Inderdaad. En dan met zo'n plaatje aankomen. Hilarisch en treurig tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
Mensen met NL roots die beginnen over jodenvervolging. Grappig jongu.
Net zoals met Graus en geweld tegen vrouwen zeg maar.
Heb jij ondertussen al je baan opgezegd, gezien het grote veiligheidsrisico wat jij vormt als onder dertiger?quote:
Het is niet alsof hij leugens verspreidt toch? Het is alleen niet zo heel relevant als het onderwerp om de vrouwenmeppende LARPer Dion Graus gaat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
Mensen met NL roots die beginnen over jodenvervolging en samenwerken met nazi's. Grappig jongu.
Net zoals met Graus en geweld tegen vrouwen zeg maar.
Wist je dat Hitler het ook goed kon vinden met de leden van een andere bepaalde religie?quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ey, om daar toch over te gaan spreken. Ooit geweten dat de geestelijk vader van de jodenster zijn ideeën best wel kon delen met leden van een bepaalde religie?
[ afbeelding ]
Die waren het pittig eens met elkaar. Dus nu je er over gaat beginnen...
Maar nu gaat het opeens niet over Joden maar over moslims. Oef..
Haha, gast.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ey, om daar toch over te gaan spreken. Ooit geweten dat de geestelijk vader van de jodenster zijn ideeën best wel kon delen met leden van een bepaalde religie?
[ afbeelding ]
Die waren het pittig eens met elkaar. Dus nu je er over gaat beginnen...
Maar nu gaat het opeens niet over Joden maar over moslims. Oef..
Katholieken. Wel consequent zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wist je dat Hitler het ook goed kon vinden met de leden van een andere bepaalde religie?
[ afbeelding ]
Ergo: geen christenen in de beveiligde delen van Schiphol!
Ik ben consequent. Red_85 spreekt ook niet van soennieten of sjiieten. Eén zo'n knakker vertegenwoordigt volgens hem ook de hele islam.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Katholieken. Wel consequent zijn
Waarom denk je dat Schiphol niet in Brabant of Limburg ligt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Katholieken. Wel consequent zijn
Wel het was de grootmoefti, niet zomaar een klein spelertje. Punt is dat dat andere tijden waren. We kijken de Duitsers toch ook niet meer met een scheef oog aan omdat ze onze fietsen hebben gejat?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik ben consequent. Red_85 spreekt ook niet van soennieten of sjiieten. Eén zo'n knakker vertegenwoordigt volgens hem ook de hele islam.
Moet ik nou bang zijn dat mijn Turkse buurman bij het volgende Suikerfeest met een kromzwaard voor mijn deur staat in plaats van met baklava zoals de afgelopen jaren?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:21 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nouja moslims kunnen wel potentieel een risico vormen voor de veiligheid, want je weet nooit wat er allemaal gezegd word door die imams en haal een paar beveiligers over en voor dat je het weet is een aanslag gerealiseerd.
Dus ik begrijp de motie van Dion Graus wel, maar politiek correct Nederland steekt liever hun kop in het zand inplaats van te erkennen dat moslims een risico vormen.
Mocht er binnenkort een aanslag gepleegd worden dan zal dat trouwens in voordeel van de PVV zijn, maar goed laten we hopen dat er geen extremistische moslims tussen de beveiliging op vliegvelden lopen.
Weet je: als je een aanslag wil plegen lukt het toch wel. Die maatregelen die ze nemen zijn ook maar voor de bühne deels. Je vangt er ook wel sukkels mee af die denken het alsnog te kunnen doen, maar je kan net zo effectief jezelf opblazen in de wachtrij voor de douane. Of bij de Burger King op Schiphol. Name it.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:21 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nouja moslims kunnen wel potentieel een risico vormen voor de veiligheid, want je weet nooit wat er allemaal gezegd word door die imams en haal een paar beveiligers over en voor dat je het weet is een aanslag gerealiseerd.
Dus ik begrijp de motie van Dion Graus wel, maar politiek correct Nederland steekt liever hun kop in het zand inplaats van te erkennen dat moslims een risico vormen.
Mocht er binnenkort een aanslag gepleegd worden dan zal dat trouwens in voordeel van de PVV zijn, maar goed laten we hopen dat er geen extremistische moslims tussen de beveiliging op vliegvelden lopen.
Als je zijn vrouw/dochter hebt liggen wippen wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Moet ik nou bang zijn dat mijn Turkse buurman bij het volgende Suikerfeest met een kromzwaard voor mijn deur staat in plaats van met baklava zoals de afgelopen jaren?
Iedereen is een potentieel gevaar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:21 schreef Diqiu-Long het volgende:
De christen uit het plaatje was zo te zien ook geen koster.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel het was de grootmoefti, niet zomaar een klein spelertje. Punt is dat dat andere tijden waren. We kijken de Duitsers toch ook niet meer met een scheef oog aan omdat ze onze fietsen hebben gejat?
Dat is een graag gebezigde mythe. Nederland staat procentueel gezien nog niet eens in de top 3. Onder andere Griekenland, Polen en de oud-Joegoslavische landen staan boven Nederland.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Inderdaad, als we terugkijken komt Nederland er het slechts vanaf overigens.
Meeste Joden zijn hier vervolgd.
Dochters heeft 'ie niet en z'n vrouw is 1,40m met snor. Dat zit er niet in dusquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je zijn vrouw/dochter hebt liggen wippen wel.
Alsnog. Top drie is heel hoog.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is een graag gebezigde mythe. Nederland staat procentueel gezien nog niet eens in de top 3. Onder andere Griekenland, Polen en de oud-Joegoslavische landen staan boven Nederland.
Daarnaast heeft Nederland veel minder platteland, afgelegen gebieden, bergen en bossen dan de meeste landen in Europa. In Frankrijk verstop je makkelijker een Jood in een bos in de Alpen dan in Nederland.
quote:Toen de nazi's de Joden in Frankrijk van hun bezittingen te beroofden, kwam de Turkse diplomaat Behic Erkin in actie. Hij plaatste de bezittingen van de joodse Turken in Frankrijk tijdelijk op naam van aldaar woonachtige islamitische Turken, zodat de nazi's misgrepen. Verreweg de meeste Turken in Frankrijk waren bereid hieraan mee te werken.
Toen de deportatie van Joden uit Frankrijk naar de concentratie- en vernietigingskampen op gang kwam, legde Erkin het beleid van Ankara naast zich neer en hield de deuren van de Turkse ambassade in Parijs open voor Joden. Velen onder hen konden daardoor aan de naziterreur ontkomen. In totaal wist Erkin zo 2000 Turkse joden te redden. Hij was niet de enige Turk in Frankrijk die zijn daar wonende joodse landgenoten te hulp schoot. Andere Turkse diplomaten lieten Joden via valse paspoorten tot moslims transformeren en imams in bijvoorbeeld Marseille deden hetzelfde. De jaren waarin moslims de Joden beschermden tegen het antisemitisme in West-Europa leken te zijn teruggekeerd.
Nadat het einde van de oorlog was Turkije in 1949 het eerste islamitische land dat Israël als staat accepteerde.
Ik zeg nog niet eens. Misschien zelfs geen top 5. Als ik thuis ben pak ik even de statistieken. En lees vooral het andere deel van mijn post. Nederland heeft minder mogelijkheden om mensen op grote schaal te verbergen dan een Frankrijk, Noorwegen of zelfs maar een België.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Alsnog. Top drie is heel hoog.
Vraag dat maar even aan de Armenen of de mensen op de Balkan, hoe vredelievend die Turken precies warenquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Alsnog. Top drie is heel hoog.
Turkije komt er dan beter vanaf.
[..]
Bagettaliseren is nergens voor nodig. Feit is dat antisemitisme hier toen ook onder grote delen van de bevolking gemeengoed was. In Amsterdam en degelijke was het wat minder (zie je nu ook in het integratiedebat) maar de samenleving als geheel zag Joden liever gaan dan komen, helaas.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zeg nog niet eens. Misschien zelfs geen top 5. Als ik thuis ben pak ik even de statistieken. En lees vooral het andere deel van mijn post. Nederland heeft minder mogelijkheden om mensen op grote schaal te verbergen dan een Frankrijk, Noorwegen of zelfs maar een België.
Het ging over jodenvervolging niet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vraag dat maar even aan de Armenen of de mensen op de Balkan, hoe vredelievend die Turken precies waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |