival langs zien komen.
Hij heeft wel binnenkort een nieuw album uit.
Zondag is toch Foo's? Het is niet met Pinksteren hè, dus zondag is al de laatste dag.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:46 schreef chansadres het volgende:
Rise Against op Robbie Dag. Aparte keuze. Dotan is een beetje mosterd na de maaltijd. Net een jaartje te laat...
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zondag is toch Foo's? Het is niet met Pinksteren hè, dus zondag is al de laatste dag.
Dotan staat dus ergens voor Robbbie.
Idd een jaartje te laat maar verder een niet heel onlogische keuze. Hopelijk programmeren ze er wat leuks tegenover in stage 4.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
Dotan ook op main, wat een lachertje
quote:De komst van de populaire Nederlandse zanger Dotan (28) naar Pinkpop is definitief.
Dat maakt Pinkpopbaas Jan Smeets dinsdag bekend. De Amsterdamse singer-songwriter - in het dagelijks leven Dotan Harpenau - scoorde in 2014 een monsterhit met het opzwepende nummer Home. Dit lied werd voor veel mensen een nummer van nationale rouw na de ramp met vlucht MH17.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |