abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 november 2002 @ 12:20:39 #1
26048 Sneakie
what goes around comes around
pi_6584490
hoe oud moet je wettelijk zijn om een lening te kunnen afsluiten bij een bank? en moet je een lening altijd persoonlijk afsluiten bij de bank of kan je dat ook gewoon via i-net regelen?
het zit namelijk zo ik heb perongeluk op aanvragen lening geklikt op de site van de rabobank maar er verscheen geen nieuw venster dus ik dacht misschien hebbe ze die aanvraag al doorgestuurd naar de bank?
.. The truth is already writen, so lies are obvious to read
pi_6584499
18, maar tot je 21ste zijn je ouders financieel verantwoordelijk voor je... en er zitten volgens mij nog veel meer limieten aan vast
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zaterdag 2 november 2002 @ 12:23:34 #3
26048 Sneakie
what goes around comes around
pi_6584524
Dus ik hoef niet bang te zijn dat ik nu perongeluk een lening heb afgesloten?
.. The truth is already writen, so lies are obvious to read
pi_6584685
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 12:23 schreef Sneakie het volgende:
Neh, het is echt geen kwestie van 1 keer op een link klikken. De bank wil ook graag zijn geld terug zien...
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_6584741
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 12:23 schreef Sneakie het volgende:
Nee, en zelfs als je volgens de regels wel een lening had afgesloten zouden je ouders gewoon door mede te delen dat ze er niet mee instemmen alles ongedaan kunnen maken.
  zaterdag 2 november 2002 @ 20:38:43 #6
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_6590449
Meestal is het zo dat je dan de papieren thuis krijgt gestuurd, want er moet ook nog een handtekening erop! Hij is dus niet geldig want die hebben ze niet.
pi_6591442
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 20:38 schreef _wie het volgende:
Meestal is het zo dat je dan de papieren thuis krijgt gestuurd, want er moet ook nog een handtekening erop! Hij is dus niet geldig want die hebben ze niet.
Ouders kunnen verplichtingen aangegaan door minderjarige kinderen ook ongedaan maken als deze kinderen ervoor getekend hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')