SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Wie plaatst die foto?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dus je hebt nog 1 gesprek te gaan, voor 1 functie? Dat wil zeggen dat je al 4 functies hebt besproken, en overwogen. Je gaat mij niet vertellen dat je dan nog geen idee hebtquote:Op woensdag 17 december 2014 13:53 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Eerst vrijdag afwachten, maar nog geen idee. Kan in principe kiezen uit 5 (!) functies
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja klopt, heb je er ook op gesolliciteerd?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:54 schreef Kamikazie het volgende:
Keuze uit 5 functies?
Vakkenvuller soepen, fris, drank, chips of koffie thee of wat?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
De gang met afbakbroodjes is zeker al voor jou?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:54 schreef Kamikazie het volgende:
Keuze uit 5 functies?
Vakkenvuller soepen, fris, drank, chips of koffie thee of wat?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat heb je helemaal correctquote:Op woensdag 17 december 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus je hebt nog 1 gesprek te gaan, voor 1 functie? Dat wil zeggen dat je al 4 functies hebt besproken, en overwogen. Je gaat mij niet vertellen dat je dan nog geen idee hebt
Mijn voorkeur gaat uit naar die van vrijdag, maar als het gesprek of de mensen tegenvallen moet ik wat anders kiezen.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De gang met afbakbroodjes is zeker al voor jou?Nee heb promotie gemaakt, ben nu logistiek medewerker om alles van het magazijn naar de gang zelf te krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:55 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
ja klopt, heb je er ook op gesolliciteerd?![]()
En wat is het dan voor iets? Ongeveer dan...je hoeft niet direct functie en bedrijf te noemenquote:Op woensdag 17 december 2014 13:56 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal correct
Mijn voorkeur gaat uit naar die van vrijdag, maar als het gesprek of de mensen tegenvallen moet ik wat anders kiezen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
iets als procesanalist op wo niveau toch
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
huh wat?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Haha, je zei analquote:Op woensdag 17 december 2014 13:58 schreef poker4lifee het volgende:
iets als procesanalist op wo niveau toch![]()
Must be a hell of a jobquote:Op woensdag 17 december 2014 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Nee heb promotie gemaakt, ben nu logistiek medewerker om alles van het magazijn naar de gang zelf te krijgen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
[quote]Op woensdag 17 december 2014 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste deel van de foto uitgelekt..
#theFappeningDS2
Haha ds2 krijgt er een rode kop van xdDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee heb voorlopig geen tijd 's avonds.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Vanavond voor het voetbal nog Clubs?![]()
Heb je een vriendin?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee heb voorlopig geen tijd 's avonds.
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |