quote:Dit topic blijft nu ffies open ja, aangezien het nou niet echt iets is wat genoeg spoed heeft om een dronken feestende Havoc of andere admin/globalmod te waarschuwen. Aangezien vandaag geviert wordt dat Fok 1 jaar bestaat
Op 28 oktober 2000 23:13 schreef Cartman1 het volgende:
En dit topic blijft dus gewoon open????
En verder niet meer zeuren.
quote:Hmm.. neuh.. ben ik toch niet met je eens. Juist omdat hier zo opvalt hoe groot haar borsten zijn.
Op 29 oktober 2000 00:00 schreef Arcee het volgende:
Idd, als ik bijvoorbeeld naar deze foto kijk dan vallen ze me echt wel op!Maar dan met name de vorm. Zien er op deze foto erg vrouwelijk uit. En wat een waanzinnige uitstraling. Zonder meer één van haar allermooiste foto's, vind ik.
Wat de allermooiste foto van Lae is weet ik na het zien van die 1000en foto's van haar nog steeds niet.
Om niet teveel offtopic te gaan, hier een foto waar ik vind dat haar borsten mooi uitkomen.
Machiel, ff oefenen, hij is bijna dicht
[Dit bericht is gewijzigd door zeeuws jongetje op 29-10-2000 00:18]
quote:Ze zijn best groot ja, maar niet echt mooi qua vorm. Maar op foto's zijn ze altijd dusdanig ingepakt dat 't erg fraai lijkt.
Op 29 oktober 2000 00:14 schreef Dixidito het volgende:
Hmm.. neuh.. ben ik toch niet met je eens. Juist omdat hier zo opvalt hoe groot haar borsten zijn.
quote:Da's een fraaie inderdaad. Mooie zwoele blik
Om niet teveel offtopic te gaan, hier een foto waar ik vind dat haar borsten mooi uitkomen.
Deze vind ik ook heel mooi. Vooral qua haar.
Het gaat wel een beetje op dit forum lijken: http://www.fokforum.nl/listtopics/8
Niks op tegen hoor, maar heeft dit nog met Big Brother temaken?
quote:Wat dit met BB te maken heeft?
Op 29 oktober 2000 00:25 schreef basst het volgende:
Niks op tegen hoor, maar heeft dit nog met Big Brother temaken?
Desiree wil graag d.m.v gel de DD van BB!
Snappie?
Maar goed.. het ging over de borsten van Desiree. Ik heb ze nog niet gezien.. alleen in dat mooie BH'tje en dat zag er best goed uit vond ik.
[Dit bericht is gewijzigd door King Ð op 29-10-2000 00:51]
quote:Jij als Lae fan durft dit te zeggen ?
Op 28 oktober 2000 22:49 schreef Dixidito het volgende:
* Dixidito vindt nog steeds kleine borsten mooier dan grote
Koes
quote:Had je dus ff verder moeten lezen Koes... daar staat al een reactie van mij op zo'n zelfde opmerking.
Op 29 oktober 2000 00:57 schreef Koes het volgende:
Jij als Lae fan durft dit te zeggen ?
Lae heeft ook kleine borsten zeker ?
Duh ! blindgeboren zeker ?Koes
quote:Zo zet jij dan nu je computer uit en blijf je er vanaf verder ?
Op 29 oktober 2000 00:54 schreef McMike het volgende:Computers zijn gemaakt om gebruikt te worden door INTELLIGENTE mensen! De rest moet er dus met zijn fikken afblijven!!
Koes
quote:excuses, ik heb niet het hele topic gelezen !
Op 29 oktober 2000 01:00 schreef Dixidito het volgende:
Had je dus ff verder moeten lezen Koes... daar staat al een reactie van mij op zo'n zelfde opmerking.
Koes
quote:Deze http://members.ams.chello.nl/mavdham/LC2.jpg]misschien ?
Op 29 oktober 2000 00:14 schreef Dixidito het volgende:
Wat de allermooiste foto van Lae is weet ik na het zien van die 1000en foto's van haar nog steeds niet.
Koes
quote:Euhm.. een stuk of 1000 onder C:\Mijn Documenten\Laetitia Casta
Op 29 oktober 2000 01:16 schreef vinsie het volgende:
Heeft iemand nog meer foto's van die Laetitia?
[Dit bericht is gewijzigd door vinsie op 29-10-2000 01:44]
quote:Heb ik dan iets doms gezegd volgens jou, ventje? Maar ik zie aan je postings dat je je waarschijnlijk aangesproken voelt!
Op 29 oktober 2000 01:03 schreef Koes het volgende:
Zo zet jij dan nu je computer uit en blijf je er vanaf verder ?Koes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |