quote:Op zondag 4 januari 2015 14:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Teun en battlefield
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet dan zeker zon tegoed kaart halen? Second assualt is 7,5 haal ik die ook wel
Heb Second assault![]()
![]()
Vind wel leuk hoor zo af en toe, maar het is me gewoon iets teveel BF3.
Dan speel ik liever Destiny, lekker co-op gamen blijft mooist.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Morgenquote:Op woensdag 7 januari 2015 06:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
Minuutje stilte voor het topic?
Goedemorgen![]()
ja is goed, leukquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:29 schreef Rossdale het volgende:
O herro
Vanavond weer eens BF4 Main? Zag dat je gisteren Second Assault aan het spelen was
Raiden?quote:
Ja, maar er zijn 2 raidsquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar was je gister toch ook al mee bezig?
Nog steeds ja?quote:Op zondag 4 januari 2015 17:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sorry![]()
Vind wel leuk hoor zo af en toe, maar het is me gewoon iets teveel BF3.
Dan speel ik liever Destiny, lekker co-op gamen blijft mooist.
Jup, crucible is gewoon de betere multiplayer ten opzichte van bijvoorbeeld modern advanced future warfare soldier.quote:
Jouw mening NOOBIEquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup, crucible is gewoon de betere multiplayer ten opzichte van bijvoorbeeld modern advanced future warfare soldier.
Het co-op doen van de raids blijft ook gewoon leuk. Crota toevallig voor het eerst gecleared gister.
Had in het begin niet gedacht dat ik dit zoveel kon spelen, de SP was vrij snel uit en dacht net als Rossdale "dit was niet veel soeps" maar het spel begint pas als je de SP uit hebt
Klopt helemaal. Pardon voor het geven ervanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |