quote:Op donderdag 18 december 2014 13:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik je zag, hield ik al van je. :s
[..]
Dat was geen Farsi.
Oh, zo, ja, nu vat ik hem!quote:Op donderdag 18 december 2014 13:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik je zag, hield ik al van je. :s
Gelukkig!quote:
Ahw, mocht je vandaag je prinsessenjurk aan? Lief.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Kreeg net extra frietjes bij de Burger King omdat ik er mooie uitzag vandaag.![]()
Ha! Deze grap is van Modus jij pikkediefquote:Op donderdag 18 december 2014 13:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, mocht je vandaag je prinsessenjurk aan? Lief.
Modus heeft echt nog nooit een grap gemaakt.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ha! Deze grap is van Modus jij pikkedief![]()
Nee full suit & tie je zou nat worden.
Shirt open?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ha! Deze grap is van Modus jij pikkedief![]()
Nee full suit & tie je zou nat worden.
Ik weet er nog 1.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Modus heeft echt nog nooit een grap gemaakt.
Pics.
Ben bezig met post sorteren en koffie halen. ( hahahha snap je? ;p )quote:Op donderdag 18 december 2014 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pics.
quote:
Thxquote:Op donderdag 18 december 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
echt he. wat een hunk is het ook.
npquote:
Ik lach me desondanks altijd geel om Modus.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pics.
Ik lach ook wel eens om Modusquote:Op donderdag 18 december 2014 14:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik lach me desondanks altijd geel om Modus.
Ik hoorde dat onze kerstborrel niet echt druk bezocht was.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet.
wel zaterdag nog kerstviering op het werk.altijd feest
Oke.quote:
oh, hier is die altijd wel druk er zijn alleen een paar collega's die standaard weigeren om naar bedrijfsfeesten te gaanquote:Op donderdag 18 december 2014 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde dat onze kerstborrel niet echt druk bezocht was.
Vind ik ook niet heel raar.
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, hier is die altijd wel druk er zijn alleen een paar collega's die standaard weigeren om naar bedrijfsfeesten te gaan
enige nadeel is dat ik met een stoptrein moet. (of niet moet drinken, maar dan is het niet gezellig met mijn collega's)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |