Over een maand nog eens bellen?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef MisterMaestro het volgende:
Haha. Komt erop neer dat haar ex nog een rol in haar hoofd speelt en ze daardoor niet echt gevoelens voor mij kon ontwikkelen. En ik was natuurlijk weer te aardig.
Maar dat zijn chicas Colombianas sí?quote:Op vrijdag 19 december 2014 07:25 schreef El_Matador het volgende:
Toevallig dat ik dit topic lees, kijk ik in mijn mailbox en een mailtje terug van de meid met wie ik een leuke date had, 4 maanden terug. 3 maanden geen contact mee gehad en vandaag weer gezien en een date voor morgen geregeld.
Het kan dus makkelijk, als je maar niet twijfelt, gewoon op de vrouw af vragen en wil ze niet, dan is ze het ook niet waard. Succes.
Ohja 'te aardig' is ook een echte klassieker, en je gaf zeker te weinig 'tegengas'quote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef MisterMaestro het volgende:
Haha. Komt erop neer dat haar ex nog een rol in haar hoofd speelt en ze daardoor niet echt gevoelens voor mij kon ontwikkelen. En ik was natuurlijk weer te aardig.
Ah,het 'bekende excuus' dus.Jammer is dat,je kunt er vaak ook weinig tegenin brengen.Maar hoe lang is ze vrijgezel?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef MisterMaestro het volgende:
TS moet niet verbaasd zijn als die vrouw over een week in een serieuze relatie zit met een andere man. Zou niet de eerste keer zijn dat het zo gebeurd. Dat excuus betekent tussen de regels door gewoon dat zij hem niet leuk genoeg vindt...quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ah,het 'bekende excuus' dus.Jammer is dat,je kunt er vaak ook weinig tegenin brengen.Maar hoe lang is ze vrijgezel?
Als een chick waaree je aan het daten bent samen met jou reisplannen maakt en daarna niets meer van zich laat horen, dan is dat in jouw wereld ongetwijfeld heel normaal. Er zijn echter ook nog andere werelden als jouw wereld. Dit gebeurt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:30 schreef BeamofLight het volgende:
Mag die chick aub zelf beslissen wat ze met haar eigen leven wil?
Ja lullig voor ts dat hij verliefd is, maar het is niet wederzijds. Dit gebeurt.
Als je het normaal vindt dat je serieus REISplannen gaat maken met iemand op date2 dan rest ik my case.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als een chick waaree je aan het daten bent samen met jou reisplannen maakt en daarna niets meer van zich laat horen, dan is dat in jouw wereld ongetwijfeld heel normaal. Er zijn echter ook nog andere werelden als jouw wereld. Dit gebeurt.
In mijn wereld niet, maar in andere werelden schijnbaar wel. DIt gebeurt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:36 schreef BeamofLight het volgende:
Als je het normaal vindt dat je serieus REISplannen gaat maken met iemand op date2 dan rest ik my case.
Ze heeft netjes gebeld en alles uitgelegd. Dit is gebeurd. Net als hun niet-relatie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In mijn wereld niet, maar in andere werelden schijnbaar wel. DIt gebeurt.
Daarna niets meer van je laten horen is meer iets voor jouw restwereld.
Leuk! Nouja, wie weet hoe het loopt. Maar heb er vrede mee hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 07:25 schreef El_Matador het volgende:
Toevallig dat ik dit topic lees, kijk ik in mijn mailbox en een mailtje terug van de meid met wie ik een leuke date had, 4 maanden terug. 3 maanden geen contact mee gehad en vandaag weer gezien en een date voor morgen geregeld.
Het kan dus makkelijk, als je maar niet twijfelt, gewoon op de vrouw af vragen en wil ze niet, dan is ze het ook niet waard. Succes.
Amen to that. En yes, we gaan gewoon doorquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:03 schreef SugeLucky het volgende:
Nou ja netjes. Ze heeft eerst 3 weken lang kort af gereageerd in de hoop dat TS zelf zou afhaken alvorens te bellen, wat ook nog in werking is gesteld doordat TS wederom een date voorstelde.
Als ze echt netje was geweest, had ze uit zichzelf gemeld dat het verder niets ging worden.
Maar toegegeven, ze heeft niet voor de makkelijkste uitweg gekozen door niets te laten horen of het via whatsapp laten weten.
Haar reden is verder irrelevant. Het betekent allemaal hetzelfde namelijk, ze vindt je niet leuk genoeg voor een relatie.
Shit happens, er komt wel weer een volgende.
OOk mannen willen soms gewoon duidelijkheid. En het is ook geen moete om te zeggen dat je niet op die manier geinteresseerd bent in iemand. Maarja, vrouwen/trutjesquote:Op donderdag 18 december 2014 11:27 schreef Roooske het volgende:
Ze vindt je niet leuk genoeg meer. Ik begrijp niet dat het niet duidelijk is voor jou en dat je nog een keer bevestiging wil. Die bevestiging heb je feitelijk al. Als iemand kortaf reageert en al 3 weken geen initiatief neemt, dan is het duidelijk.
En na 2 dates besluiten om samen te reizen? Dat is snel
En dit. Typischquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
TS moet niet verbaasd zijn als die vrouw over een week in een serieuze relatie zit met een andere man. Zou niet de eerste keer zijn dat het zo gebeurd. Dat excuus betekent tussen de regels door gewoon dat zij hem niet leuk genoeg vindt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |