Per dág??? Ik verbruik per jáár nog minderquote:Op woensdag 17 december 2014 00:18 schreef cvboer2 het volgende:
Thermostaat voor slapen: 15
Thermostaat 's morgens: 15
soort woning: Appartement uit 2013
isolatie:Goed
Voor dat uurtje dat ik 's morgens thuis ben hoeft de verwarming niet aan, alleen van 17:00 tot 21:30 is de verwarming aan op 19 graden. Gemiddeld gasverbruik per dag: 2.437 m³
Niet zo raar toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:56 schreef Erasmo het volgende:
Het zit je wel dwars he
K&W / Temperatuur woning / verwarming stoken /
lekker millieubewust heel de nacht de verwarming aanquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:42 schreef Atmoz het volgende:
Thermostaat constant op 20.5 graden ik kom maar 2x per jaar aan de knop: in de winter aan, in de zomer uit. Heb groene energie, en doe verder alles eraan om een handje bij te dragen aan het milieu
Hoekwoning, zeer goede isolatie + zelfgemaakte installatie wat op beursprijzen (p/uur) van energie reageert.
Milieubewuster dan je denktquote:Op woensdag 17 december 2014 14:19 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
lekker millieubewust heel de nacht de verwarming aan
Oh, typefoutje. Het is 2,437. m³quote:Op woensdag 17 december 2014 12:10 schreef Neo_ het volgende:
[..]
Per dág??? Ik verbruik per jáár nog minder
ja.. maar groene stroom is nog steeds belastend... millieu bewust is zo min mogelijk verbruikenquote:Op woensdag 17 december 2014 14:27 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Milieubewuster dan je denkt
Heb je de rest van mijn tekst niet gelezen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |