abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147699064
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:05 schreef MisterMaestro het volgende:

[..]

Mwah... dat weet ik niet zo zeker. We hebben samen gekookt en 's avonds gaf ze aan eigenlijk helemaal niet naar huis te willen. En ze smste dat ze zich erg op haar gemak voelt bij me.

Maar goed, het kan natuurlijk altijd dat ze van gedachten is veranderd.
Geloof me, dat zegt echt niks. Anderhalve maand geleden iets soortgelijks meegemaakt, inclusief kusjekroel, lieve woordjes etc.

Bereid je maar voor op slecht nieuws.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 18 december 2014 @ 10:12:17 #27
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_147699100
Precies. Ze had wat drankjes bij je op en was daardoor wat aanhankelijker en van het "het is zo fijn met je".

Maar de dag naderhand is dat effect ook weer weg.
Dingen zeggen is makkelijk.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_147699107
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:10 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Geloof me, dat zegt echt niks. Anderhalve maand geleden iets soortgelijks meegemaakt, inclusief kusjekroel, lieve woordjes etc.

Bereid je maar voor op slecht nieuws.
Nou wat stom zeg :{
GIMME TWO HOT DOGS AND A STRAWBERRY SODA
pi_147699119
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:12 schreef Detroit het volgende:
Precies. Ze had wat drankjes bij je op en was daardoor wat aanhankelijker en van het "het is zo fijn met je".

Maar de dag naderhand is dat effect ook weer weg.
Dingen zeggen is makkelijk.
Haha, maar de dates waren geheel in nuchtere toestand ;)
pi_147699158
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:12 schreef MisterMaestro het volgende:

[..]

Nou wat stom zeg :{
Weer een ervaring rijker, moet je maar denken.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_147699190
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:13 schreef MisterMaestro het volgende:

[..]

Haha, maar de dates waren geheel in nuchtere toestand ;)
Zegt ook echt niks. Mensen zijn soms net zo veranderlijk als het weer.
pi_147699312
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:16 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Zegt ook echt niks. Mensen zijn soms net zo veranderlijk als het weer.
Dat blijkt maar. Ik denk dat ik haar gewoon maar vraag of ze nog interesse om af te spreken. Eventueel na de feestdagen ofzo om er niet teveel druk op te leggen. En zo niet, dan is het jammer maar dan kan ik lekker de feestdagen in zonder onzekerheid. :)
pi_147700066
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:21 schreef MisterMaestro het volgende:

[..]

Dat blijkt maar. Ik denk dat ik haar gewoon maar vraag of ze nog interesse om af te spreken. Eventueel na de feestdagen ofzo om er niet teveel druk op te leggen. En zo niet, dan is het jammer maar dan kan ik lekker de feestdagen in zonder onzekerheid. :)
Ben benieuwd, succes. :)
Geef je nog een update?
pi_147700174
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:50 schreef Beauke het volgende:

[..]

Ben benieuwd, succes. :)
Geef je nog een update?
Yes, zal ik doen. Denk dat ik eind van de middag/begin van de avond even actie ga ondernemen
pi_147701004
Ze vindt je niet leuk genoeg meer. Ik begrijp niet dat het niet duidelijk is voor jou en dat je nog een keer bevestiging wil. Die bevestiging heb je feitelijk al. Als iemand kortaf reageert en al 3 weken geen initiatief neemt, dan is het duidelijk.

En na 2 dates besluiten om samen te reizen? Dat is snel :P
pi_147701013
She's not that into you..
pi_147701428
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:27 schreef Roooske het volgende:
Ze vindt je niet leuk genoeg meer. Ik begrijp niet dat het niet duidelijk is voor jou en dat je nog een keer bevestiging wil. Die bevestiging heb je feitelijk al. Als iemand kortaf reageert en al 3 weken geen initiatief neemt, dan is het duidelijk.

En na 2 dates besluiten om samen te reizen? Dat is snel :P
Ik herken de signalen. Maar met het maken van dat soort aannames kan ik niet zoveel. Ach, nog 1 poging en dan kan ik mezelf in ieder geval niks verwijten :)
pi_147701471
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:45 schreef MisterMaestro het volgende:

[..]

Ik herken de signalen. Maar met het maken van dat soort aannames kan ik niet zoveel. Ach, nog 1 poging en dan kan ik mezelf in ieder geval niks verwijten :)
Het is geen aanname, het is duidelijk. :P Als je iemand leuk vindt, behandel je diegene heel anders.
pi_147701541
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:47 schreef Roooske het volgende:

[..]

Het is geen aanname, het is duidelijk. :P Als je iemand leuk vindt, behandel je diegene heel anders.
Oke, oke... -O-
pi_147701621
Toch zou ik zeker een berichtje sturen hoor, het is wat je zegt: dan weet je het zeker. :)
pi_147701805
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:54 schreef Beauke het volgende:
Toch zou ik zeker een berichtje sturen hoor, het is wat je zegt: dan weet je het zeker. :)
Precies! Je kunt alleen maar nog 'winnen', 'verloren' heb je immers al. Zeker als zo'n persoon kansloos kort af reageert.
pi_147701922
Stop met reageren totdat je haar een bericht hebt gestuurd.
Mensen willen een update hier en anders jij wel.
pi_147702016
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:50 schreef MisterMaestro het volgende:

[..]

Oke, oke... -O-
Sorrieknorrie. :p
pi_147702299
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:53 schreef MisterMaestro het volgende:
SAMENVATTING
Aantal leuke, intense dates gehad met een vrouw die ik plotseling heb ontmoet tijdens uitgaan. We hadden veel raakvlakken, goede gesprekken en ook veel contact gehad via WhatsApp/bellen. Laatste twee weken is ze stil en reageert kort op berichten.
Klinkt een beetje als een typisch 'Whatsapp' probleem...
dat programma is ook een rampzalige plek om een persoon beter te leren kennen en een relatie op te bouwen en als je dat wel probeert gaat het al snel vervelen of treed mis-communicatie op.

Als je bv belt hoor je iig iemand stem, en kun je veel meer emoties overbrengen en diezelfde 'lange gesprekken voeren.
Ook iemand in 'Real-Life' treffen geeft de mogelijk veel meer emoties en gevoelens over te brengen en kent jullie communicatie veel meer lagen (gezichts-uitdrukkingen, stemgeluid en -intonatie, blikken, aanrakingen en ga zo maar door)

wil je dat op een chat-programma doen gebeurt exact datgene wat je beschrijft..
Jij gaat wat 'korte berichten' sturen als "Hoe was je weekend".
En zij antwoord met "Goed, en jij?"

Vermoedelijk beide partijen kijken naar hun kleine mobiele schermpje en denken dan "Hmm, we hadden zulke leuke gesprekken, maar nu is zij/hij zo kortaf, zou er wat zijn?"
en in plaats van dan ernaar te vragen en mischien erover te praten doen ze niks meer en langzaam verwatert het contact.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_147702439
Herkenbaar en duidelijk een verloren zaak helaas. Zelf ook vaak genoeg meegemaakt dat een vrouw "opeens" haar interesse lijkt te zijn verloren. Waar het omslagpunt zit valt vaak moeilijk te achterhalen, maar je merkt het al snel aan haar manier van reageren. Neemt ze de moeite voor een uitgebreide reactie of reageert ze steeds luier? Daagt ze je nog uit of stelt zij wedervragen? Hoe lang duurt het voordat je een reactie hebt?

Ik denk dat het de kunst is om -zeker als je iemand nog niet goed kent- appcontact te minimaliseren om de spanning naar een volgende date verder op te bouwen. Je moet een vrouw continu kunnen boeien. Dat lukt niet met vragen als 'hoe was je dag?' of 'waar ben je nu?' Dan kan je beter even niks zeggen.

Wat ik wel weet is dat je dit proces met deze vrouw niet meer gaat omkeren.
pi_147702517
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:21 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als een typisch 'Whatsapp' probleem...

Dit, exact. Blijft hierdoor gewoon erg lastig om lang de spanning erin te houden.
pi_147703351
Het is niet claimend gedrag als je na 3 weken informeert naar een nieuwe date. Zelfs als iemand dat zou doen een dag na de vorige date dan zou ik dat juist erg leuk vinden omdat dat laat blijken dat diegene het heel erg leuk vond. Dus gewoon contact opnemen, heb je wel duidelijkheid!
pi_147704340
Iemand vertelde me ook dat dat wanneer je iets wil afspreken een meer ‘leidende’ manier beter werkt dan een vraag. Dus “Laten we...” VS "Heb je zin om..." Klopt dit?

Ben al een uur aan het bedenken hoe ik het moet brengen. Lekker spontaan :')
pi_147704516
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:38 schreef MisterMaestro het volgende:
Iemand vertelde me ook dat dat wanneer je iets wil afspreken een meer ‘leidende’ manier beter werkt dan een vraag. Dus “Laten we...” VS "Heb je zin om..." Klopt dit?

Ben al een uur aan het bedenken hoe ik het moet brengen. Lekker spontaan :')
Je bent al een uur aan het nadenken hoe je via whatsapp haar uit moet vragen?

Leidende manier werkt denk ik irl maar niet via whatsapp. Gewoon een: Hallo, hoe is het? Zullen we nog eens afspreken? doen :)
  donderdag 18 december 2014 @ 14:28:08 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147705787
"He zin om weer eens af te spreken, evt dit of dat doen?
" ja? Leuk, de zoveelste?
"Heb jammer dat je niet kan, dan en dan anders of wanneer kan je?

Blijft ze vaag is t een nee, geeft ze datum is t een ja.

Als je vaag gaat doen krijg je nog geen duidelijke date afspraak en blijft t weer eeuwig hangen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')