Zucht.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, vanwege vleespet? Snap 'm nu pas.
Alleen faggotecto's gebruiken die muk.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Want als je zo'n deal ziet ga je ook echt Googlen naar iets nog goedkopers [ afbeelding ]
Skere tijden voor je Bodyshopsupplementen? [ afbeelding ]
Nee, omdat je denkt dat dingen van 2 weken geleden zijn terwijl ze actually 4 maanden geleden waren. En omdat je verder ook nog geen boodschappenlijstje van 2 produkten weet te onthouden.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I ain't Vas, omdat ik je nietszeggende kutfeitjes weiger te onthouden? [ afbeelding ]
quote:[..]
Haha, vanwege vleespet? Snap 'm nu pas.
Wel gemeen hoor. Wacht maar, zal zondag iets supergemeens zeggen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Alleen faggotecto's gebruiken die muk.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, omdat je denkt dat dingen van 2 weken geleden zijn terwijl ze actually 4 maanden geleden waren. En omdat je verder ook nog geen boodschappenlijstje van 2 produkten weet te onthouden.
[..]
Alsof dat met jouw warme stem en Brabo-accent impact heeft. Lees me liever voor uit de Allerhande.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Wel gemeen hoor. Wacht maar, zal zondag iets supergemeens zeggen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fair enough, maar voor zulke luttele bedragen heb ik nog steeds niet het idee dat ik ben bekocht.
quote:
Kerst- of oud & nieuwgedeelte?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof dat met jouw warme stem en Brabo-accent impact heeft. Lees me liever voor uit de Allerhande.
Al lees je de colofon.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:38 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Kerst- of oud & nieuwgedeelte?
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De colofon, gezien de frequentie waarop je je kontje uitgeeft.
quote:
looool zijn insta werd gepost in topic, ik keek ff naar wat picsquote:Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef krioro het volgende:
[..]!
Dus jij zat te lurken bij zijn pics van tig maanden geleden?
En gooi je insta dan.
Zal mijn kont eens uitgeven.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De colofon, gezien de frequentie waarop je je kontje uitgeeft.
Ah, ik zag het al ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
looool zijn insta werd gepost in topic, ik keek ff naar wat pics
zie ik opeens krioro bij reaguursels staan![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, ik zag het al ja.
Zitten ze te haten op een meisje en jongen van 18 of zo met z'n allen, terwijl de helft er ook slechter/matig/voor geen meter uitziet.
Brb even private zetten voordat ik ook gehaat word.
68 kgs of pure raw muscle!!!quote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, ik zag het al ja.
Zitten ze te haten op een meisje en jongen van 18 of zo met z'n allen, terwijl de helft er ook slechter/matig/voor geen meter uitziet.
Brb even private zetten voordat ik ook gehaat word.
God damn shawty you finna make a nigga turn str8 ignant.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal mijn kont eens uitgeven.
[ afbeelding ]
Et tu brute? Die knul doet het gewoon goed.quote:
Krio pls.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Et tu brute? Die knul doet het gewoon goed.
Ga maar naar #TeamBredeBroederClumsyClownAngel dan.
Haha, kneusje ben je eigenlijk ook eh.quote:
Wat is deze nou weer?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, kneusje ben je eigenlijk ook eh.
Gewoon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |