Lepelkoekjes?!quote:
ik zie het wel al voor me ja zo hoe het zal gaanquote:Op donderdag 18 december 2014 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ja en dan gaan we vooraan staan en als er dan een camera op ons wordt gericht gaan we helemaal gek doen enzo hahaha jij zo wegduiken want oh nee je wil niet op tv en jan gaat zo heel enthousiast staan te springen en ik steek mijn middelvingers op helemaal te gek
We kunnen wel de livestream opzoeken en selfies maken en dan op paint beetje knippen en plakken en dan op facebook net doen of we er geweest zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zie het wel al voor me ja zo hoe het zal gaan![]()
![]()
![]()
en uiteraard ik kom 12498214 bekenden tegen daar op dat kleine kutpleintje
nee oke we blijven wel lekker thuis
haha jij zou sowieso bekenden tegenkomen jaquote:Op donderdag 18 december 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zie het wel al voor me ja zo hoe het zal gaan![]()
![]()
![]()
en uiteraard ik kom 12498214 bekenden tegen daar op dat kleine kutpleintje
nee oke we blijven wel lekker thuis
klinkt als een puik plan, laten we dastan dan ook ertussen plakkenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We kunnen wel de livestream opzoeken en selfies maken en dan op paint beetje knippen en plakken en dan op facebook net doen of we er geweest zijn
dit zijn geen leuke grapjens.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
haha jij zou sowieso bekenden tegenkomen ja
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
Wanneer is Muis jarig? Ik heb het perfecte cadeau gevondenIk ben hartstikke tevreden met mijn erwten op een plankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Er valt ook weinig te zien.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb niet naar de tetten van Muis gekeken.
Dastan in het glazen huis monteren en dan is het net of hij DJ is of een indringer hihihiquote:Op donderdag 18 december 2014 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
klinkt als een puik plan, laten we dastan dan ook ertussen plakken![]()
[..]
dit zijn geen leuke grapjens.
Groetjesquote:Op donderdag 18 december 2014 23:34 schreef ieniminimuis het volgende:
En ondanks dat dit een slaapfeestje is van een week lang, ga ik toch mijn bedje opzoeken.
Weltrusten coolste mensen van Fok!
Welterusten, morgen staat het ontbijt klaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:34 schreef ieniminimuis het volgende:
En ondanks dat dit een slaapfeestje is van een week lang, ga ik toch mijn bedje opzoeken.
Weltrusten coolste mensen van Fok!
Ben ik ingeruild?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Kusje!! En ook aan je teddybeer!
Vind eend dat wel goed?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik doe jullie gewoon allebei!
ja hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |