Updatequote:Gekopieerd van elders, dus geen idee hoe lang het nog werkt![]()
![]()
Er is een (beetje domme) actie op wijnvoordeel.nl!
Met code ALLSAFE (ZIE BENEDEN VOOR CODES) krijg je namelijk 20 euro korting per bestelling. Tevens is momenteel de wijn in de aanbieding met 50% korting en gratis verzending. Dit betekent dat een doos wijn (6 flessen) voor normaal 48 euro nu met 50% korting voor 24 euro is en met die kortingscode van ALLSAFE (ZIE BENEDEN VOOR CODES) nog eens 20 euro eraf! Met onderstaande link is daarom een doos wijn van 48 euro nu thuisbezorgd voor 4 piek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebruik deze link voor gratis verzending:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De proefpakketten enz gaan alweer hard, maar hou deze even in de gaten:
https://www.wijnvoordeel.(...)kket-Mix::26434.html (4,99 inc verzending
https://www.wijnvoordeel.(...)lvoucher::26508.html (9,99 inc verzending)
Proost!![]()
Kan toch gewoon?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:28 schreef lily het volgende:
Ik wil zo graag nog een doosje Goldish Blanc voor oud en nieuw (voor een tientje welteverstaan)
Nou hij zag aan de doos dat het wijn wasquote:Op donderdag 18 december 2014 20:28 schreef lily het volgende:
oh, en hier is het doosje Ruby Cabernet ook binnen.
Ik wil zo graag nog een doosje Goldish Blanc voor oud en nieuw (voor een tientje welteverstaan)
Woon je toevallig in Almere?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:28 schreef lily het volgende:
oh, en hier is het doosje Ruby Cabernet ook binnen.
nee hoor. Net besteld 6 stuks.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:07 schreef Skaai het volgende:
Die Bodegas Covinas is alweer 7,99 per fles
Bedankt!quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:50 schreef Jonmen het volgende:
Voor degene die nog niet hebben besteld:
Baron d'Embele - ¤3,99 per stuk
Bodegas Covinas - ¤4,49 per stuk
-> Openen in incognitoscherm
-> Leg in winkelwagen
-> Kopieer link gratis verzendingskosten in incognitoscherm
(-> gebruik shopkorting)
-> Bestel!
Hier gaf ie 7,99 aan, maar nu weer 4,49quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
nee hoor. Net besteld 6 stuks.
quote:Op zondag 21 december 2014 10:33 schreef Trusten het volgende:
Code werkt weer (alleen niet op dat winterpakket aangezien die onder de cadeaus valt)
Dat is de code uit de OP. Maargoed, ik heb nog 9 flessen staan hierquote:-- De ingevoerde code is niet geldig op de door u geselecteerde wijnen, deze is verlopen of niet goed ingevoerd. Probeert u het opnieuw, of neem contact op met de klantenservice. --
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |