Geloof me, dat zegt echt niks. Anderhalve maand geleden iets soortgelijks meegemaakt, inclusief kusjekroel, lieve woordjes etc.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:05 schreef MisterMaestro het volgende:
[..]
Mwah... dat weet ik niet zo zeker. We hebben samen gekookt en 's avonds gaf ze aan eigenlijk helemaal niet naar huis te willen. En ze smste dat ze zich erg op haar gemak voelt bij me.
Maar goed, het kan natuurlijk altijd dat ze van gedachten is veranderd.
Nou wat stom zegquote:Op donderdag 18 december 2014 10:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geloof me, dat zegt echt niks. Anderhalve maand geleden iets soortgelijks meegemaakt, inclusief kusjekroel, lieve woordjes etc.
Bereid je maar voor op slecht nieuws.
Haha, maar de dates waren geheel in nuchtere toestandquote:Op donderdag 18 december 2014 10:12 schreef Detroit het volgende:
Precies. Ze had wat drankjes bij je op en was daardoor wat aanhankelijker en van het "het is zo fijn met je".
Maar de dag naderhand is dat effect ook weer weg.
Dingen zeggen is makkelijk.
Weer een ervaring rijker, moet je maar denken.quote:
Zegt ook echt niks. Mensen zijn soms net zo veranderlijk als het weer.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:13 schreef MisterMaestro het volgende:
[..]
Haha, maar de dates waren geheel in nuchtere toestand
Dat blijkt maar. Ik denk dat ik haar gewoon maar vraag of ze nog interesse om af te spreken. Eventueel na de feestdagen ofzo om er niet teveel druk op te leggen. En zo niet, dan is het jammer maar dan kan ik lekker de feestdagen in zonder onzekerheid.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zegt ook echt niks. Mensen zijn soms net zo veranderlijk als het weer.
Ben benieuwd, succes.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:21 schreef MisterMaestro het volgende:
[..]
Dat blijkt maar. Ik denk dat ik haar gewoon maar vraag of ze nog interesse om af te spreken. Eventueel na de feestdagen ofzo om er niet teveel druk op te leggen. En zo niet, dan is het jammer maar dan kan ik lekker de feestdagen in zonder onzekerheid.
Yes, zal ik doen. Denk dat ik eind van de middag/begin van de avond even actie ga ondernemenquote:Op donderdag 18 december 2014 10:50 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ben benieuwd, succes.
Geef je nog een update?
Ik herken de signalen. Maar met het maken van dat soort aannames kan ik niet zoveel. Ach, nog 1 poging en dan kan ik mezelf in ieder geval niks verwijtenquote:Op donderdag 18 december 2014 11:27 schreef Roooske het volgende:
Ze vindt je niet leuk genoeg meer. Ik begrijp niet dat het niet duidelijk is voor jou en dat je nog een keer bevestiging wil. Die bevestiging heb je feitelijk al. Als iemand kortaf reageert en al 3 weken geen initiatief neemt, dan is het duidelijk.
En na 2 dates besluiten om samen te reizen? Dat is snel
Het is geen aanname, het is duidelijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:45 schreef MisterMaestro het volgende:
[..]
Ik herken de signalen. Maar met het maken van dat soort aannames kan ik niet zoveel. Ach, nog 1 poging en dan kan ik mezelf in ieder geval niks verwijten
Oke, oke...quote:Op donderdag 18 december 2014 11:47 schreef Roooske het volgende:
[..]
Het is geen aanname, het is duidelijk.Als je iemand leuk vindt, behandel je diegene heel anders.
Precies! Je kunt alleen maar nog 'winnen', 'verloren' heb je immers al. Zeker als zo'n persoon kansloos kort af reageert.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:54 schreef Beauke het volgende:
Toch zou ik zeker een berichtje sturen hoor, het is wat je zegt: dan weet je het zeker.
Klinkt een beetje als een typisch 'Whatsapp' probleem...quote:Op woensdag 17 december 2014 22:53 schreef MisterMaestro het volgende:
SAMENVATTING
Aantal leuke, intense dates gehad met een vrouw die ik plotseling heb ontmoet tijdens uitgaan. We hadden veel raakvlakken, goede gesprekken en ook veel contact gehad via WhatsApp/bellen. Laatste twee weken is ze stil en reageert kort op berichten.
Dit, exact. Blijft hierdoor gewoon erg lastig om lang de spanning erin te houden.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:21 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een typisch 'Whatsapp' probleem...
Je bent al een uur aan het nadenken hoe je via whatsapp haar uit moet vragen?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:38 schreef MisterMaestro het volgende:
Iemand vertelde me ook dat dat wanneer je iets wil afspreken een meer ‘leidende’ manier beter werkt dan een vraag. Dus “Laten we...” VS "Heb je zin om..." Klopt dit?
Ben al een uur aan het bedenken hoe ik het moet brengen. Lekker spontaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |