In welke musical Cee?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:06 schreef Cee het volgende:
Marcel van Di-Rect, die heb ik ooit nog in een musical gezien met Jamai.
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:09 schreef Cee het volgende:
Alain is zo'n onbereikbare wereldster, die kon het in zijn drukke tourschema niet meer voor elkaar krijgen nog even naar Hilversum af te reizen.
quote:
idd ... wat zien alleen de thuiskijkers en wat is echt...maar die kerk was prachtig dat dan welquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:09 schreef iBenny het volgende:
Ik zit me nu te bedenken of die schermen er echt hangen of niet. Heel Hunger Games-achtig dit
zo'n basic instinct dinges?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ergens dacht ik nog wel dat die beentjes wijd zouden gaan. Alles voor de kijkcijfers
Die kerk mogen ze nog wel een keer doen jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
idd ... wat zien alleen de thuiskijkers en wat is echt...maar die kerk was prachtig dat dan wel
Ik zit nu hardop te grijnzenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ergens dacht ik nog wel dat die beentjes wijd zouden gaan. Alles voor de kijkcijfers
kerk was het hoogtepunt van het seizoenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
idd ... wat zien alleen de thuiskijkers en wat is echt...maar die kerk was prachtig dat dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |