Eentje van hun heeft gewoon Stedelijk Gymnasium gedaan. Zijn niet dom omdat ze Turks zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:59 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Andere laag intelligente wezens vertegenwoordigen?
Beetje zoals die twee Turkse zetbazen van de PvdA
Zijn hun standpunten al bekend trouwens ?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Eentje van hun heeft gewoon Stedelijk Gymnasium gedaan. Zijn niet dom omdat ze Turks zijn.
HBO'er Geert is ook niet dom. Dion wel.
Verrassendquote:Op donderdag 18 december 2014 20:18 schreef freako het volgende:
Blijkbaar is het Graus alsnog gelukt om zijn motie in te dienen, want er werd net over gestemd. Voor: PVV. Tegen: alle andere fracties.
Voorspelbaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:18 schreef freako het volgende:
Blijkbaar is het Graus alsnog gelukt om zijn motie in te dienen, want er werd net over gestemd. Voor: PVV. Tegen: alle andere fracties.
Had je anders verwacht dan ?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wel fijn dat ook de SGP tegen is.
Parlementaire immuniteit (art 71 GW)quote:Op donderdag 18 december 2014 20:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Kunnen mensen ook aangifte tegen hem doen vanwege deze uitspraak ?
Ah ja. Dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Parlementaire immuniteit (art 71 GW)
Wordt al genoemd in de OP toch?
Kun je ook gewoon eens concreet wezen?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik mag toch hopen dat de personeelsdienst van Schiphol (al dan niet in samenwerking met de AIVD) ook zónder Graus' voorstel capabel genoeg is om bijv. Iraniërs met een nogal dubieuze interpretatie van hun religie er uit te filteren...
Een moslim die geregeld een als extremistisch of haastzaaiend bekendstaande moskee bezoekt zou, wat mij betreft, niet in de beveiligde zones van Schiphol mogen werken. Duidelijk genoeg zo?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon eens concreet wezen?
Ben jij van mening dat moslims niet op Schiphol mogen werken?
Heb ook niet de illusie dat die er werken.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Een moslim die geregeld een als extremistisch of haastzaaiend bekendstaande moskee bezoekt zou, wat mij betreft, niet in de beveiligde zones van Schiphol mogen werken. Duidelijk genoeg zo?
Jij bent echt een randdebiel eerste klas.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Zou best wel prachtig zijn als er volgende week een aanslag plaatsvindt op Schiphol.Dan zouden de ogen uit Ton Elias zijn vette rotkop rollen.
Wat een zieke gedachte.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Zou best wel prachtig zijn als er volgende week een aanslag plaatsvindt op Schiphol.Dan zouden de ogen uit Ton Elias zijn vette rotkop rollen.
Genoeg moslims die vele malen meer te vertrouwen zijn dan een simpele ziel als jij.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:55 schreef 16meter het volgende:
Graus heeft gewoon gelijk. Die gasten zijn niet te vertrouwen.
Dit is toch wel 1 van de meest walgelijke ideeën die ik van zo'n PVV proleet heb gehoord.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:10 schreef 99.999 het volgende:
Wat een drol die Graus. Je merkt wel dat men bij de PVV steeds wanhopiger wordt en gekkere dingen moet roepen om de aandacht te krijgen. Mafketels..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |