Ja, ben ik ook wel van plan. Maar zit nu op zo'n punt dat ik overal over na ga denken. Wat moet ik sturen? Wat is het beste moment? De spontaniteit van het begin is er een beetje af...quote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Magraw het volgende:
Aangezien ze dus na drie weken geen contact heeft opgenomen voor een volgende date klinkt het niet heel veel belovend. Mijn gevoel zegt dat haar interesse niet groot genoeg is om verder te gaan.
Dit betekend uiteraard niet dat je de hoop op hoeft te geven, je kan dus best opnieuw wat initiatief nemen en met een voorstel komen. Als dit afgeslagen word is het wel einde spel. Zeker het proberen waard als je haar leuk vind.
Die twijfel over wat te sturen is een bekend probleem voor de meeste. Ik zou iets sturen als "Deze vrijdag bij *leuke tent* een drankje doen?". Dat komt wel nuchter en ongedwongen over naar mijn mening.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:02 schreef MisterMaestro het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook wel van plan. Maar zit nu op zo'n punt dat ik overal over na ga denken. Wat moet ik sturen? Wat is het beste moment? De spontaniteit van het begin is er een beetje af...
Heb zelf ook een hekel aan die spelletjes en regeltjes van 'zolang moeten wachten' en hard to get etc. Maar ik voel me haast gedwongen om daar in mee te gaan
Dat dus. Zulk gedrag is toch voldoende aanleiding om gewoon te vragen of een date er nog inzit? Ik zou misschien zelfs zover gaan om te vragen of er soms iets aan de hand is, zoals je het neerzet komt het wel over als een behoorlijk radicale verandering.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:04 schreef ludovico het volgende:
Naja ze heeft 3 weken de tijd gehad om te twijfelen toch?
Lekker op de vrouw afvragen of ze weer eens wilt afspreken.
Och het blijft een vrouw he.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:06 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dat dus. Zulk gedrag is toch voldoende aanleiding om gewoon te vragen of een date er nog inzit? Ik zou misschien zelfs zover gaan om te vragen of er soms iets aan de hand is, zoals je het neerzet komt het wel over als een behoorlijk radicale verandering.
Hehe, dit zijn wel een beetje killers vind ik. Het komt onzeker over in ieder geval.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef Fuzzer het volgende:
Ik zou haar op de man af vragen of ze je nog ziet zitten. Iets van Je kan gewoon laten weten dat je me zat bent, maar zeg dat dan gewoon, dan heb ik duidelijkheid. Zoiets in een leuker jasje.
Misschien heeft ze behoefte aan een relatie met wat meer spanning.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:53 schreef MisterMaestro het volgende:
We hadden veel raakvlakken, goede gesprekken en ook veel contact gehad via WhatsApp/bellen.
Praat me er niet van, ben zelf een vrouw en heb vrouwen gedate.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Och het blijft een vrouw he.
Maar als ze je dan negeert dan is het ook wel duidelijk, tis alleen een beetje jammer dat het zo werkt.
Wat nou als hij hierop halve antwoorden krijgt? ''Ik heb het nu erg druk'' oid?
Ben ik niet met je eens, ik vind het overkomen als iemand die stevig in zijn schoenen staat en weet wat hij wil. Niet als iemand die nog maanden achter iemand aanloopt bij wie hij 'misschien' nog een kansje heeft.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hehe, dit zijn wel een beetje killers vind ik. Het komt onzeker over in ieder geval.
Oke, misschien beter zonder het eerste gedeelte inderdaad, maar in ieder geval dat je wat duidelijkheid wel zou kunnen waarderen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hehe, dit zijn wel een beetje killers vind ik. Het komt onzeker over in ieder geval.
Mee eens.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:06 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dat dus. Zulk gedrag is toch voldoende aanleiding om gewoon te vragen of een date er nog inzit? Ik zou misschien zelfs zover gaan om te vragen of er soms iets aan de hand is, zoals je het neerzet komt het wel over als een behoorlijk radicale verandering.
Ik denk maar altijd een beetje zo met vrouwen: Als er een negatief sfeertje om je woorden heen hangt is dat meestal slecht.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:20 schreef Fuzzer het volgende:
[..]
Oke, misschien beter zonder het eerste gedeelte inderdaad, maar in ieder geval dat je wat duidelijkheid wel zou kunnen waarderen.
Dan vind ikquote:Op woensdag 17 december 2014 23:15 schreef LuDann het volgende:
Ben ik niet met je eens, ik vind het overkomen als iemand die stevig in zijn schoenen staat en weet wat hij wil. Niet als iemand die nog maanden achter iemand aanloopt bij wie hij 'misschien' nog een kansje heeft.
Dit een stuk beter klinken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:06 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dit ga ik doen, thanks voor je adviesquote:Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef LuDann het volgende:
Waarom perse luchtig en ongedwongen? Jullie hebben het zelfs gehad over samen een reis maken! Dat lijkt me best wel vergaand, en ik kan me goed voorstellen dat je helemaal geen zin hebt in spelletjes en eromheen draaien. Sommige situaties vragen er gewoon om dat je er wat directer naar vraagt.
Over de app is niet ideaal, als ze nog eens wil afspreken zou ik er toch eens naar vragen, gewoon een beetje algemeen, hoe het met haar gaat, of ze wel goed in haar vel zit, omdat je de indruk hebt gekregen dat ze wat teruggetrokken leek de laatste tijd. Gooi het daarop.
En als ze niet meer wil afspreken zou ik gewoon op de vrouw af vragen wat er dan veranderd is. Niet beschuldigend, maar vriendelijk, zeg dat je het jammer vindt dat ze niet meer wil afspreken en dat je je afvraagt waarom dat zo is, dat je het prettig zou vinden om te weten ''waarom'' als afsluiting.
Ik weet niet of ik de radiostilte nou zo moet benoemen eigenlijk. Dan liever een wat positiever berichtje inderdaad, maar wel in de trant van 'what's it gonna be girl'quote:Op woensdag 17 december 2014 23:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk het ook.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef Seam het volgende:
Ze heeft iemand leukers ontmoet of heeft geen zin meer in. Dat is hoe ik het zou opvatten.
Mwah... dat weet ik niet zo zeker. We hebben samen gekookt en 's avonds gaf ze aan eigenlijk helemaal niet naar huis te willen. En ze smste dat ze zich erg op haar gemak voelt bij me.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:01 schreef Detroit het volgende:
Eens met SonicVolcano. Zij deelt jouw idee "leuke date" niet maar durft dat niet te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |