omdat ipad -->quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:26 schreef Reintji het volgende:
<copy paste hier de OP beste mod>
Waarom wordt de OP niet meer meegenomen bij het openen van een nieuw deel vanaf, bijvoorbeeld, een iPad?
Verwachte reactie, maar neemt niet weg dat het eerst niet zo was en je in mobiele weergave gewoon de OP meenam.quote:
Geen idee verderquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:52 schreef Reintji het volgende:
[..]
Verwachte reactie, maar neemt niet weg dat het eerst niet zo was en je in mobiele weergave gewoon de OP meenam.
Oooooh nice! Je krijgt wel lekkere drops de laatste tijd dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:40 schreef Reintji het volgende:
Nee, maar had net wel een Suros Regime
Ja idd. Heb wel mazzel de afgelopen twee weken. Last Word, Suros Regime, Glasshouse, shitload aan Shards. Mocht ook wel eens een keertje, in het begin dropte er helemaal geen zak.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:59 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Oooooh nice! Je krijgt wel lekkere drops de laatste tijd dan.
Die heb ik allemaal alquote:Op woensdag 17 december 2014 09:59 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Oooooh nice! Je krijgt wel lekkere drops de laatste tijd dan.
Als je het mats/glimmer farmen even zat bent, kun je nu ontbrekende dead ghosts gaan farmen:
http://destinyghosthunter.net/
Nog niet alle locaties zijn toegevoegd, maar wel verrekte handig om te checken welke je nog niet gevonden hebt.
Is ie een beetje te doen nu, die nieuwe raid?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:51 schreef VMSDKR het volgende:
Gisteren Gjallarhorn uit Nightfall, vandaag Hunger of Crota ( soort Gjallarhorn maar dan raidversie / legendary ) bij het finishen van Crota, l0l.
Jawel, alles tot het einde is solo te doen (quote:Op donderdag 18 december 2014 08:23 schreef Visserij het volgende:
[..]
Is ie een beetje te doen nu, die nieuwe raid?
Ik hoop zaterdagavond level 31 te zijn, dan even kijken?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:39 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien binnenkort maar eens proberen dan die nieuwe.
Zal het in de groep gooien.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:35 schreef Visserij het volgende:
[..]
Ik hoop zaterdagavond level 31 te zijn, dan even kijken?
Oh en net terwijl ik online wil komen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word er al heel de dag uitgeknald
Ben er een beetje klaar mee
ik zat 5 min in de daily, knal eruit! 5 minuten op mars, knal eruit. En dat gaat al heel de dag zoquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Oh en net terwijl ik online wil komen.
als de rest van de clan geen last heeft. .... alles ff resetten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zat 5 min in de daily, knal eruit! 5 minuten op mars, knal eruit. En dat gaat al heel de dag zo
Ik ook in een half uur tijd 2x. Er is iets mis iig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:36 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
als de rest van de clan geen last heeft. .... alles ff resetten.
masaka heeft er ook last van.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:36 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
als de rest van de clan geen last heeft. .... alles ff resetten.
UPC ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hier ook problemen, UPC toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |