SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of je doet niet zo geheimzinnig over dingen die je hier half bespreekt.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:18 schreef Stimorol- het volgende:
Die obsessie van zG vind ik wel leuk![]()
Pizza ook leuk. En lekker.
Mijn hele planning is in de war, Weiss. Ik wil erover klagen maar dan moet ik dingen half bespreken enzo en dat haat iedereen maar ik ga het nu toch doen uff mijn planning is in de war door mijn werk.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
of je doet niet zo geheimzinnig over dingen die je hier half bespreekt.
Zelfde geldt voor iedereen btw, nothing personal.
Waarom heb je besloten half uit de kast te komen?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn hele planning is in de war, Weiss. Ik wil erover klagen maar dan moet ik dingen half bespreken enzo en dat haat iedereen maar ik ga het nu toch doen uff mijn planning is in de war door mijn werk.
Voor hoe lang is je contract verlengd?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn hele planning is in de war, Weiss. Ik wil erover klagen maar dan moet ik dingen half bespreken enzo en dat haat iedereen maar ik ga het nu toch doen uff mijn planning is in de war door mijn werk.
Tot Jan ergens.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voor hoe lang is je contract verlengd?
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:45 schreef Peunage het volgende:
Zg, hoe meer aandacht je het geeft, hoe harder je getrolld wordt.
That's the game they're playing.
Ik nooit, want fok! autist. Buiten de kast...andere mensen...brrrr.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Peunage, wanneer komen wij eens uit de kast?
Vies om zo aan het lijntje te blijven houden idd, vooral wanneer je nog andere plannen hebt.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:39 schreef Landysh het volgende:
En dit zou zogenaamd mijn laatste week zijn en volgende week had ik dan vakantie.
Maar niet heus.![]()
En als ik zelf ontslag neem heb ik geen recht meer op ww. echt vies.
Inderdaad. Ik ga kijken of ik het anders kan oplossen maar ben bang van niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vies om zo aan het lijntje te blijven houden idd, vooral wanneer je nog andere plannen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |