abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 21:36:29 #1
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_425568
Hier uw commentaren en inzichten
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 21:39:00 #2
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_425590
Bij Big Brother was wel weer aardig. Een kijkje achter de schermen van BB donderdag na middernacht.

Ook interviewtje met Bart. Hij dacht dat hij wat voor de bewoners kon betekenen in dat huis. Volgens mij wou hij gewoon weer even graag voor de camera.

Beau was wel weer grappig trouwens.

  zaterdag 28 oktober 2000 @ 21:39:04 #3
2705 cynix
is verdwaald
pi_425591
Goed, jij was eerder.

Geweldige TV! Het kijkje achter de schermen begint met beelden van na de uitzending van donderdag.
Bo en Hummie zijn het eens met de weigering van ED het BB-huis te verlaten.

  zaterdag 28 oktober 2000 @ 21:43:06 #4
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_425623
Helaas kan ik niet kijken en mijn video ben ik vergeten te programeren. Gelukkig kan ik strakjes hier alles nalezen
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 21:46:42 #5
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_425651
Een item over wie het hok van Cindy heeft verschoond van de week. Niet erg nuttige tv.
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 21:48:27 #6
2705 cynix
is verdwaald
pi_425659
Direct na de uitzending van donderdag wordt er druk geborreld door de gasten en druk vergaderd door de crew. Men lijkt echt omhoog te zitten met het geval Ed. Beau loopt rond langs de borrelaars en de bobo's en schiet links en rechts enkelen aan om hun mening te geven.

Over het algemeen is er veel sympathie voor de actie van Ed. Eén van de bobo's is duidelijk in z'n nopjes: "Dit is uniek in de wereld!". Hummie heeft ook wel sympathie voor Ed: "Dit is óók Big Brother". Ze weet nog niet hoe ze hem gaat bewegen toch het huis te verlaten, zonder daarbij op de regels terug te moeten vallen waar Ed zo tegen is.

Volgens de heer Biemans (Veronica-Bobo) heeft Ed wel degelijk z'n punt gemaakt en gaat er zeker over vergaderd worden. Ook hij lijkt het eens met de stelling van Ed dat een nieuwkomer bij voorbaat genomineerd is en dus geen enkele kans heeft.

Beau beëindigt het 'kijkje-achter-de-schermen' met een: "En weet je wat? Ik ben het nog met hem eens ook!". Ten slotte een grapje: "Ik ga ook niet!". De gasten en de cameraman lopen de studio uit en Beau blijft alleen staan. Leuk.

Leuke uitzending!

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 28-10-2000 21:50]

  zaterdag 28 oktober 2000 @ 21:50:52 #7
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_425681
Einde was ook leuk,

Beau weer in de BB studio voor alle kleine schermpjes.

B: 'Ik denk niet dat Ed er vannacht nog uitgaat, weet je wat. Ik ga ook niet. Ik blijf hier. En de camera ook.'

Gelach vanachter de camera en de 3 overgebleven mensen in het publiek en de camera lopen weg.

Is waarschijnlijk leuker als je het echt heb gezien.

  zaterdag 28 oktober 2000 @ 22:02:13 #8
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_425704
Zo zo, Desiree en Robin flirten weer dat het een lieve lust is.

Robin bestookt Dees met jeukpoeder en ze rollen over het bed. Daarna staat Dees in de badkamer om haar topje/shirtje uit te kloppen en Robin komt even haar bh bewonderen en voelt daarna even de vulling van die bh.

Hierna verplaatsen ze zich weer naar de slaapkamer waar ze weer over bed gaan rollen. Zag er wel knus uit.

  zaterdag 28 oktober 2000 @ 22:10:03 #9
2705 cynix
is verdwaald
pi_425714
Die trut van een Esther begrijpt na x exits nog steeds niet dat iemand die na een aantal weken het huis verlaat eerst even zijn of haar familie wil begroeten en niet als eerste behoefte heeft aan een beleefdheidsgesprekje met haar.

Vanavond dus ook weer. Genant gewoon, waarom kan dat mens Ed nou niet 1 minuutje z'n vrouw en kinderen laten begroeten? Nee hoor, meteen die microfoon onder z'n neus geduwd. Ze moet nog veel leren.

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 28-10-2000 22:11]

  zaterdag 28 oktober 2000 @ 22:11:19 #10
1464 ART
FOK!member
pi_425719
Fantastisch hoe Ed Esther ook even te grazen nam. 'Mag ik je even bedanken dat je gekomen bent'. En Esther stond met d'r bek vol tanden. T is en blijft een beetje een griezel, maar hij is wel erg sterk in het op het verkeerde been zetten van mensen.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_425733
Kunnen ze de onzin die Hieke uitkraamt niet eens ondertitelen? Ach laat ook maar zitten, who cares.
Ed is ok.
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 22:17:11 #12
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_425735
Esther: Joh, knuffel je kinderen eens lekker.
Blik van Ed:
Esther: Of doe iets aanders waar je zin in hebt.

Hahaha

Ben te zaai voor een signature
pi_425744
John Lennon
Martin Luther King
Ed

Vraag: Wie hoort in dit rijtje niet thuis?

pi_425749
Zou Ed helemaal vergeten zijn dat er in die doek een babytje zit? Hij gunde het kind geen blik waardig! Logisch dat hij wel op de grotere kinderen afstapt, daar heeft hij al een band mee, maar hij had toch wel even kunnen koekeloeren?? Ik snap die vent echt niet!
Emmy
pi_425787
Ed is beroemd!...zag je die fotografen?..tjees
| You should have no expectation of privacy! |
pi_425821
quote:
Op 28 oktober 2000 22:23 schreef emmy het volgende:
Zou Ed helemaal vergeten zijn dat er in die doek een babytje zit? Hij gunde het kind geen blik waardig! Logisch dat hij wel op de grotere kinderen afstapt, daar heeft hij al een band mee, maar hij had toch wel even kunnen koekeloeren?? Ik snap die vent echt niet!
Emmy
Ben jij zo'n typ die meteen druk gaat babytalken met zo'n wurm?

Juist heeeeeeeeeeeeeeeel verstandig van Ed dat hij de andere kids direct de aandacht geeft die ze nodig hebben , die begrijpen dat namelijk

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 22:56:01 #17
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_425889
Ed in de DBK wat een aanfluiting was dat. Ik zou me schamen.

Martin Luther King ???
John Lennon ????

Deze man lijd aan grootheids waanzin. Die DBK was haast te klein voor Ed en zijn EGO

pi_425904
Hieke jankend op bed 'ik voel strijd'...

hahahahahaha..dat is nou humor

pi_425919
Goeie Trevenian!!
Bewijst toch weer dat het een grandioze gozer is... Heb het hele gedeelte in de DBK met een grijns op m'n gezicht gekeken. Ga morgen de hele dag met m'n duim omhoog lopen. Toch vind ik, ondanks dat pretentieuze, dat hij wel een punt heeft. Eens in de zoveel tijd moet je toch bij jezelf te rade gaan of je wel leeft zoals je dat wilt en dat je niet zo maar doet wat van je wordt verwacht. Schudde me toch weer even wakker op de een of andere manier...

Frappante vind ik dat ik steeds vaker merk dat erg zeer slecht geluisterd wordt naar elkaar. Men luistert met een half oor, en pikt alleen op wat in hun eigen belevingswereldje (vrij beperkt bij sommige)van toepassing is en verdraait dit dan ook nog eens. Weet zo geen voorbeeld te noemen helaas.

[Dit bericht is gewijzigd door vinsie op 28-10-2000 23:19]

eh Beau.....ben je daar nog?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 oktober 2000 @ 23:23:44 #20
862 Arcee
Look closer
pi_425928
quote:
Op 28 oktober 2000 21:46 schreef LionHeart het volgende:
Een item over wie het hok van Cindy heeft verschoond van de week. Niet erg nuttige tv.
Wel nuttig, want het toonde maar weer 's aan dat Bianca zich steeds meer als roeler aan 't ontpoppen is. Ik begin haar steeds toffer te vinden.

En daarom ga ik nu voor het eerst zeggen: Bianca roels!

  zaterdag 28 oktober 2000 @ 23:34:47 #21
2705 cynix
is verdwaald
pi_425948
Ik kon het eigenlijk best waarderen, die dramatische oproep van Ed om, als je hem goed begrepen hebt, morgen allemaal je duim op te steken, te bellen met je fietsbel of te claxonneren met je auto. Dus alleen als je het met hem eens bent dat een individu de wereld ook een klein beetje kan veranderen. Nou ja, in ieder geval je eigen wereld. Dus doe eens iets wat je al langer wilde doen, maar niet durfde, of zoiets.

Leuk idee, niet dat het massaal gedaan zal worden, maar ik vind het wel een sympathieke gedachte. Allemaal in het kader van 'dat ene zeesterretje'.

Helaas een hoog 'paarlen-voor-de-zwijnen-gehalte'. Ook (of zelfs) hier op fok! met z'n soms best maatschappij-kritische posters.

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 28-10-2000 23:39]

  zaterdag 28 oktober 2000 @ 23:39:28 #22
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_425952
quote:
Op 28 oktober 2000 23:23 schreef Arcee het volgende:
Wel nuttig, want het toonde maar weer 's aan dat Bianca zich steeds meer als roeler aan 't ontpoppen is.
Bianca mopperde tegen Annet dat ze, over het verschonen van dat hok, wel had kunnen overleggen.
Dat had Bianca zelf ook kunnen doen !
Haar mond is alleen wat groter...

De 2 minuten van Ed was een aanfluiting.
Zo nerveus, en weinig verrassend.

Had hier, net als velen hier, veel meer van verwacht.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 23:41:41 #23
2705 cynix
is verdwaald
pi_425956
Edje werkt nu eenmaal op de vierkante milimeter. Hij weet (gelukkig) ook wel dat hij niet in z'n eentje de wereld kan verbeteren. Het gaat dus om 'dat ene zeesterretje'. Zucht.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 oktober 2000 @ 23:50:49 #24
862 Arcee
Look closer
pi_425966
quote:
[b]Op 28 oktober 2000 23:39 schreef De 2 minuten van Ed was een aanfluiting.
Zo nerveus, en weinig verrassend.
Ik vond het helemaal geen aanfluiting. Ik vond het sterk. Hij heeft helemaal gelijk. Doe maar 's een keer wat je gevoel je ingeeft, ook al denk je dat het onjuist is. Iedereen staat denk ik wel 's voor zo'n keuze en ik vond het sterk hoe hij de kijker moed in probeerde te spreken om in zulke gevallen eens de daad bij het woord te voegen.

Daarnaast vind ik dat Ed een enorme prestatie heeft geleverd door in slechts 3 weken iedereen in de schaduw te stellen en gelijk de meest spraakmakende bewoner te worden. De meeste nieuwkomers krijgen een niet veel grotere rol als tijdelijke logé, maar hij regeerde dat hele huis binnen de kortste keren. Dat is toch knap.

  zondag 29 oktober 2000 @ 00:39:07 #25
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_426026
Ik ben het met je eens Arcee. Alleen het noemen van de namen van twee beroemdheden vind ik misplaatst en niet nodig om zijn boodschap over te brengen.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')