SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
TRHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Grapje Conjoquote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Die Zapata is wel een baas
Hala Madrid !
quote:
Hala Madrid !
Ik was vergeten hoe saai de finale van ER ook alweer altijd is
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Een jongen uit Sneek heeft vermoedelijk Ebola. Zhano & DS2 niet meer naar buiten (voor zover jullie daar ooit kwamen)![]()
Iedere week wel iemand met vermoedelijke ebola en dan hoor je de week erop dat het koorts blijkt te zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 21:58 schreef Freire het volgende:
Een jongen uit Sneek heeft vermoedelijk Ebola. Zhano & DS2 niet meer naar buiten (voor zover jullie daar ooit kwamen)![]()
Ey wat loop je te haten danquote:Op donderdag 18 december 2014 21:58 schreef Freire het volgende:
Een jongen uit Sneek heeft vermoedelijk Ebola. Zhano & DS2 niet meer naar buiten (voor zover jullie daar ooit kwamen)
Gelukkig bijna vakantie![]()
![]()
We willen je niet kwijt Gquote:Op donderdag 18 december 2014 22:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ey wat loop je te haten dan
Gelukkig bijna vakantie![]()
Waar zijn de Veltnoobs ?Hala Madrid !
Dat hij in Oranje speelt
Hala Madrid !
![]()
Hala Madrid !
Behoorlijk stil nu hier
Hala Madrid !
Lol wtf
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat een losers dat ze zo snel worden uitgeschakeld.. gr grquote:Op donderdag 18 december 2014 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Valt me ook ineens op.. gr gr![]()
Ja echt triest van Vitesse verliezen gr grquote:Op donderdag 18 december 2014 22:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat een losers dat ze zo snel worden uitgeschakeld.. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zou mij kapot schamen als ik voor Ajax zou zijn gr grquote:Op donderdag 18 december 2014 22:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja echt triest van Vitesse verliezen gr gr![]()
sowieso verliezen met 4 tegendoelpuntenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou mij kapot schamen als ik voor Ajax zou zijn gr grgr gr
Ajaxalleen dit is echt wel heel erg falend.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoezo? Mij heb je gisteren niet gehoord hoor..quote:Op donderdag 18 december 2014 22:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij bent ook niet een beetje hypocriet heRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Andersen doet het wel steeds beter. En riedewald doet het ook wel aardig. Maar de rest![]()
![]()
![]()
x100
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als er leedvermaak is mbt tot Feyenoord is het neuzen gedrag, komen zogenaamd neuzen uit alle hoeken terwijl je zelf precies hetzelfde doetquote:maar mij heb je er niet mee hoor
![]()
![]()
achja trollen en getrolld worden hoort ook een beetje bij voetbal.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als er leedvermaak is mbt tot Feyenoord is het neuzen gedrag, komen zogenaamd neuzen uit alle hoeken terwijl je zelf precies hetzelfde doetmaar mij heb je er niet mee hoor
Tuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
achja trollen en getrolld worden hoort ook een beetje bij voetbal.beetje banter hoort er bij
![]()
Net of dat leedvermaak mij wat doetquote:Op donderdag 18 december 2014 22:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als er leedvermaak is mbt tot Feyenoord is het neuzen gedrag, komen zogenaamd neuzen uit alle hoeken terwijl je zelf precies hetzelfde doetmaar mij heb je er niet mee hoor
had ik geen Feyenoord supporter moeten worden en had ik net zoals jullie gewoon veilig voor Ajax moeten kiezen.
tis niet zo veilig meerquote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of dat leedvermaak mij wat doethad ik geen Feyenoord supporter moeten worden en had ik net zoals jullie gewoon veilig voor Ajax moeten kiezen.
misschien toch maar voor real of bayern worden.
hahahaha jaquote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gewoon als Real verliest daar iets over zeggen (zoals toen met Manucho gr gr)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wat danquote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
nou dit wordt nog wat dit weekendDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Simpel.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef Freire het volgende:
[..]
De ploeg die 6-0 wint tegen de ploeg die 0-4 verliest
10 10 10 10Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou Excelsior Nac 6-0, Vitesse Nac 2-2 en Ajax Vitesse 0-4quote:
Dat wordt dus een afstraffingDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je bent trouwens weer terug naar je ouwe account?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mooie Verbeek-logica.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou Excelsior Nac 6-0, Vitesse Nac 2-2 en Ajax Vitesse 0-4
Dat wordt dus een afstraffing![]()
Ik ben helemaal van mijn apropos.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bent trouwens weer terug naar je ouwe account?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja. Daar is geen spelt tussen te krijgen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou Excelsior Nac 6-0, Vitesse Nac 2-2 en Ajax Vitesse 0-4
Dat wordt dus een afstraffingDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja. Daar is geen spelt tussen te krijgen.?
nee niet echt. Mijn telefoon staat alleen nog op deze ingelogd. Dus moet ik nog ff veranderen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bent trouwens weer terug naar je ouwe account?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nou Ajax wordt kampioen Rik zegt hettwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 18-12-2014 om 22:38:53Het kan erger dan Ajax vanavond: PSV verloor in de beker op 21-12-1977 met 1-6 van FC Wageningen, won later dat seizoen de titel en UEFA Cup reageer retweet
Elke dag![]()
Dit soort feitjesquote:Op donderdag 18 december 2014 22:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou Ajax wordt kampioen Rik zegt hettwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 18-12-2014 om 22:38:53Het kan erger dan Ajax vanavond: PSV verloor in de beker op 21-12-1977 met 1-6 van FC Wageningen, won later dat seizoen de titel en UEFA Cup reageer retweet
Nou Ajax verloor nog nooit 2x in een jaar met 4 doelpunten verschil in de beker dus misschien komen er wel marsmannetjes met kerst want dat is ook nog nooit eerder gebeurdquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wel mooi shot bij de 2-0.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik denk dat Quincy zichzelf gaat aanbieden voor de rol van hoofdpietquote:Op donderdag 18 december 2014 22:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou Ajax verloor nog nooit 2x in een jaar met 4 doelpunten verschil in de beker dus misschien komen er wel marsmannetjes met kerst want dat is ook nog nooit eerder gebeurd
Speciaal voor Trapz: een twitteraccount met alleen maar nutteloze feitjes
https://twitter.com/OptaJohanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bohhhhquote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Speciaal voor Trapz: een twitteraccount met alleen maar nutteloze feitjes
https://twitter.com/OptaJohan
Dat laatste woordje telkens."Sniper" , "Fresh", "Nemesis"
Hilarisch iddquote:Op donderdag 18 december 2014 22:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhhh
Je ziet gewoon zo'n flapdrol voor je die dan 10 minuten na zit te denken en dan denkt: Ja dat is het: Pinnacle!
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hilarisch iddJe ziet gewoon zo'n flapdrol voor je die dan 10 minuten na zit te denken en dan denkt: Ja dat is het: Pinnacle!
dan vind je deze ook wel leuk denk ikquote:Op donderdag 18 december 2014 22:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhhh
![]()
https://twitter.com/OptaJoke![]()
Godverquote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan vind je deze ook wel leuk denk ik![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan vind je deze ook wel leuk denk ik![]()
![]()
Elke dag![]()
twitter:OptaJoke twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 18:37:212,953 - Number of Everton fans annoyed to see Sergio Aguero subbed off as he's captain of their fantasy football team. Points. reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
32 - Grootste aantal streams die Maver tegelijk heeft zitten kijken. Damnson.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
twitter:OptaMaver twitterde op donderdag 18-12-2014 om 23:07:18560 - Aantal euro's dat Maver aan EA schenkt per jaar. spending reageer retweet
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
twitter:OptaMaver twitterde op donderdag 18-12-2014 om 23:07:18560 - Aantal euro's dat Maver aan EA schenkt per jaar. spending reageer retweet
![]()
![]()
Elke dag![]()
godver heb je serieus een account gemaaktquote:Op donderdag 18 december 2014 23:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze ga ik serieus bijhouden nu.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
godver heb je serieus een account gemaakt
Nummer 2 staat er ook al op.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik volg alquote:Op donderdag 18 december 2014 23:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Deze ga ik serieus bijhouden nu.
Nummer 2 staat er ook al op.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Deze ga ik serieus bijhouden nu.
Nummer 2 staat er ook al op.![]()
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nederlandse tekst maar toch Engelse steekwoordjes
Hungry
Elke dag![]()
twitter:OptaMaver twitterde op donderdag 18-12-2014 om 23:19:2015 - Aantal vierkante meter witte stof dat Maver heeft gekocht voor een puntmuts nadat zijn fiets was gejat. angry reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:20 schreef Freire het volgende:
twitter:OptaMaver twitterde op donderdag 18-12-2014 om 23:19:2015 - Aantal vierkante meter witte stof dat Maver heeft gekocht voor een puntmuts nadat zijn fiets was gejat. angry reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
gvd.
Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
Elke dag![]()
De loting zit PSV niet tegen
Elke dag![]()
Bohhh 3 volgers.
Morgen weer verder boiis.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dikke ellende tussen Zwolle en MeppelGelukkig kreeg ik een lift. Mensen achter me in de trein moeten nog naar fucking Veenwouden, dan baal je..
![]()
Terwijl ik alleen heb gekocht, niet verkochtquote:Dear Customer,
We are contacting you to notify you that we have found your FIFA 15 account to be in violation of our Terms of Service.
Your account has been involved in the sale of FIFA coins to a third party. Please note, that you may violate the Terms of Service if, as determined by EA in its sole discretion, you:
Buy, sell, transfer or auction (or host or facilitate the ability to allow others to buy, sell or auction), or offer to transfer, sell or auction, or buy or accept any offer to transfer, sell or auction, any game Account or game Content, including (without limitation) game characters, character attributes, items, objects, currency, credits or copyrighted material, or any other intellectual property owned or controlled by the Services, or our licensors, without first obtaining our express written permission, nor may you encourage or induce any other player to participate in such prohibited transaction(s).
We have permanently blocked your access to your Origin account.
Account closure is reserved for the most serious breaches of our Terms of Service, but can also be applied in cases where an account has accumulated a number of violations over a period of time.
Should you wish to review our Terms of Service they can be found here:
http://tos.ea.com/legalapp/WEBTERMS/US/en/PC/
Thank you for your understanding in this matter.
Yours sincerely,
EA Terms of Service![]()
![]()
Die zie je nooit meer... TERUG!quote:Op donderdag 18 december 2014 23:46 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Terwijl ik alleen heb gekocht, niet verkocht![]()
Maar ook meteen een artistiek hoogtepuntjequote:
Elke dag![]()
Rapportje verstuurd naar twitter. Rede: openbaar maken van prive gegevens. Account zal snel worden gesloten![]()
Privégegevens? waarquote:Op donderdag 18 december 2014 23:57 schreef Maver24 het volgende:
Rapportje verstuurd naar twitter. Rede: openbaar maken van prive gegevens. Account zal snel worden gesloten![]()
Waar zie jij privegegevens?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:57 schreef Maver24 het volgende:
Rapportje verstuurd naar twitter. Rede: openbaar maken van prive gegevens. Account zal snel worden geslotenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:57 schreef Maver24 het volgende:
Rapportje verstuurd naar twitter. Rede: openbaar maken van prive gegevens. Account zal snel worden gesloten
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zouden ze voor reden vatbaar zijn?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:57 schreef Maver24 het volgende:
Waarom reageer je er nou op mavertje. Doe je dat niet dan stoppen ze er naar een paar dagen mee nu is het veel leuker voor ze.![]()
*naquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom reageer je er nou op mavertje. Doe je dat niet dan stoppen ze er naar een paar dagen mee nu is het veel leuker voor ze.![]()
Één zo´n pack geopend op alle drie de accounts, beste spelers respectievelijk Buffon, Hernandez en Pispool. Troll Thorgan Hazard zat gewoon in alle drie de packs
Lekker coins weggooien.![]()
GraftekkaneteringkutjodenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
huh 0-4
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PjffAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tim heb jij ook een gold pack gekregen?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
![]()
#Sow6Chem & #LowPaceSneijderLM
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja ik ook
Te weimig Tore btwAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tore was wel goed in de wedstrijden dat ik hem gebruikte, maar die Adin heeft iets betere stats en wilde hem eens proberen, jeugd product van Fener.quote:
Geen skillies en gala speler.. bahAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kom potje doen dan!?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Moggel![]()
Pricedrop is ingezet
Elke dag![]()
Ik dacht dat jij ook wel graag een pricedrop zou zienquote:
Elke dag![]()
Morrie![]()
gratis packs wow![]()
@TT bij de IFs zie ik voorlopig nog geen pricedrop
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Welquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:52 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
gratis packs wow![]()
@TT bij de IFs zie ik voorlopig nog geen pricedrop, Bij de meeste is er al een hoop af
Elke dag![]()
Ja, op zich. Maar het blijft virtueel he. Trekdrop, daar heb je pas echt wat aanquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook wel graag een pricedrop zou zien
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geniet er maar van zolang het kan want hij speelt met Maver's prive!quote:
Elke dag![]()
had even snel sanchez aguero robben bekeken was weinig te zienquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel, Bij de meeste is er al een hoop af
#FreeTrapz![]()
Owja? Dat leek mij best mee te vallenquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geniet er maar van zolang het kan want hij speelt met Maver's prive!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zou kunnen. De huidige TOTW-spelers dalen wel flink. IF Santi van 300 naar 160 in een halve dag tijd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had even snel sanchez aguero robben bekeken was weinig te zienNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Benzema is al 50k gedropt, Miranda ook, de meeste hebben al wel een aardige terugval te pakken hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had even snel sanchez aguero robben bekeken was weinig te zienMiss de hele dure niet nee idd
Die zijn idd echt hard gezaktquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou kunnen. De huidige TOTW-spelers dalen wel flink. IF Santi van 300 naar 160 in een halve dag tijd.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Straks volle bak santi's inkopen :pPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik weet niet of nu inkopen heel slim isquote:
Elke dag![]()
quote:en POTS natuurlijk op Whatsappquote:![]()
Thanks Boiis
Thanks!quote:
bohhh OptaMaver is nog in de lucht.
Lekker suggestief weer. Maar alsof deze wedstrijden je kampioen kunnen makenquote:. Je zit praktisch net op de helft van het seizoen, er kan nog zo veel mis gaan.
Ik vind het wel iets zeggen dat ze 2x van een achterstand terugkomen, en vervolgens nog steeds de mentale weerbaarheid hebben om in blessuretijd alsnog te winnen. Dat is wel tekenend voor een kampioen. Maar goed, Ajax kan dat net zo goed
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Neuzen gedrag dit dat zus zo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lekker suggestief weer. Maar alsof deze wedstrijden je kampioen kunnen maken. Je zit praktisch net op de helft van het seizoen, er kan nog zo veel mis gaan.
Ik vind het wel iets zeggen dat ze 2x van een achterstand terugkomen, en vervolgens nog steeds de mentale weerbaarheid hebben om in blessuretijd alsnog te winnen. Dat is wel tekenend voor een kampioen. Maar goed, Ajax kan dat net zo goedRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik ga iedereen maar verkopen.
200k winst op bale
Van de rest op de meeste spelers kleine winst. Toch goed voor iemand die niet aan trade doet.
Heb toch 1.5 miljoen nu. Nu maar wachten op de crash met toty.
[ Bericht 9% gewijzigd door mash_ op 19-12-2014 08:53:45 ]![]()
Hoe kun je nou zeggen dat je niet trade, maar wel 1,5 miljoen hebbenquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:47 schreef mash_ het volgende:
ik ga iedereen maar verkopen.
200k winst op bale
Van de rest op de meeste spelers kleine winst. Toch goed voor iemand die niet aan trade doet.
Heb toch 1.5 miljoen nu. Nu maar wachten op de crash met toty..
Of je koopt coins, of je opent heel veel packs.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb op het begin 50 dollar packs gekocht. En later nog paar keer wat coins. En ik kreeg 700K van een vriend omdat die deze fifa maar kut vindquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zeggen dat je niet trade, maar wel 1,5 miljoen hebben.
Of je koopt coins, of je opent heel veel packs.![]()
![]()
Kijk, dat schiet opquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb op het begin 50 euro packs gekocht. En later nog paar keer wat coins. En ik kreeg 700K van een vriend omdat die deze fifa maar kut vind
Ik kocht in de trein een Oboabona en een Omar Gonzalez voor in totaal 600c. Die mega packs ga ik waarschijnlijk nog wel openen, maar ik ben de laatste dagen alleen nog maar bezig geweest met handelen tot het TOTY.![]()
Ja.quote:En nu dus geluk gehad met op het goede moment een team gemaakt te hebben. En speel fifa weer ff wat minder dus daarom nu alles maar verkopen.
![]()
Conditie kaartje is nog altijd beter dan wat ik in die pack kreegquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer voor aids.![]()
![]()
Ebolaaidsquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer voor aids.![]()
Dat is toch een vorm van traden natuurlijk, al is het niet helemaal bewustquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja.En nu dus geluk gehad met op het goede moment een team gemaakt te hebben. En speel fifa weer ff wat minder dus daarom nu alles maar verkopen.
.
Ik vind het traden als je het bewust doet. Nu vind ik het meer geluk. (al verkoop ik nu wel bewust, dus dan is het eigenlijk wel weer een beetje tradenquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is toch een vorm van traden natuurlijk, al is het niet helemaal bewust.
)
Zo had ik vorig jaar een tots robben voor 3 000 000 gekocht en 1 avondje mee gespeeld en toen fifa 3 weken niet aangeraakt, en toen ik weer ging spelen was die 9 000 000 waard.![]()
![]()
Geluk is met de dommenquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik vind het traden als je het bewust doet. Nu vind ik het meer geluk. (al verkoop ik nu wel bewust, dus dan is het eigenlijk wel weer een beetje traden)
Zo had ik vorig jaar een tots robben voor 3 000 000 gekocht en 1 avondje mee gespeeld en toen fifa 3 weken niet aangeraakt, en toen ik weer ging spelen was die 9 000 000 waard.#DareToMaver
![]()
En nog schiet je er geen kut mee op wat superduper mega veel inflatie toenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zal ik mijn team verkopen en wat goedkoops er voor terug kopen of gewoon #yoloswag.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat ging echt helemaal nergens meer overquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:10 schreef FCsuarez het volgende:
En nog schiet je er geen kut mee op wat superduper mega veel inflatie toen
Alsof je ermee gaat spelenquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zal ik mijn team verkopen en wat goedkoops er voor terug kopen of gewoon #yoloswag.vanavond clubs om half 11 ofzo?
![]()
![]()
Wel hoor. Alleen alle tots spelers enzo waren toen heel duur. Maar de normale spelers kosten echt helemaal niks meer. Kon toen voor het eerste een team maken met messi en ronaldo in 1 team. (Niet dat messi nou zo goed was in fifa 14)quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:10 schreef FCsuarez het volgende:
En nog schiet je er geen kut mee op wat superduper mega veel inflatie toen![]()
Uhh vanavond komt er alleen familie dus ik ga wel even *kuch kuch* doen om een uur of 10.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:13 schreef Zhano het volgende:
Alsof je ermee gaat spelen vanavond clubs om half 11 ofzo?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Leuk team, hoe bevalt een RF op een ST positie eigenlijk? Is chem dan niet een bitch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
#Sow6Chem & #LowPaceSneijderLM
gr gr![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:14 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Leuk team, hoe bevalt een RF op een ST positie eigenlijk? Is chem dan niet een bitch?
Werkt goed hoor.
Ik zag dit zo vaak voorbij komen. Eigenlijk te triest voor woorden (niet persoonlijk hoor Trapz, maar gewoon algemeen) dat je tegenwoordig snelle buitenspelers op de spits positie neer moet zetten om te kunnen winnen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:14 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Leuk team, hoe bevalt een RF op een ST positie eigenlijk? Is chem dan niet een bitch?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mjah ik zag zoveel beast filmpjes voorbij komen dat ik het ook maar eens moest proberen. Het is wel triest eigenlijk maar skitta.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zag dit zo vaak voorbij komen. Eigenlijk te triest voor woorden (niet persoonlijk hoor Trapz, maar gewoon algemeen) dat je tegenwoordig snelle buitenspelers op de spits positie neer moet zetten om te kunnen winnen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zag dit zo vaak voorbij komen. Eigenlijk te triest voor woorden (niet persoonlijk hoor Trapz, maar gewoon algemeen) dat je tegenwoordig snelle buitenspelers op de spits positie neer moet zetten om te kunnen winnen.
433 is toch de fijnste formatie. Neymar lw bale rw benzema st![]()
![]()
Ik zie het ook heel veel tegenkomen en ga zeker ook een team maken met Aubameyang in de spits.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mjah ik zag zoveel beast filmpjes voorbij komen dat ik het ook maar eens moest proberen. Het is wel triest eigenlijk maar skitta.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even een mega pack geopend.. kan het nog slechter dan dit? [ afbeelding ]![]()
![]()
wie is die barcabaviaan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even een mega pack geopend.. kan het nog slechter dan dit? [ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
433 is toch de fijnste formatie. Neymar lw bale rw benzema st
Als ik genoeg doekoeloes had zou ik ook zo spelen
lekker nu laten jullie mij ook packs openen
#FreeTrapz![]()
Ja dat is waar. ik haal er 10k uit die pack of zo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt nog Remy.. ik had als hoogste een 77 shiny (en dat was Montoya trouwens)![]()
Eigenlijk is het DS2 zijn schuld. Hij begon waardoor ik een pack kocht, waardoor Suarez een pack kocht, en nu jij dus.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Door jou ga ik nu een pack kopen dus als hij slecht is dan is het jouw schuld![]()
Zal je altijd zien hequote:Op vrijdag 19 december 2014 09:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Eigenlijk is het DS2 zijn schuld. Hij begon waardoor ik een pack kocht, waardoor Suarez een pack kocht, en nu jij dus.![]()
![]()
Pure baggerquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja en jij haalt er natuurlijk weer een Aguero ofzo uit.![]()
![]()
40K moet lukken voor sturridgequote:Op vrijdag 19 december 2014 10:02 schreef Kiid het volgende:
3e pack sturridge, weet niet wat die boy nog waard is. Voor de rest ook aids
@DSL wie is de juve boy ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kijk op straat goed rond die 2 euro vind je vast wel weer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:04 schreef Kiid het volgende:
4e pack ook aids, iemand is mij 150k schuldig hierPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kan je twee zakken doritos van halenquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kijk op straat goed rond die 2 euro vind je vast wel weer.![]()
Ja echt wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is allemaal de schuld van EA. Door dat mooie plaatje van het pack willen we allemaal packs openen.![]()
Zie het zo wij besparen jou hier obesitasquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je twee zakken doritos van halen
#FreeTrapz![]()
Awhhh, wat liefquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zie het zo wij besparen jou hier obesitas![]()
![]()
Barzagliquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
40K moet lukken voor sturridge
@DSL wie is de juve boy ?![]()
Ik ook niet, gewoon geen coins meer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:11 schreef Zhano het volgende:
Ik heb helemaal geen moeite om geen pack te kopen![]()
Dat kan hequote:Op vrijdag 19 december 2014 10:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
HAHA! ik heb 1.6 miljoen meer coins dan jij.
Helaas heb je er niks aan![]()
![]()
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat kan he
Helaas heb je er niks aan![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ook niet, gewoon geen coins meer.![]()
![]()
Ik heb net heel mijn team verkocht. Maar wil best een keertje een potje doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Speelt op PS4 toch?
Kom potje doen binnenkort, geef ik je even jantje.
![]()
Beter nog, doen we H2H de enige game mode waar je nog iets wat lijkt op skills nodig hebt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb net heel mijn team verkocht. Maar wil best een keertje een potje doen.![]()
Prima. Maar speelt dat zo anders dan? Heb ik dit jaar nog helemaal niet aangeraakt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beter nog, doen we H2H de enige game mode waar je nog iets wat lijkt op skills nodig hebt.![]()
Dat irritante rennen/dribbelen is iig niet zo gemakkelijk. Dat ze zo recht op je spelers afrennen en de hele tijd net van richting veranderenquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Prima. Maar speelt dat zo anders dan? Heb ik dit jaar nog helemaal niet aangeraakt.je kent het wel.
En dat was toch wel een van de grootste frustraties. Maar heb na de patch niet meer gespeeld.![]()
Wij moeten binnenkort ook weer eens potje h2h doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat irritante rennen/dribbelen is iig niet zo gemakkelijk.
En dat was toch wel een van de grootste frustraties. Maar heb na de patch niet meer gespeeld.![]()
![]()
Gewoon verkopen. En nu kun je die andere packs ook wel openen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ben relatief arm
Meteen verkopen of bewaren?![]()
Daar trap ik mooi niet meer in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon verkopen. En nu kun je die andere packs ook wel openen.
Overigens pas de eerste echt goede pull in 800 packs
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zeg maar wanneer, heb nu vakantie dusquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wij moeten binnenkort ook weer eens potje h2h doen![]()
![]()
Baas.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daar trap ik mooi niet meer in.
Overigens pas de eerste echt goede pull in 800 packs![]()
baasquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:38 schreef Kiid het volgende:
Je merkt echt dat het Kerst is, iedereen noemt elkaar baas![]()
![]()
had korter gekund idd.quote:
drop the pants, bend over, and get screwed.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb je al wat gekregen van Trapz junior? Een macaroni ketting? Een papieren stropdas? Een mooie tekening?quote:![]()
![]()
Een ingekleurde stropdas natuurlijkquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je al wat gekregen van Trapz junior? Een macaroni ketting? Een papieren stropdas? Een mooie tekening?![]()
Een mooie tekeningquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je al wat gekregen van Trapz junior? Een macaroni ketting? Een papieren stropdas? Een mooie tekening?beetje jammer dat ik deze niet heb gehad:
Was wel een beetje boos natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:45 schreef Freire het volgende:
[..]
Een ingekleurde stropdas natuurlijkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat wil je nog meer als vader?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een mooie tekeningbeetje jammer dat ik deze niet heb gehad:
[..]
Was wel een beetje boos natuurlijk.![]()
![]()
gewoon geen eten/drinken meer geven tot je er 1 gehad hebtquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een mooie tekeningbeetje jammer dat ik deze niet heb gehad:
[..]
Was wel een beetje boos natuurlijk.![]()
![]()
Sneeuw op de frontpage en in de webapp view hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kerstsfeer is ver te zoeken op Wefut
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sneeuw op de frontpage en in de webapp view hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.???![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:56 schreef Zhano het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:57 schreef Reemi het volgende:
[..]PauperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bohh thanksquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee Trappie gefeliciteerd ouwe
Gefeliciteerd hequote:Op vrijdag 19 december 2014 10:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht wat verjaardagspacks te openen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik. Heb geen vrij gevraagd omdat ik nu al 5 weken vrij gevraagd heb voor in 2015.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:58 schreef Kamikazie het volgende:
Dus wie moet er vandaag nog werken?![]()
Je boyquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:58 schreef Kamikazie het volgende:
Dus wie moet er vandaag nog werken?![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:58 schreef Kamikazie het volgende:
Dus wie moet er vandaag nog werken?en volgende week nog 3 dagen en dan is het fissa tot 5 januari.
Tentamenquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:58 schreef Kamikazie het volgende:
Dus wie moet er vandaag nog werken?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Daaromquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zo lang de mensen die werken binnen 5 min er op reageren zal dat werken wel mee vallen ja.![]()
![]()
8 minuten later, conclusie, ik werk hardquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zo lang de mensen die werken binnen 5 min er op reageren zal dat werken wel mee vallen ja.
#FreeTrapz![]()
Ah, dat scheelt een hoop! Bij mij kunnen ze ook niet kijken, maar ze werken zelf ook niet de hele tijd. Mijn leidinggevende heeft gister alleen maar filmpjes/interviews zitten kijken van Psv om mij te treiteren en tussendoor wat functioneringsgesprekken gedaanquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe werkplek gekregen. Zo chill. Niemand kan meer op mijn schermen kijken.![]()
![]()
Ja, eerst kon mijn leidinggevende wel op mijn scherm kijken. Irrtant is datquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt een hoop! Bij mij kunnen ze ook niet kijken, maar ze werken zelf ook niet de hele tijd. Mijn leidinggevende heeft gister alleen maar filmpjes/interviews zitten kijken van Psv om mij te treiteren en tussendoor wat functioneringsgesprekken gedaanAl vind hij het niet eens zo erg als ik af en toe zit te internetten zolang mijn werk maar goed is en op tijd af is. Maar toch is dat wel fijner.
Op vrijdag is het hier altijd vrij rustig, en de feyenoord voetbal fans zijn gelukkig vandaag niet op kantoor. Anders moest ik de 0 - 4 ook nog veel aanhoren vandaag.![]()
O thanks voor de reminder.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:12 schreef mash_ het volgende:
Ja, eerst kon mijn leidinggevende wel op mijn scherm kijken. Irrtant is dat Al vind hij het niet eens zo erg als ik af en toe zit te internetten zolang mijn werk maar goed is en op tijd af is. Maar toch is dat wel fijner.
Op vrijdag is het hier altijd vrij rustig, en de feyenoord voetbal fans zijn gelukkig vandaag niet op kantoor. Anders moest ik de 0 - 4 ook nog veel aanhoren vandaag.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wij hebben een Kerst uitje dus ik ben heel blij met die 0-4, dan heb ik tenminste nog wat munitie en ben ik niet de enige die de lul is na de 'prestatie' van woensdagquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, eerst kon mijn leidinggevende wel op mijn scherm kijken. Irrtant is datAl vind hij het niet eens zo erg als ik af en toe zit te internetten zolang mijn werk maar goed is en op tijd af is. Maar toch is dat wel fijner.
Op vrijdag is het hier altijd vrij rustig, en de feyenoord voetbal fans zijn gelukkig vandaag niet op kantoor. Anders moest ik de 0 - 4 ook nog veel aanhoren vandaag.![]()
je gaat alleen sowieso deze reactie krijgen:quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wij hebben een Kerst uitje dus ik ben heel blij met die 0-4, dan heb ik tenminste nog wat munitie en ben ik niet de enige die de lul is na de 'prestatie' van woensdag
Liever verliezen en uit de beker gegooid worden dan verliezen en daardoor geen kampioen kunnen worden.
(al kan het natuurlijk altijd wel maar de kans is niet zo groot)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: