Ja, dat kan toch? Niks mis mee.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:49 schreef Karig_Hutje het volgende:
Maakt niet uit. Ik draag ook een jurk.
Mensen met kanker dragen ook vaak een hoofddoek... Walgelijk dat je dit zegt.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef Catch22- het volgende:
Mensen lachen omdat je zichtbaar een achterlijk fabeltje aanhangt
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:56 schreef mapima het volgende:
[..]
Mensen met kanker dragen ook vaak een hoofddoek... Walgelijk dat je dit zegt.
Dat zegt ie toch, fabeltje = islam en islam = een ziekte (waarvoor kanker nog een eufemisme is).quote:Op woensdag 17 december 2014 22:56 schreef mapima het volgende:
[..]
Waarom verkleed je je als iemand met kanker dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:56 schreef mapima het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom verkleed je je als iemand met kanker dan?
Lijkt me weinig respectvol.
Ik verkleed me wel eens als vrouw en zweef dan in jurk door de bossen, is dat ook respectloos?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom verkleed je je als iemand met kanker dan?
Lijkt me weinig respectvol.
Nee hoor. Maar als je je verkleedt als iemand met een chemo-zakje aan een rolstoel, lijkt me dat wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik verkleed me wel eens als vrouw en zweef dan in jurk door de bossen, is dat ook respectloos?
Dat werd achter nog niet zo verwoord, wat ze bedoelde is denk ik. Mensen die chemokuur krijgen, dragen vaak ook een hoofddoek om hun hoofd te verbergen. Mensen die chemokuur krijgen lijden vaak aan kanker dat is een waarheid.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:38 schreef agter het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als je je verkleedt als iemand met een chemo-zakje aan een rolstoel, lijkt me dat wel.
whahahahahaha... daarom moeten die moslimwijven dat dus dragen van hun pa en man??quote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef Remqo het volgende:
Zo'n doekje is wel verrekte handig om olie mee te peilen
duidelijke taal... alleen jammer dat ze met kanker scholdquote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef aleco99 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_moslimmeisjes.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |