Dat nummer is van Coen toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh die van handjes omhoog voor Detroit.
zeker familie van coen swijnenbergquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh die van handjes omhoog voor Detroit.
Marcel. De zangerquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bedoelde kennelijk die van Direct...
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zeker familie van coen swijnenberg
Ik zou lekker allebei kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:05 schreef JaneDoe het volgende:
weet van ellende niet wat ik moet kijken, zowel the voice als sr vallen me tegen
Je had gewoon rustig kunnen lopen hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:06 schreef Stickertje het volgende:
ik had eigenlijk de tijd moeten gebruiken om de keuken in te rennen om snoep te pakken ipv naar het interview te kijken
In welke musical Cee?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:06 schreef Cee het volgende:
Marcel van Di-Rect, die heb ik ooit nog in een musical gezien met Jamai.
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:09 schreef Cee het volgende:
Alain is zo'n onbereikbare wereldster, die kon het in zijn drukke tourschema niet meer voor elkaar krijgen nog even naar Hilversum af te reizen.
quote:
idd ... wat zien alleen de thuiskijkers en wat is echt...maar die kerk was prachtig dat dan welquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:09 schreef iBenny het volgende:
Ik zit me nu te bedenken of die schermen er echt hangen of niet. Heel Hunger Games-achtig dit
zo'n basic instinct dinges?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ergens dacht ik nog wel dat die beentjes wijd zouden gaan. Alles voor de kijkcijfers
Die kerk mogen ze nog wel een keer doen jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
idd ... wat zien alleen de thuiskijkers en wat is echt...maar die kerk was prachtig dat dan wel
Ik zit nu hardop te grijnzenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ergens dacht ik nog wel dat die beentjes wijd zouden gaan. Alles voor de kijkcijfers
kerk was het hoogtepunt van het seizoenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
idd ... wat zien alleen de thuiskijkers en wat is echt...maar die kerk was prachtig dat dan wel
Gewoon optredens voor een groen scherm. Scheelt ook weer epileptische aanvallen van de lichtenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kerk was het hoogtepunt van het seizoen![]()
mooi gedaan, ze moeten vaker de hele achtergrond gebruiken op die manier
wel triest dat decor het hoogtepunt is en niet zang
Ja, was een tussenstand aan het begin van de uitzendingquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben we al een top 4 gekregen aan het begin van de uitzending, of moet de eerste tussenstand straks nog komen?
Liefquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
Ahh, ik krijg zonet weer m'n jaarlijkse Kerst-e-card van mijn opa van 88.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)jihadistenkamp.dhtmlquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:20 schreef Cee het volgende:
AdliciousOf ja, die gast. Waarom herken ik hem.
Vandaag stelt het weinig voor....quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
Ben ik de enige die haar niet zo bijzonder vind?
ik vind haar vandaag erg tegenvallen in ieder gevalquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
Ben ik de enige die haar niet zo bijzonder vind?
lolquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon optredens voor een groen scherm. Scheelt ook weer epileptische aanvallen van de lichten
19quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:25 schreef Cee het volgende:
Ze ziet er vandaag tenminste weer uit als 19, of 20, of hoe jong ze ook is.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind wel dat Trijntje er goed uitziet. Iets smaller koppie ook.
Het is evident dat de kerstdagen in aantocht zijn. Iedereen is zo lief.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
En ook Trein haar haar zit vanavond weer prima.
iddquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
En ook Trein haar haar zit vanavond weer prima.
het is alsof je een cadeautje onder de kerstboom uitpakt, en er een grote drol in vindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |