Ja dat hoop ik tochquote:Op woensdag 17 december 2014 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor jou heeft hij onthouding doordeweeks toch wel over? In ieder geval bij wijze van experiment.
Misschien is je vagina te wijd!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:16 schreef BlueStarM het volgende:
Hay,
hier zijn vast al 100 topics over geweest, maar ik zag er nu geen staan en wil het toch even er op gooien.
Mijn vriend en ik zijn 2 jaar samen en hebben 1 a 2x per week seks.
Mijn vriend komt alleen niet klaar door pijpen en sex.
Ik kan wel een halfuur bezig zijn met mijn mond en hij geniet enorm. Maar hij blijft op dat randje hangen. Na een tijdje wordt het gevoelig en moet ik stoppen.
Hij is tijdens de zomervakantie wel zo'n 4 keer klaargekomen tijdens de sex, maar nu lukt het niet meer, al gaan we op zn snelst of lang achter elkaar.
Enig idee waarom het niet lukt? Ik heb ooit ergens gelezen dat het door roken of wiet komt en dat doet hij wel eens, maar ik weet dit niet zo zeker hoor..
Iemand tips?
Ik hoor het graag :3
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:28 schreef BlueStarM het volgende:
[..]
Is bijna iedere dag en dan 1 keel veel?
Vind dit nog vrij normaal als ik zo naar mijn mannelijke vrienden luister
Nee dat is niet het geval!quote:Op donderdag 18 december 2014 01:25 schreef hoechst het volgende:
[..]
Misschien is je vagina te wijd!
Hoeveel vingers kan je er in kwijt???
Nja klopt.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:46 schreef Elan het volgende:
Tja begin eens met niet elke dag te rukken zou ik zeggen.
Op zich kan dat best samengaan maar als hij niet meer kan klaarkomen tijdens de seks lijkt me het wel problematisch.
Sowieso waarom rukt hij elke dag als hij jou heeft
Zie je het als falen van jezelf dat hij niet komt? Lijkt me niet tof als mijn vriendin nooit klaarkomt.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef BlueStarM het volgende:
[..]
Nja klopt.
Omdat we elkaar maar 2 avonden zien per week..
Hoe oud is hij?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:50 schreef BlueStarM het volgende:
[..]
We zien elkaar maar 2 keer in de week en alleen in de avond. Dus alleen dan is tijd voor seks en dan nog kan het natuurlijk voorkomen dat we niks doen. Waarschijnlijk heeft hij een hoog libido? Hij zei dat het best normaal is voor jongens dat ze elke dag masturberen. Geen idee of dat zo is, maarja, ik ga geen enquête houden :p
Dat is wel erg hard, vind je niet? Wellicht valt het gewoon prima op te lossen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:39 schreef klipper het volgende:
Beter zoekt ts een nieuwe liefde, net ontluikende liefde en dan al seksuele problemen
Dank u. Dominee klipper. U heeft gelijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:09 schreef klipper het volgende:
[..]
Masturberen is geen sport.
Misschien moet hij wat aan zijn verslaving doen.
Masturberen op zich is niet erg, maar als hij het iedere dag moet doen is er wel iets mis, dan wordt het eerder dwangmatig.
Vaker op vakantie gaan een optie?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:16 schreef BlueStarM het volgende:
Hay,
hier zijn vast al 100 topics over geweest, maar ik zag er nu geen staan en wil het toch even er op gooien.
Mijn vriend en ik zijn 2 jaar samen en hebben 1 a 2x per week seks.
Mijn vriend komt alleen niet klaar door pijpen en sex.
Ik kan wel een halfuur bezig zijn met mijn mond en hij geniet enorm. Maar hij blijft op dat randje hangen. Na een tijdje wordt het gevoelig en moet ik stoppen.
Hij is tijdens de zomervakantie wel zo'n 4 keer klaargekomen tijdens de sex, maar nu lukt het niet meer, al gaan we op zn snelst of lang achter elkaar.
Enig idee waarom het niet lukt? Ik heb ooit ergens gelezen dat het door roken of wiet komt en dat doet hij wel eens, maar ik weet dit niet zo zeker hoor..
Iemand tips?
Ik hoor het graag :3
Dat vindt hij niet zo lekker..quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:20 schreef Mylene het volgende:
Zoals gezegd, stop een vingertje in zijn anus om tegelijkertijd zijn prostaat te masseren.
Hohoho, een dominee verbied masturberen.....net als sex voor het huwelijk of is dat weer een ander geloof?quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dank u. Dominee klipper. U heeft gelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |