abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:18:50 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164776625
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:07 schreef hierissieweer het volgende:
Nou, wij zijn aan het kijken voor huizen. Kwamen we eerst een super tof huis tegen voor weinig geld. En relatief dicht bij de stad, op de ganskuijl. Blijk je daar omgeven te worden door pauper woningen waar overal Radio Mekka uit de woningen knalt. We waren de enige nederlandstalige en blanken daar.
Dat werd hem dus niet voor ons als blank homoseksueel stel.
Nu komt er ook een ander project, Figaro. Aan de ariaweg, helaas denk ik dat de sfeer hier niet veel beter wordt :(

Eeuwig zonde!
De flats aan de Ganskuylkant van de Gasthuislaan worden ook nog gesloopt en daar wordt nieuw gebouwd (huizen van 240-290k), het project heeft wel de lachwekkende naam wonenaandenwijnbergh (mochten ze willen) maar goed, het is even niet anders.
De flats die blijven staan zijn behoorlijk opgeknapt en volgens mij probeert de Alliantie ze ook steeds meer vrije sector te verhuren, maar op dit moment is het idd nog verre van ideaal daar.

Aan de Ariaweg zou ik helemaal niet willen zitten, dan is Randenbroek-zuid wat geschikter, maar dat zal in die prijsklasse wel allemaal verkocht zijn.

Bij de Ganskuyl zijn het alleen de flats maar die je ziet die pauper zijn, alles wat er omheen staat is van een compleet andere klasse.... in Schuilenburg is het pauper en verder net middenklasse.

Als het tussen die twee projecten ging dan ging ik wel voor wonenaandenwijnbergh en niet voor figarowonen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:27:38 #227
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_164776781
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

De flats aan de Ganskuylkant van de Gasthuislaan worden ook nog gesloopt en daar wordt nieuw gebouwd (huizen van 240-290k), het project heeft wel de lachwekkende naam wonenaandenwijnbergh (mochten ze willen) maar goed, het is even niet anders.
De flats die blijven staan zijn behoorlijk opgeknapt en volgens mij probeert de Alliantie ze ook steeds meer vrije sector te verhuren, maar op dit moment is het idd nog verre van ideaal daar.

Aan de Ariaweg zou ik helemaal niet willen zitten, dan is Randenbroek-zuid wat geschikter, maar dat zal in die prijsklasse wel allemaal verkocht zijn.

Bij de Ganskuyl zijn het alleen de flats maar die je ziet die pauper zijn, alles wat er omheen staat is van een compleet andere klasse.... in Schuilenburg is het pauper en verder net middenklasse.

Als het tussen die twee projecten ging dan ging ik wel voor wonenaandenwijnbergh en niet voor figarowonen
Ja, je hebt totaal gelijk. We hebben lang getwijfeld of we ons zouden inschrijven voor de Wijnbergh. Maar uiteindelijk was de inschrijftijd verstrekken.

Overigens is alles nu al gesloopt. En dat wat er staat is indd opgeknapt. Maar de bewoners blijven het zelfde. Met de conclusie dat het voor ons niet het geen is wat we gelukkig kunnen worden. We willen niet het zoveelste homostel zijn dat weg gepest wordt.
Dan liever een halve ton meer en wel woon plezier.

Als ik een hetero was geweest had ik het nog misschien wel geprobeerd.

Overigens: na de renovatie had blijkbaar niemand geld het huis aan te kleden. Tzag er uit als een afbraak wijk... (Maar dan met gerenoveerde huizen) snap niet dat mensen zo kunnen leven...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:29:00 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164776798
Het is dat ik sowieso leuker woon, maar als ik wat in Amersfoort zocht dan zou ik het wel serieus overwegen....



Ik heb overigens 20 jaar geleden in een van de flats gewoond die nu al gesloopt is :D
En ja, ik was destijds blij dat ik er weg was (zeker als alleenstaande moeder), maar ik denk dat die wijk behoorlijk gaat opknappen van de nieuwbouw, zeker als Alliantie het doorzet met de flats voornamelijk vrije sector verhuren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:32:43 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164776863
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:27 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Ja, je hebt totaal gelijk. We hebben lang getwijfeld of we ons zouden inschrijven voor de Wijnbergh. Maar uiteindelijk was de inschrijftijd verstrekken.

Overigens is alles nu al gesloopt. En dat wat er staat is indd opgeknapt. Maar de bewoners blijven het zelfde. Met de conclusie dat het voor ons niet het geen is wat we gelukkig kunnen worden. We willen niet het zoveelste homostel zijn dat weg gepest wordt.
Dan liever een halve ton meer en wel woon plezier.

Als ik een hetero was geweest had ik het nog misschien wel geprobeerd.

Overigens: na de renovatie had blijkbaar niemand geld het huis aan te kleden. Tzag er uit als een afbraak wijk... (Maar dan met gerenoveerde huizen) snap niet dat mensen zo kunnen leven...
Nee hoor, kijk maar op het plaatje, wat nu gesloopt is (die twee flats tegenover de winkeltjes en die ene flat achter die fietsenzaak en kapper) is bij lange na niet alles... die hele rij langs de Gasthuislaan aan die kant gaat nog weg.
Op de plek waar nu die twee flats gesloopt zijn komen huurwoningen, en op de plekken van de flats die er nog staan tussen die gesloopte flats en die kapper en fietsenwinkel komen koopwoningen.

De flats waar de koopwoningen komen zijn nog niet gesloopt, behalve die ene flat waar dat rijtje koopwoningen komt in het verlengde van die woningen die er al zo'n 30 jaar staan.

Maar ik snap dat het wel lastig is in jullie situatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:33:06 #230
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_164776867
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

De flats aan de Ganskuylkant van de Gasthuislaan worden ook nog gesloopt en daar wordt nieuw gebouwd (huizen van 240-290k), het project heeft wel de lachwekkende naam wonenaandenwijnbergh (mochten ze willen) maar goed, het is even niet anders.
De flats die blijven staan zijn behoorlijk opgeknapt en volgens mij probeert de Alliantie ze ook steeds meer vrije sector te verhuren, maar op dit moment is het idd nog verre van ideaal daar.

Aan de Ariaweg zou ik helemaal niet willen zitten, dan is Randenbroek-zuid wat geschikter, maar dat zal in die prijsklasse wel allemaal verkocht zijn.

Bij de Ganskuyl zijn het alleen de flats maar die je ziet die pauper zijn, alles wat er omheen staat is van een compleet andere klasse.... in Schuilenburg is het pauper en verder net middenklasse.

Als het tussen die twee projecten ging dan ging ik wel voor wonenaandenwijnbergh en niet voor figarowonen
Randerbroeker Zuid is indd verkocht. Op een huis na, wat nu weer in de verkoop is gekomen. Maar dat was zonder alle opties die wij willen... :(

Ons budget is 3.5 ton dus hebben wel wat rek. Maar als ik voor 2,5 iets leuks kan kopen heeft dat de voorkeur natuurlijk!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:38:58 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164776958
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:33 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Randerbroeker Zuid is indd verkocht. Op een huis na, wat nu weer in de verkoop is gekomen. Maar dat was zonder alle opties die wij willen... :(

Ons budget is 3.5 ton dus hebben wel wat rek. Maar als ik voor 2,5 iets leuks kan kopen heeft dat de voorkeur natuurlijk!
En je bent een beetje handig? Mag er nog wat aan moeten gebeuren voor dat geld?
Want dan weet ik wel wat waar bijna nooit wat te koop komt, maar waar je wel super zou wonen, en dat zit qua budget voor de up to date huizen wat hoger, maar soms is er een te koop waar het nog 1970 is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 30 april 2017 @ 18:11:13 #232
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_170589585
Inmiddels uitgeloot op de Dirigent (zie klussen en wonen) maar wel twijfel nog of het toch niet te ver van het centrum af is... (en of de andere toren die gebouwd gaat worden niet recht in het uitzicht staat)

Een andere vraag: Wie weet er een leuke teamsport in Amersfoort?
(waar het samenspel belangrijker is dan het winnen, omdat ik nogal onervaren en soms wat onhandig ben) (ik zit zelf nog steeds aan rugby te kennen, maar vind het een grote stap om daar in mijn up heen te gaan)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zondag 30 april 2017 @ 18:14:59 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170589652
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 18:11 schreef hierissieweer het volgende:
Inmiddels uitgeloot op de Dirigent (zie klussen en wonen) maar wel twijfel nog of het toch niet te ver van het centrum af is... (en of de andere toren die gebouwd gaat worden niet recht in het uitzicht staat)

Een andere vraag: Wie weet er een leuke teamsport in Amersfoort?
(waar het samenspel belangrijker is dan het winnen, omdat ik nogal onervaren en soms wat onhandig ben) (ik zit zelf nog steeds aan rugby te kennen, maar vind het een grote stap om daar in mijn up heen te gaan)

Is dat die naast het nieuwe zwembad?
Edit: Oh wacht, ik zie het al, er tegenover, aan de andere kant van de weg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 30 april 2017 @ 18:35:47 #234
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_170590165
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 18:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is dat die naast het nieuwe zwembad?
Edit: Oh wacht, ik zie het al, er tegenover, aan de andere kant van de weg.
indd ;)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zondag 30 april 2017 @ 18:37:53 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170590226
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 18:35 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

indd ;)
Ik moet nog even wennen aan het idee dat die paupermeuk daar ook gesloopt gaat worden, doen ze goed, door er koop van te maken, nog even en boodschappen op het Operaplein wordt een prettige ervaring :D
Wanneer gaat die voorste toren, die op de plek van de sporthal komt, in de verkoop?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 30 april 2017 @ 18:41:57 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170590308
Ik zie hier dat die aan de andere kant, direct aan het kanaal (naast het bejaardentehuis zeg maar) ook in 2017 gebouwd gaat worden?
Veld 5 http://www.hogekwartier.nl/het-plan

Is dat al verkocht of is het nog niet te koop gekomen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 30 april 2017 @ 21:11:00 #237
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_170595308
Blok 5 zal eerdaags in de verkoop komen. Gaat allemaal zeer geheimzinnig, was met de dirigent ook zo. Wordt ongeveer een maand voor inschrijven bekend gemaakt. Maar las voor blok 5 op hun Facebook site al wel een aankondiging.

Tja de wijk er om heen is nog wel iets, Figaro hebben we daardoor niet gedaan, hebben het idee dat het 12 hoog in een Koopflat dat nog wel een mooi buffer vormt.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zondag 30 april 2017 @ 21:13:51 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170595395
Persoonlijk zou ik dan aan het Valleikanaal gaan zitten eigenlijk.
Maar goed, dan weet je weer niet of je ingeloot wordt natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 30 april 2017 @ 21:39:11 #239
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_170596263
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 21:13 schreef Leandra het volgende:
Persoonlijk zou ik dan aan het Valleikanaal gaan zitten eigenlijk.
Maar goed, dan weet je weer niet of je ingeloot wordt natuurlijk.
Dan zal er vast wat anders voorbij komen. Als er geen uitzicht is, ga ik er geen 3,5 ton voor meer leggen in een kanswijk, relatief ver van de stad.

De vraag heb ik nu per mail gesteld, hoe het uitzicht zich in de toekomst ontwikkeld. Die ben benieuwd.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zondag 30 april 2017 @ 21:41:32 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170596349
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 21:39 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Dan zal er vast wat anders voorbij komen. Als er geen uitzicht is, ga ik er geen 3,5 ton voor meer leggen in een kanswijk, relatief ver van de stad.

De vraag heb ik nu per mail gesteld, hoe het uitzicht zich in de toekomst ontwikkeld. Die ben benieuwd.
Teringjantje.... vragen ze dat voor 108m² op die locatie?? No way dat ik dat zou doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 30 april 2017 @ 22:02:08 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170597009
Ik zit net even op Funda te kijken, maar tussen de Heiligenbergerweg en de BW-laan (Stadsring en A28 als noord- en zuidgrenzen) is letterlijk gewoon niets te koop van minimaal 100m² en minimaal 4 kamers en maximaal ¤ 350.000 :o :o :o Niets, gewoon helemaal niets :o
Oh wacht foutje, 1 huis aan de van Bemmelstraat.... dat moet al 325.000 kosten :{

Echt verbijsterend dit, ik had al wel door dat de prijzen weer op hol sloegen (deze in 7 weken verkocht, dus ik ga er vanuit dat er niet heel veel met de prijs gebeurd is), maar dit slaat wel alles, dat je voor 350.000 alleen nog maar aan de van Bemmelstraat terecht kunt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 30 april 2017 @ 22:04:58 #242
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170597095
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 22:02 schreef Leandra het volgende:
Ik zit net even op Funda te kijken, maar tussen de Heiligenbergerweg en de BW-laan (Stadsring en A28 als noord- en zuidgrenzen) is letterlijk gewoon niets te koop van minimaal 100m² en minimaal 4 kamers en maximaal ¤ 350.000 :o :o :o Niets, gewoon helemaal niets :o
Oh wacht foutje, 1 huis aan de van Bemmelstraat.... dat moet al 325.000 kosten :{

Echt verbijsterend dit, ik had al wel door dat de prijzen weer op hol sloegen (deze in 7 weken verkocht, dus ik ga er vanuit dat er niet heel veel met de prijs gebeurd is), maar dit slaat wel alles, dat je voor 350.000 alleen nog maar aan de van Bemmelstraat terecht kunt.
Die gekte is al vrij lang aan de hand. In Vathorst (ja, ik weet :r :r en andere emoticons) kun je voor max 225k niet eens een gezinswoning meer kopen, terwijl ze best recent nog wel te vinden waren. Ons huis, tussenwoning, geen tuin, dakterras, is ook verkocht voor een goede prijs. Terwijl 3 jaar terug er 25k minder voor werd betaald.

Maar goed, over 1.5 maand gaan wij weg uit Amersfoort. Het Veluwe gebied heeft veel meer keus voor wat wij nu konden betalen, maar ook daar gaat het heel erg hard.
  zondag 30 april 2017 @ 22:07:46 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170597165
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 22:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Die gekte is al vrij lang aan de hand. In Vathorst (ja, ik weet :r :r en andere emoticons) kun je voor max 225k niet eens een gezinswoning meer kopen, terwijl ze best recent nog wel te vinden waren. Ons huis, tussenwoning, geen tuin, dakterras, is ook verkocht voor een goede prijs. Terwijl 3 jaar terug er 25k minder voor werd betaald.
Ik kijk in Amersfoort sowieso alleen maar in de postcodes 3817 en 3818 (dus tussen de Heiligenbergerweg en de BW-laan) verder wil ik nergens in Amersfoort zitten.
Maar goed, verwend mormel :@
Als het toch Vathorst en dergelijke moet zijn dan zou ik in Nijkerk gaan zitten.

Ik kwam van de Veluwe terug naar Amersfoort trouwens, vandaar dat ik nogal beperkt ben in de plekken waar ik in Amersfoort nog wel wil zitten :')
De Veluwe is immers altijd beter O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 30 april 2017 @ 22:10:43 #244
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170597234
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 22:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik kijk in Amersfoort sowieso alleen maar in de postcodes 3817 en 3817 (dus tussen de Heiligenbergerweg en de BW-laan) verder wil ik nergens in Amersfoort zitten.
Maar goed, verwend mormel :@
Als het toch Vathorst en dergelijke moet zijn dan zou ik in Nijkerk gaan zitten.
Ja, en dat mag je vinden, maar ik zie het toch anders ;). Het is een prima wijk. Het heeft ons gebracht wat het moest doen, alle voorzieningen dichtbij. Alleen wij willen natuur om ons heen. En een hoop rust. Hoewel we op een prima plek zitten (op de stadsgrens) is het niet rustig. Het is een hele drukke wijk, qua opzet. Nijkerk heeft trouwens een net zo'n grote wijk als Vathorst en dat is echt letterlijk een kopie geworden.

Dus wij verhuizen naar Epe :P.
  zondag 30 april 2017 @ 22:15:24 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170597374
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 22:10 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, en dat mag je vinden, maar ik zie het toch anders ;). Het is een prima wijk. Het heeft ons gebracht wat het moest doen, alle voorzieningen dichtbij. Alleen wij willen natuur om ons heen. En een hoop rust. Hoewel we op een prima plek zitten (op de stadsgrens) is het niet rustig. Het is een hele drukke wijk, qua opzet. Nijkerk heeft trouwens een net zo'n grote wijk als Vathorst en dat is echt letterlijk een kopie geworden.

Dus wij verhuizen naar Epe :P.
Ik zit in zuid, dus ik kan naar het bos lopen ;)
Maar de opzet in Nijkerk is wel behoorlijk wat ruimer dan in Vathorst, vandaar dat ik Nijkerk zou kiezen als ik tot Vathorst en dergelijke veroordeeld zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 30 april 2017 @ 22:19:02 #246
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170597479
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 22:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zit in zuid, dus ik kan naar het bos lopen ;)
Maar de opzet in Nijkerk is wel behoorlijk wat ruimer dan in Vathorst, vandaar dat ik Nijkerk zou kiezen als ik tot Vathorst en dergelijke veroordeeld zou zijn.
:). Ieder zijn ding.

Ik woon straks vrij en op loopafstand van het bos, tussen Epe en Heerde in. Qua voorzieningen is het allemaal verder maar dat lever ik graag in :).
  zondag 30 april 2017 @ 22:22:16 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170597568
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 22:19 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

:). Ieder zijn ding.

Ik woon straks vrij en op loopafstand van het bos, tussen Epe en Heerde in. Qua voorzieningen is het allemaal verder maar dat lever ik graag in :).
Ik zat al op de Veluwe hè, vandaar dat terug naar Amersfoort aan behoorlijk wat eisen moest voldoen, en in Vathorst was ik gillend gek geworden, dat was simpelweg geen optie, de enige opties lagen in 3817 en 3818, anders ging ik niet terug naar Amersfoort, dan zou het Apeldoorn geworden zijn trouwens, want een intercitystation was wel een vereiste.

Maar ik zit hier ook heerlijk rustig, geen achterburen die op mijn tuin kijken, maar wel in 10 minuten in de binnenstad of op het station staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 30 april 2017 @ 22:27:18 #248
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170597726
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 22:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zat al op de Veluwe hè, vandaar dat terug naar Amersfoort aan behoorlijk wat eisen moest voldoen, en in Vathorst was ik gillend gek geworden, dat was simpelweg geen optie, de enige opties lagen in 3817 en 3818, anders ging ik niet terug naar Amersfoort, dan zou het Apeldoorn geworden zijn trouwens, want een intercitystation was wel een vereiste.

Maar ik zit hier ook heerlijk rustig, geen achterburen die op mijn tuin kijken, maar wel in 10 minuten in de binnenstad of op het station staan.
Oh ik geef je wel gelijk hoor :). Dat zou ik ook niet prettig gevonden hadden. Maar voor ons was het noodzaak: starter, mijn vrouw studeerde nog en had eisen aan afstand van faculteit Utrecht. Bleef weinig keus over. Nu beide een goede baan en zij werkt op de Veluwe (met nachtdiensten). Keus om te verhuizen naar elders was snel gemaakt. Waar jij zit konden wij niets vinden.

Wat wij gaan missen: voorzieningen dichtbij die ons enorm geholpen hebben door kut periodes.

Niet gaan missen: de wijk wordt steeds groter en drukker, veel gescheeeuw van ouders en kinderen voor de deur, algemene drukte.
  zondag 30 april 2017 @ 22:32:42 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170597850
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 22:27 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Oh ik geef je wel gelijk hoor :). Dat zou ik ook niet prettig gevonden hadden. Maar voor ons was het noodzaak: starter, mijn vrouw studeerde nog en had eisen aan afstand van faculteit Utrecht. Bleef weinig keus over. Nu beide een goede baan en zij werkt op de Veluwe (met nachtdiensten). Keus om te verhuizen naar elders was snel gemaakt. Waar jij zit konden wij niets vinden.

Wat wij gaan missen: voorzieningen dichtbij die ons enorm geholpen hebben door kut periodes.

Niet gaan missen: de wijk wordt steeds groter en drukker, veel gescheeeuw van ouders en kinderen voor de deur, algemene drukte.
Bij ons was het in die zin geen noodzaak dat het budget de reden was dat we niet anders konden, maar ik was niet voor > 300.000 in Vathorst gaan zitten, dan was ik dus naar Apeldoorn gegaan.

Het liefst zou ik deze kopen (en met de prijzen in zuid zou je bijna denken dat dat een optie zou kunnen zijn :D ) maar mijn 6-jarige zit nu op een uitstekende school, van de middelbare scholen in Amersfoort zijn er ook een paar die prima zijn, dus die kant op verhuizen stellen we nog wel 15 jaar uit ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 30 april 2017 @ 22:35:54 #250
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170597926
👍

Duidelijk. Wij overigens ook niet. Budget was toentertijd 200k en nu meer dan het dubbele.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')