SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Omg neeeee ds2 wat nuDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sneijder schijnt ook naar man city te kunnen op de plek van lampardquote:Op donderdag 18 december 2014 08:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Sneijder --> Southampton geruchtenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
eerder vertrekken knulquote:Op donderdag 18 december 2014 08:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Helaas, de trein naar Heerenveen was weg toen ik in Leeuwarden aankwam.![]()
alleen er waren ook geruchten dat ze Lamps tot einde seizoen zouden houdenquote:Op donderdag 18 december 2014 08:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sneijder schijnt ook naar man city te kunnen op de plek van lampard![]()
Neem aan dat ze daar in Orlando niet op zitten te wachten..quote:Op donderdag 18 december 2014 09:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleen er waren ook geruchten dat ze Lamps tot einde seizoen zouden houden![]()
New York toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 09:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neem aan dat ze daar in Orlando niet op zitten te wachten..Geen flauw idee wanneer het seizoen daar begint trouwens
![]()
In maart.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
New York toch?Geen flauw idee wanneer het seizoen daar begint trouwens
![]()
Geniet er van, volgens mij wordt het eind volgende week onder de 0 graden.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bijna 15 graden in december.
Global warming![]()
Lekker regen weerquote:Op donderdag 18 december 2014 09:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bijna 15 graden in december.
Global warming![]()
![]()
Dan ben ik vrij, dus dan mag het.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:29 schreef vanpers het volgende:
[..]
Geniet er van, volgens mij wordt het eind volgende week onder de 0 graden.![]()
Heb liever andersomquote:Op donderdag 18 december 2014 09:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan ben ik vrij, dus dan mag het.![]()
![]()
Ik 0quote:Op donderdag 18 december 2014 09:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
TT, ik heb ook nog maar 1 Johnson
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Morrie![]()
hier ook 0 nog 1 IF payet en wat discard spelers
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh heb er wel 1 btw maar die zit in mijn team
Nog 2 perisics 4 srnas en de troep die ik gistergekocht heb voor downtime en verder ben ik op 150k voor mijn teams leeg
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |