SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, door jouquote:Op woensdag 17 december 2014 21:25 schreef terrastegel het volgende:
[..]
De TT is nog steeds hetzelfde hoor
Wat een agressie!quote:Op woensdag 17 december 2014 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, door jou
Wacht maar. Morgen kom ik met al mijn neven jou een lesje leren
Weinig concurrentie dan in die biljartwereldquote:Op woensdag 17 december 2014 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Glorieus Helmond Sport Landskampioen 2015-2078"?
Kom danquote:Op woensdag 17 december 2014 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, door jou
Wacht maar. Morgen kom ik met al mijn neven jou een lesje leren
Oooooooohhhh... you done done it now boy....quote:Op woensdag 17 december 2014 21:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weinig concurrentie dan in die biljartwereld
Is goed, blijf ik lekker thuis in het veilige noordwestenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:28 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik kom wel met de trein naar dat vieze Helmond van je![]()
Het is mijn vieze Helmond.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:28 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik kom wel met de trein naar dat vieze Helmond van je![]()
Wat jij wilquote:Op woensdag 17 december 2014 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is mijn vieze Helmond.
Kom naar het Elkerliek Ziekenhuis en doe een rode muts op. Morgen 2 uur daarquote:Op woensdag 17 december 2014 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kan met terrastegel vechten. Die valt voor mij in.
Kan allebei.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Behalve als 'ie 't over Helmond heeft.
Dan niet.
Kom je?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:31 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Kom naar het Elkerliek Ziekenhuis en doe een rode muts op. Morgen 2 uur daar
Behalve St Willebrord.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als het maar in Brabant ligt, ja toch?
Ja.quote:
quote:Tegenwoordig is het dorp het grootste bolwerk van de PVV in Nederland. Bij de Tweede Kamerverkiezingen in 2010 behaalde die partij 54,9% van de stemmen. In een lokale krant werd het kerkdorp zelfs Sint Wildersbrord genoemd. Bij de Tweede Kamerverkiezingen in 2012 verloor de PVV fors, net als in de rest van het land, maar met 40,8% behaalde de partij in St. Willebrord nog altijd veruit het hoogste percentage van Nederland.
Zo grappig... daar wonen dus 1.5 Marokkaan en misschien een verdwaalde Italiaan...quote:
Dat was Rucphenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde dorp waar Theo Maassen het ooit eens over had?
ff opzoeken
Het valt ook onder gemeente Rucphen.quote:
Oh ja...quote:Op woensdag 17 december 2014 21:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het valt ook onder gemeente Rucphen.
Ja, dat zie je vaak. Dat mensen in gebieden waar weinig allochtonen wonen er het bangst voor zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo grappig... daar wonen dus 1.5 Marokkaan en misschien een verdwaalde Italiaan...
Net zoals Brabonegerquote:Op woensdag 17 december 2014 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Herman Finkers over de reactie van de inwoners van een Twents dorp bij het zien van een echte zwarte:
"Politie? D'r lupt hier 'n neger... zo'n zwarte..."
"Ja, en?"
"Joa... ik zeg 't moar..."
livin on the edgequote:Op woensdag 17 december 2014 21:43 schreef hoink581 het volgende:
Kwam toennet langs de Vlaamse popo, zegt die flik dat ik met twee handen aan het stuur moet fietsen.
Toen ik om de hoek was snel weer zonder handen gefietst.
FUCK DA POLICE
Thug Lifequote:Op woensdag 17 december 2014 21:43 schreef hoink581 het volgende:
Kwam toennet langs de Vlaamse popo, zegt die flik dat ik met twee handen aan het stuur moet fietsen.
Toen ik om de hoek was snel weer zonder handen gefietst.
FUCK DA POLICE
Omdat koud en omdat geen handschoenen en omdat rechtop fietsenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat heb ik dus nooit begrepen... er zit een STUUR op... waarom ga je dan handloos fietsen?
Is stoer toch.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat heb ik dus nooit begrepen... er zit een STUUR op... waarom ga je dan handloos fietsen?
Mobiel fokken op de fiets :quote:Op woensdag 17 december 2014 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Enclave. Ex-smokkelaars dorp vol halve kampers. Naast Urk en Volendam een van de dorpen met hoge mate van inteelt.quote:
Was dat het?quote:
Kun je rechtop fietsen, lekkerder voor je rug.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was dat het?
"Hee, check mij, check mij dan... hee, zonder handen, check mij dan, he..."
*zwiep!*
*KLAbOf!!!!!!!!!!##$$*
"Hee, check mij ff niet dan... hee... au"
Seks op de fiets, lekker zonder handen,quote:Op woensdag 17 december 2014 21:48 schreef HPLC het volgende:
Ik mag hopen dat je dan de voortplantvariant van fokken bedoelde...
En dan roept je schatje of 'ie even in de versnelling kan...quote:Op woensdag 17 december 2014 21:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Seks op de fiets, lekker zonder handen,
Ja seks op de fiets.
Blijf dan ook in het bejaardenhuis en geniet van je advocaatje met slagroom. Dit is levensgevaarlijk op jouw leeftijd.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
En dan komen ze vragen of het met je gaat, en dan zeg jij, met je knieschijven in je hals: "Mwoh"...
Ja wat denk je dat ik op mijn bagagedrager had liggen?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Blijf dan ook in het bejaardenhuis en geniet van je advocaatje met slagroom. Dit is levensgevaarlijk op jouw leeftijd.
Die fiets was niet echt.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:51 schreef hoink581 het volgende:
Etto, als mensen zeggen: "dat is die van de Matrix"
Waarom zeggen ze dat dan?
Uhm... m'n zonnebril?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:51 schreef hoink581 het volgende:
Etto, als mensen zeggen: "dat is die van de Matrix"
Waarom zeggen ze dat dan?
whehehquote:Op woensdag 17 december 2014 22:02 schreef hoink581 het volgende:
deadprez stop met je vriendin vingeren.
Geen idee.quote:
Link je paypal met internetbankieren.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:28 schreef terrastegel het volgende:
80 cent te weinig op m'n paypal account staan om wat te bestellen op internet![]()
Staat toch allemaal veilig op m'n spaarboekjequote:Op woensdag 17 december 2014 22:32 schreef Catkiller het volgende:
Niet doen paypal is onveilig straks is je rekening ineens leeg door een Nigeriaanse prins
Nee.quote:
sluipschuttersquote:
Ik ben er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind Rotterdam wel een van de leukste steden van NL
Fucking mooie stad, maar daar houdt het ook wel mee op.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ook nooit in Maastricht
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind er geen reet meer aan. Sommige dingen zijn wel oke, maar na 100x heb je het ook wel gezien.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beetje saai of niet?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Fucking mooie stad, maar daar houdt het ook wel mee op.
Er zijn ook wel mooie plekken hoor. Maar als je op zoek bent naar idyllische oude panden en knusse steegjes dan moet je inderdaad niet in Rotterdam zijnquote:Op woensdag 17 december 2014 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoewel over de leukheid kan ik niks zeggen, maar ik vind het wel oerlelijk.
Heb dat nu sowieso wel een beetje met in Nederland wonen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Vind er geen reet meer aan. Sommige dingen zijn wel oke, maar na 100x heb je het ook wel gezien.
Ja, als je niet van typische studentencafés houdt wel.quote:
Ga je weer naar Italiė?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb dat nu sowieso wel een beetje met in Nederland wonen.
Mwa ik niet echt. Heb veel nog niet gezien. Niet dat het boeiend is, maar er genoeg van hebben, nee dat niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb dat nu sowieso wel een beetje met in Nederland wonen.
Niet die jonge.quote:
yo man, leuk dat je terug bent.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ooit overwogen om in Turkije te gaan wonen?
absoluutquote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ooit overwogen om in Turkije te gaan wonen?
Ben ik het ook wel mee eens.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:56 schreef Blackings het volgende:
yo man, leuk dat je terug bent.
maar ik heb meer waardering voor mensen die zich houden aan hun woorden.
nee blaka pim fortuyn en ben skeerquote:
Klopt.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:58 schreef Blackings het volgende:
deadprez is een kloon van Slaap_Zak.
mijne is leukerquote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee blaka pim fortuyn en ben skeer
Meh ik geloof het niet meer nu, S_Z slaapt nu al lang omdat oud en deadprez is hier nog minimaal 3 uur.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:58 schreef Blackings het volgende:
deadprez is een kloon van Slaap_Zak.
Snap niet dat je het überhaupt geloofde.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meh ik geloof het niet meer nu, S_Z slaapt nu al lang omdat oud en deadprez is hier nog minimaal 3 uur.
gaten in je bek gaten in je nek sluipschutters rap staat gelijk aan respectquote:
EWA DEADquote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaten in je bek gaten in je nek sluipschutters rap staat gelijk aan respect
Zo ben ik, onschuldig en goedgelovig. Alles wat je zoekt in een jongeman hé DjeDje?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet dat je het überhaupt geloofde.
wie ben jijquote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
Ik verdien een adoratie topic, omdat ik gewoon koning ben op het gebied van monteren.
i
ohquote:
Dus als ik het goed begrijp wil u het gezicht van Guus Meeuwis op uw gezicht tatoeėren.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaten in je bek gaten in je nek sluipschutters rap staat gelijk aan respect
Familie van mij heeft daar gewoond, in Kuşadası. Persoonlijk lijkt Istanboel me erg cool (maar wel chaotisch). En Antalya en Alanya natuurlijk.quote:
quote:
Over mijquote:Op woensdag 17 december 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
Iemand had het laatst nog over je in dit topic
ja jij bent die muziekboi tochquote:
Wat loop jij kansloze topics aan te maken met 'je account verwijderen' dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:01 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Familie van mij heeft daar gewoond, in Kuşadası. Persoonlijk lijkt Istanboel me erg cool (maar wel chaotisch). En Antalya en Alanya natuurlijk.
Laat gewoon man.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat loop jij kansloze topics aan te maken met 'je account verwijderen' dan?
Aandacht. Vrouwen houden van aandacht.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat loop jij kansloze topics aan te maken met 'je account verwijderen' dan?
Aight, cool. Maar ja, dan had iemand het laatst over jou.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:02 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
GeenNaam inderdaad, maar ik heb mijn roeping meer gevonden in beeld eigenlijk.
Alpha's ook.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aandacht. Vrouwen houden van aandacht.
Ja die hebben ook echt aandacht nodig van anonieme mensen op een forum. Daarom is Braddie ook zo'n aandachtshoer.quote:
Check dat filmpje die ik je net stuurde, en ga niet te hardquote:Op woensdag 17 december 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aight, cool. Maar ja, dan had iemand het laatst over jou.
Ja dadelijk. Sub?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:03 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
Check dat filmpje die ik je net stuurde, en ga niet te hard
Waar blijft jouw sub dan?
Subscribe denk ik.quote:
Meer iemand die het verschil weet tussen hč en hé.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo ben ik, onschuldig en goedgelovig. Alles wat je zoekt in een jongeman hé DjeDje?
Ooh een subscrise op YouTube, jij was verre de enigste op Fok! die mijn werk nog een beetje kon waarderenquote:
Oh. ik heb geen youtube-account.quote:
Als jij mijn tekortkomingen laat voor wat ze zijn dan zal ik het accepteren als je je benen een keer niet scheert.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Meer iemand die het verschil weet tussen hč en hé.
Hé kan ook, maar is een beetje boers.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
beetje als een schaap ofzo, weet niet ik lach nooit zo irlquote:Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
dit lachje
Hoe werkt dat in het echt?
Ik ga deadprez trakteren op schaap met de 7 euro 40 die ik verdiend heb met mijn Youtube accountquote:Op woensdag 17 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje als een schaap ofzo, weet niet ik lach nooit zo irl
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:06 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
Ik ga deadprez trakteren op schaap met de 7 euro 40 die ik verdiend heb met mijn Youtube account
Jij stelt wel eisen zeg..quote:Op woensdag 17 december 2014 23:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Daar schijn je niks van te mogen zeggenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh wacht.. Copthorne is al terug
Braddie numero twee.. Triest dat mensen zich niet aan hun beloftes kunnen houden
Oh ja. Hmm, ja.. Dit is moeilijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als jij mijn tekortkomingen laat voor wat ze zijn dan zal ik het accepteren als je je benen een keer niet scheert.
Mij lijkt Izmir wel wat. Dan zit je toch in een grote stad aan zee en kun je met de auto naar Kuşadası. En het is een CHP-stad.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:01 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Familie van mij heeft daar gewoond, in Kuşadası. Persoonlijk lijkt Istanboel me erg cool (maar wel chaotisch). En Antalya en Alanya natuurlijk.
Dat lees ik als hey.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hé kan ook, maar is een beetje boers.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als jij mijn tekortkomingen laat voor wat ze zijn dan zal ik het accepteren als je je benen een keer niet scheert.
Je moet het lezen als HEEEEEEEEEEEEEEEEEE toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat lees ik als hey.
"Beetje gek hey"
Klinkt inderdaad boers. Liever gewoon hč.
Die stad ken ik niet (alleen daar geland en vertrokken toen ik in Kuşadası was in 1996), maar mooie verhalen over gehoord van een kennis die daar dit jaar was.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mij lijkt Izmir wel wat. Dan zit je toch in een grote stad aan zee en kun je met de auto naar Kuşadası. En het is een CHP-stad.
Voor jou niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij stelt wel eisen zeg..
Omdat je anders dreigDM's krijgt van de beste meneer?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar schijn je niks van te mogen zeggen
Wie is Sabri dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:09 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
Check welke land ik mits bekend ben met 100% populariteit...
[ afbeelding ]
filmpje is wel coolquote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
Ik verdien een adoratie topic, omdat ik gewoon koning ben op het gebied van monteren.
i
Doe niet zo er is iets moois in de maak.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit topic zo doorgekickt worden naar R&P na de verkiezingen
SLET.quote:
Jij moet doen wat jij wilt. Als jij dat wil, dan vooral doen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je moet het lezen als HEEEEEEEEEEEEEEEEEE toch?
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe niet zo er is iets moois in de maak.
Binnen 11 seconden je droom aan diggelenquote:
Gelukkig heb ik mijn natte dromen nog.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Binnen 11 seconden je droom aan diggelen
Ik ben bereid om je te delen.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:12 schreef deadprez het volgende:
djedje is geen slet, dat geloof ik niet
Ja, die ga ik nu maar opzoeken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn natte dromen nog.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:12 schreef deadprez het volgende:
djedje is een SM-meesteres, dat geloof ik wel
Ewa Djedje,quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jij moet doen wat jij wilt. Als jij dat wil, dan vooral doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwen
ART & DESIGN
Creatief ontmoet creatief
quote:
https://en.wikipedia.org/(...)e%27s_Party_(Turkey)quote:Op woensdag 17 december 2014 23:10 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die stad ken ik niet (alleen daar geland en vertrokken toen ik in Kuşadası was in 1996), maar mooie verhalen over gehoord van een kennis die daar dit jaar was.
Wat is een CHP-stad?
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
beter post deadprez ook eens een foto van zichzelf
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
Ewa Djedje,You lost me at "ewa".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwen
ART & DESIGN
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
Ewa Djedje,Maar waar ben jij een kloontje van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwen
ART & DESIGN
Mountainbiker en Bikey?'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Maar waar ben jij een kloontje van?
Mountainbiker en Bikey?
Is dit een sneer?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef deadprez het volgende:
Zegt het menneke dat niet eens topics durft te openen, trouwens.
Die post zichzelf in US waar DjeDje ook haar hete pics post man.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Maar waar ben jij een kloontje van?
Mountainbiker en Bikey?
soort van.quote:
Geachte DjeDje,quote:
Ah, dank voor de link. Ben niet zo thuis in de Turkse politiek, behalve dat Erdoğan Turkije terug in de tijd wil werpen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)e%27s_Party_(Turkey)
Het spijt me. Ik wil mijn geliefdes nog op 1 hand kunnen tellen. Jij zou dan de 6e zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:17 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
Geachte DjeDje,
Omdat de psychiatrie zichzelf minder actief bevind in het bieden van klinische behandelingen, bied ik u hierbij om poliklinisch aan te melden bij mijn polikliniek.
Alvast Bedankt
Met vriendelijke groet,
Hoogachtend,
De officier van Justitie
Doe eens een overzichtje.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik wil mijn geliefdes nog op 1 hand kunnen tellen. Jij zou dan de 6e zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Post maar een goede track om het goed te maken dan
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe eens een overzichtje.Diegene weten het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jank maar op mijn montage die ik gemaakt heb in Sony Vegasquote:Op woensdag 17 december 2014 23:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik wil mijn geliefdes nog op 1 hand kunnen tellen. Jij zou dan de 6e zijn.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Diegene weten het wel.Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Diegene weten het wel.FFFUUUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Ik werk vooral veel met adobe.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:21 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
Jank maar op mijn montage die ik gemaakt heb in Sony Vegas
Dan word ik toch wel je eerste?
Gaan we samen iets kunstig maken in AutoCAD
Met adobe kun je toch alleen bestanden lezen?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik werk vooral veel met adobe.
Die andere zijn voor mij iets té interactief.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met adobe kun je toch alleen bestanden lezen?![]()
AHCII IS OOK KUNSTquote:Op woensdag 17 december 2014 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Al sla je me dood...quote:Op woensdag 17 december 2014 23:25 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
AHCII IS OOK KUNST
Adobe heeft heeeeel veel programma's.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Achja, ik zit zelf nog met een CRT, omdat ik de lcd generatie toch niet echt wat vind om het gebied van kleurechtheid. Maar mijn monitor heb ik al een tijdje, dus misschien dat de lcds nu wel superieur zijn, en zelfs mijn CRT verslaan. Maar goed...quote:Op woensdag 17 december 2014 23:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik werk vooral veel met adobe.
Die andere zijn voor mij iets té interactief.
Er bestaat meer dan enkel Adobe Reader.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb echt iets heel doms gezegd of niet?![]()
oh ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op woensdag 17 december 2014 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb echt iets heel doms gezegd of niet?![]()
ASCIIquote:Op woensdag 17 december 2014 23:25 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
AHCII IS OOK KUNST
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Er bestaat meer dan enkel Adobe Reader.
Op die fiets..quote:Op woensdag 17 december 2014 23:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Adobe heeft heeeeel veel programma's.
Je moet het een beetje zien als Microsoft office.
Ik ben een art&designer, geen ic'er. Ik heb geen flauw idee wat CRT is. Dus misschien iets duidelijker volgende keer?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:26 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
Achja, ik zit zelf nog met een CRT, omdat ik de lcd generatie toch niet echt wat vind om het gebied van kleurechtheid. Maar mijn monitor heb ik al een tijdje, dus misschien dat de lcds nu wel superieur zijn, en zelfs mijn CRT verslaan. Maar goed...
Niet eensquote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je een grapje maakte
Dit is net zo cryptisch als een topic van gulmez.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:26 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
Achja, ik zit zelf nog met een CRT, omdat ik de lcd generatie toch niet echt wat vind om het gebied van kleurechtheid. Maar mijn monitor heb ik al een tijdje, dus misschien dat de lcds nu wel superieur zijn, en zelfs mijn CRT verslaan. Maar goed...
CRT beeldschermen, old skool shitquote:Op woensdag 17 december 2014 23:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ben een art&designer, geen ic'er. Ik heb geen flauw idee wat CRT is. Dus misschien iets duidelijker volgende keer?
pff geen idee hoor, jij?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat is de grootste fooi die jij ooit hebt gegeven?
Hmm hij kwam al wat ouder over op die foto..quote:Op woensdag 17 december 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
CRT beeldschermen, old skool shit
Ik zou een nieuwe account maken voordat de pesterijen van start gaan.quote:
Nee joh.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zou een nieuwe account maken voordat de pesterijen van start gaan.
HPLC moet per uur betalen, komt geen fooi aan te pas in die business.quote:
Mijn username geeft aan hoe ik daar over denk.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zou een nieuwe account maken voordat de pesterijen van start gaan.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hmm hij kwam al wat ouder over op die foto..
Zozo, waar heb ik dat aan verdiend?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef Blackings het volgende:
wow ik was bezig met een nieuw ui voor hetzalallemaalwel maar ik zette perongeluk mij PC uit.
en even bijgelezen.
-deadprez goede track
-mensen zonder userpics gepost te hebben
Niet aan je uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in ieder geval.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zozo, waar heb ik dat aan verdient?
Dit klinkt al bekender. Maar tof. Succes.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit dingetje
binnenkort mits een hdfury4 aanschaffen om in 3d het maximale uit mijn creativiteit te halen. Of zo iets...
Valt wel beetje mee toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hmm hij kwam al wat ouder over op die foto..
Ik gok zo eind 20quote:Op woensdag 17 december 2014 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Valt wel beetje mee toch?
Nu tevreden? Avond-havistquote:Op woensdag 17 december 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet aan je uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in ieder geval.
Prachtig altijd, die sneer. Toch wel erg als je dan door mij verbeterd wordt.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nu tevreden? Avond-havist
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Prachtig altijd, die sneer. Toch wel erg als je dan door mij verbeterd wordt.
Maar goed dat het geen Czech taxi was dan want dan stond je nu met de billen bloot op internet.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef Blackings het volgende:
Flashback: Taxi chauffeur bedreigt terwijl ik panja was!
lolquote:Op woensdag 17 december 2014 23:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar goed dat het geen Czech taxi was dan want dan stond je nu met de billen bloot op internet.
Truste.quote:
trustequote:
welterusten babequote:
huh, ik dacht hier net over.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
er zitten vier lurkers in dit topic trouwens
weet ikquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Blackings het volgende:
Lurkers zijn vaak autisten die zelf niet durven te post #true.
Ik voel mijzelf aangesproken met een gemiddelde van 5 posts per dag.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Blackings het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Blackings het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:48 schreef Blackings het volgende:
aantal posts: 696 (gemiddeld 94 per dag)
me tryna be deadprez
pausplsquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga naar mijn vriendin toe ze zei dat ik op tijd moest komen want normaal kom ik ook altijd te vroeg dus dat moest geen probleem zijn dus doei.
hihiquote:
welterustenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga naar mijn vriendin toe ze zei dat ik op tijd moest komen want normaal kom ik ook altijd te vroeg dus dat moest geen probleem zijn dus doei.
Ja we wachten je morgen op op het schoolpleinquote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
hihi
Ben je nog steeds boos?
Catkiller zei dat je hem gebeld had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |