abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 november 2002 @ 22:48:09 #26
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_6592161
de oudste heeft die neiging inderdaad ook
de jongste is wispelturig wat dat betreft soms wil hij het echt niet en dan moet ik dagen aan een stuk zeuren en dreigen voor hij het wel aandoet, maar als het iets is wat hij zelf heeft "gekozen" dan slaat hij helemaal door naar de andere kant en wil het mee naar bed nemen
zoals met zijn bob de bouwer schoenen

en euh zijn bob de bouwer boxershort heeft ie met trots aan de juffrouw en alle kindjes uit de klas laten zien

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  † In Memoriam † zaterdag 2 november 2002 @ 23:05:54 #27
7074 moussy
kuttekop
pi_6592445
René is ook zo Als je het zelf uit mag kiezen is het mooi en wil je het altijd aan, als je moeder het spontaan koopt is het (meestal) niet leuk.

Ik hoef ook echt niet te proberen om het wel bij dr aan te doen. Dan is het binnen een minuut of tien uit en ligt het in de vuilnisbak of ergens ver weg verstopt. (als in: uit het raam gewurmt , zitten nml mede daarom sloten op)

Zo heeft ze ook een uitgesproken eigen smaak..... Wij gingen schoenen kopen.... wat kiest ze uit, rode (echt vuuuuuuuurrood) laarsjes met een hak!! Dat dingen voor die maat (25) gemaakt worden snap ik al niet, er zat een hak onder van zeker een cm of 5. Na een hoop gezeur en 2 meiden uit de winkel er bij gehaald hebben we dr weten overtuigen dat dát echt niet kon. S'avonds was ze nog zwaar beledigd.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 2 november 2002 @ 23:12:18 #28
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_6592562
misschien trap ik nu bij wat mensen op een aantal tenen........

maar ik zeg het toch

wat ben ik blij dat ik geen meiden heb !

zo dat is er uit
ik ben nu ook weer benieuwd, heb vanmiddag een nieuwe jas voor meneer gekocht hij had hem niet echt nodig,maar zijn broer heeft er van de week wel een gekregen en hij was zwaar beledigd
nu zit er hier in breda een zaak die van alles en nog niks opkoopt etc en daar hing een jack van Vogele voor 10 Eur en dat kon mams niet laten hangen natuurlijk
hij is dit weekend bij papa dus ik weet het morgenavond pas.............

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  † In Memoriam † zaterdag 2 november 2002 @ 23:20:40 #29
7074 moussy
kuttekop
pi_6592725
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 23:12 schreef Capaja het volgende:
misschien trap ik nu bij wat mensen op een aantal tenen........

maar ik zeg het toch

wat ben ik blij dat ik geen meiden heb !

zo dat is er uit
ik ben nu ook weer benieuwd, heb vanmiddag een nieuwe jas voor meneer gekocht hij had hem niet echt nodig,maar zijn broer heeft er van de week wel een gekregen en hij was zwaar beledigd
nu zit er hier in breda een zaak die van alles en nog niks opkoopt etc en daar hing een jack van Vogele voor 10 Eur en dat kon mams niet laten hangen natuurlijk
hij is dit weekend bij papa dus ik weet het morgenavond pas.............

Mij trap je niet op de tenen hoor Ik vind alleen wel dat er voor jochies veel minder keuze in kleding is.

Ik ben dus voor René heel Den Helder en HHwaard afgeweest voor een jas. Zij had er dus wel 1 nodig. Maar qua breedte heeft ze een kleiner maatje nodig dan dat ze qua (arm)lengte nodig heeft...... Maar alle jassen die enigzins aan te zien waren dat waren hobbezakken. D'r zat geen model in. Maar als ze dan ging zitten dan vloog de jas tot over dr oren heen. Geen gezicht..... ze is gewoon te smal voor de hobbezakkenmode. Ik had nog 2 optie's , of oma moest achter de naaimachine óf we hadden de 2dehands kleding winkel nog. Laten we toch bij het laatste slagen En de kosten, wel 3 pleuro

zondag 3 november 2002 @ 00:14:17 #30
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_6593759
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 23:20 schreef moussy het volgende:
Mij trap je niet op de tenen hoor Ik vind alleen wel dat er voor jochies veel minder keuze in kleding is.
minder keus klopt, maar wel normale keus
als ik soms de meisjesmode zie wordt ik al eng
quote:
Maar qua breedte heeft ze een kleiner maatje nodig dan dat ze qua (arm)lengte nodig heeft...... Maar alle jassen die enigzins aan te zien waren dat waren hobbezakken.
dat heeft pascal met broeken hij is tenger en niet echt lang maar toch zitten zijn broeken niet "lekker" hij heeft een kinder lengtemaat nodig dus en na lang zoeken hebben we die eindelijk gevonden bij Bristol
quote:
de 2dehands kleding winkel nog. Laten we toch bij het laatste slagen En de kosten, wel 3 pleuro
sjeees een rib uit je lijf joh !
vorig jaar had ik voor pascal op de rommelmarkt een jack met Pokemon erop (wat was die jongen gelukkig ) voor, let wel, 5 gulden !
hij heeft de jas alleen in stukken gescheurd tijdens een boswandeling
de pokemon is wel gered en prijkt nu op een spijkerjack van hem
pi_6594759
Phileine wat een schrik zeg! Fijn dat het toch goed is en er duidelijk wat te zien was
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 08:32 schreef Lois het volgende:
Beertje ik heb prachtige foto's van jouw kereltje zien zwerven ergens op dit forum, ontzettend leuk!
Klopt als een bus! En...kon het echt niet laten om daar een nieuw apart topic voor te openen.

En voor de foto liefhebbers:

M'n zoontje :-)))

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_6594906
Mooi koppie beertje, vooral die tweede foto is ronduit charming. Zulke ogen heeft mijn broer ook, die hoeft maar te knipperen en alle meisjes vallen stil.

Moussy, dat had ik vroeger ook hoor, liep ik de hele dag door het huis op mijn nieuwe schaatsen ofzo. En op een snikhete zomerdag moest en zou ik in mijn leren jas. Ik moet zelfs bekennen dat ik nu nog steeds die neiging heb als ik ergens heel blij mee ben. Met mijn positieve zwangerschapstest heb ik ook dagenlang rondgesjouwd, die ging overal mee naar toe. En het liefste zet ik nieuwe schoenen keurig in de doos 's avonds naast mijn bed, maar dat durf ik niet omdat ik me dan schaam voor Voyeur. Of dat René nu normaler maakt of mij debieler weet ik niet, maar ze is in ieder geval niet alleen in haar kwaal.

mooi he, alles
  † In Memoriam † zondag 3 november 2002 @ 01:41:30 #33
7074 moussy
kuttekop
pi_6595334
psst phileine, ik was ben ook zo

Hieronder een wraak-actie

Peter heeft vanavond zijn eerste onderwaterhockeytoernooi gehad (mooi scrabble-woord) en is bezopen thuis gekomen Nou is dat niet zo erg (is de 2de keer dat ik dat met hem meemaak) Maar hij wilde nog ff naar zn kleine meissie.... die ligt te slapen...... Heb je ooit wel eens 1.96 m. opgefrommeld in een bedje van 1.40 m. gezien??

[sub] Ja ja, er zit geen hoes om René dr dekbed, maar dr favo hoes zit in de wasmachine en een andere pikt ze niet op dr nest, hadden we het niet al over een eigen willetje gehad vanavond?? [/sub]

pi_6596713
Haha, wat een geweldig wijffie die René! Ze lijkt wel wat op mijn jongste zusje.

Sven

Phileine, weer van de schrik bekomen?

Angelic: nogmaals sterkte!

pi_6597046
angelic1 nog niet gemeld???? puf puf (diep ademhaalt) puf puf puf

Of loop ik me druk te maken voor nix????

zondag 3 november 2002 @ 16:05:03 #36
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_6600623
Ben bang van wel.. Flinke wandeling gemaakt vandaag, misschien helpt het
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  zondag 3 november 2002 @ 18:17:24 #37
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_6603083
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 15:32 schreef phileine het volgende:
Dat kleintje had zich lekker zitten verstoppen achter de dooierzak, maar was daarna heel overtuigend zichtbaar. Pffffffffffffffff, wat een opluchting, maar het moet nu nog wel enorm inzinken. Ik had me alweer zo voorbereid op een teleurstelling dat ik nu nog helemaal niet echt besef dat er dus echt echt een kloppend hartje in mijn buik zit! De kans dat het nu nog misgaat is geloof ik nog maar een paar procent, dus ik kan eens gaan beginnen met opgelucht ademhalen. (wil nog niet echt lukken). Met een doel spuugt het toch een stuk prettiger!
Phileine, met het doorlezen van de oude topics zul je ook wel gelezen hebben hoe het mij en mijn zwangerschap verging dus dat zal ik je besparen, maar idd, met een echo waarop een kloppend hartje te zien is ben je al een stuk uit het "bos".

Ik heb met 8 weken zwangerschap een echo gehad (tuinboon met een wielrennershelm op), toen daar hartactie op te zien was werd mij verteld dat de kans op een miskraam nog maar zo'n 5 % was.

Overigens was ik pas echt gerust toen ik de 28 weken (en dus levensvatbaar) gepasseerd was. Alhoewel ik toen begon te piekeren of het wel gezond zou zijn, en daarna of ie wel bleef ademen......

Kortom, je zorgen maken ga je vanaf nu nog heel veel doen!!!

Probeer tussen de bedrijven door ook nog wat te genieten, per slot van rekening maak je dit op een mensenleven niet vaak mee

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_6604847
Ik heb een vraagje, is het normaal als je bijna moet bevallen en de baby was al ingedaald, maar is nu weer terug omhoog gegaan (dus niet meer ingedaald)? Dat is bij iemand in m'n familie namelijk zo. Ik hoop dat jullie het weten.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 november 2002 @ 20:19:18 #39
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_6605322
quote:
Op zondag 3 november 2002 19:59 schreef Angeles het volgende:
Ik heb een vraagje, is het normaal als je bijna moet bevallen en de baby was al ingedaald, maar is nu weer terug omhoog gegaan (dus niet meer ingedaald)? Dat is bij iemand in m'n familie namelijk zo. Ik hoop dat jullie het weten.
Het is niet gebruikelijk, maar het gebeurt wel vaker. In elk geval niet iets om echt ongerust van te worden. Wel is het zaak, dat wanneer de baby niet ingedaald is, en de vliezen breken, dat ze meteen gaat liggen en beslist niet meer loopt. Want dan zou de navelstreng afgeklemd kunnen worden en dat moet je uiteraard voorkomen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_6605366
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:19 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het is niet gebruikelijk, maar het gebeurt wel vaker. In elk geval niet iets om echt ongerust van te worden. Wel is het zaak, dat wanneer de baby niet ingedaald is, en de vliezen breken, dat ze meteen gaat liggen en beslist niet meer loopt. Want dan zou de navelstreng afgeklemd kunnen worden en dat moet je uiteraard voorkomen.

Thnx, ik had er al een apart topic voor geopend, maar dank je voor je antwoord.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 3 november 2002 @ 21:12:11 #41
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_6606463
Hallo allemaal, hier ben ik weer! Gisteren mochten Tristan en ik naar huis, maar ik had nog niet eerder de kans om achter de pc bij te lezen. Heel erg bedankt voor jullie felicitaties!
Nou ik zal even vertellen hoe het in z'n werk ging afgelopen woensdag:
Nadat ik dus hier gepost had, heb ik om iets na half drie het ziekenhuis gebeld om te zeggen dat ik volgens mij regelmatige weeen had. Ze zeiden dat ik me die middag dus maar op de afdeling (verloskunde) moest melden. Om 4 uur kwam een vrouw (verpleegkundige?) ons ophalen uit de wachtruimte en zei dat ze een CTG scan ging maken, dat kon wel in een verloskamer die vrij was. Duidelijk was toen te zien dat ik weeen had en ik bleek 4 a 5 cm ontsluiting te hebben. Even later (tjidsbesef was beetje weg) 6 cm. Toen zei de verloskundige dat ik nog wel even naar de wc kon, en dat ze daarna de vliezen zou breken om een draadje op het hoofdje van de baby te plaatsen en een draadje (achter het hoofdje langs) om de spanning in de baarmoeder te meten (voorzorg ivm eerdere keizersnee). Ik dus nog even plassen, ging op de rand van het bed zitten om nog even een wee op te vangen en PLOP, de vliezen braken vanzelf . Nadat de draden geplaatst waren werden de weeen wat heftiger en langer. Ik vroeg of ik misschien een prikje in mijn bovenbeen kon krijgen als verdoving, maar ze zei: ik denk eerder dat het nog een half uurtje duurt dan dat het nog 3 uur duurt. Misschien kun je het nog even volhouden? Nou, dan wacht ik nog wel even af, zei ik. En toen voelde ik een enorme persdrang opkomen. Ik mocht (voorzichtig) meepersen. En ik dacht ondertussen: hoe zit dat, moet ik niet 10 cm ontsluiting afwachten?! 2e perswee: overweldigend lang leek ie, en toen was het hoofdje al te zien. 3e perswee: knip gezet (echt niks van gevoeld ) hoofdje eruit - even zuchten - even doorpersen voor de schoudertjes - even zuchten - en om 18.42 uur PLOP: daar was ons zoontje!!!
Het ging werkelijk waar verbijsterend snel en (voor een bevalling dan) gemakkelijk.
Nu hoor ik Tristan huilen die voeding wil, dus het vervolg komt morgen denk ik. Doei allemaal
pi_6607862
Geweldig Spuuglokje, dat je bevalling zo voorspoedig verliep! Goed gedaan hoor!
Wat leuk dat je het ons nu meteen even komt vertellen. Tis toch wat, pas bevallen en dan na een paar dagen alweer achter de pc...

Hou ons op de hoogte!

zondag 3 november 2002 @ 21:56:33 #43
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_6608064
quote:
Op zondag 3 november 2002 21:50 schreef Nausicaa het volgende:
Tis toch wat, pas bevallen en dan na een paar dagen alweer achter de pc...
Alsof jij het anders deed.... !
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_6608336
quote:
Op zondag 3 november 2002 21:56 schreef Leah het volgende:

[..]

Alsof jij het anders deed.... !

† In Memoriam † zondag 3 november 2002 @ 22:05:32 #45
7074 moussy
kuttekop
pi_6608369
volgens mij zaten alle thuis of niet -keizersnede's bevallers heel snel achter de pc

Ik zat er 3 uur na de bevalling achter in het AMC , maar werd er al snel weggeplukt, 1 verpleegkundige zei dat het alleen voor personeel was, terwijl een andere het goed vond

Jubileum moderator zondag 3 november 2002 @ 22:16:00 #46
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_6608711
Moussy ik wil je alvast heel veel sterkte wensen voor morgen
Ik zal aan jullie denken.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 november 2002 @ 22:17:35 #47
13151 crew  Rewimo
pi_6608752
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:16 schreef Lois het volgende:
Moussy ik wil je alvast heel veel sterkte wensen voor morgen
Ik zal aan jullie denken.
Ja, daar sluit ik me bij aan. Hou je haaks morgen hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 november 2002 @ 22:29:23 #48
13151 crew  Rewimo
pi_6609107
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 22:48 schreef Capaja het volgende:
de oudste heeft die neiging inderdaad ook
de jongste is wispelturig wat dat betreft soms wil hij het echt niet en dan moet ik dagen aan een stuk zeuren en dreigen voor hij het wel aandoet, maar als het iets is wat hij zelf heeft "gekozen" dan slaat hij helemaal door naar de andere kant en wil het mee naar bed nemen
zoals met zijn bob de bouwer schoenen

en euh zijn bob de bouwer boxershort heeft ie met trots aan de juffrouw en alle kindjes uit de klas laten zien

Ha ja, hier nog zo'n Bobfreakje. Zijn schoenen moesten eigenlijk ook mee naar bed, maar dat vond ik net iets te ver gaan. Hij laat ze wel aan iedereen zien

En hij heeft Scoop gekregen voor zijn verjaardag (al noemt ie hem Muk, dat wordt nog wat want hij krijgt straks van Sint de echte Muk ) en die slaapt dus al wel 2 weken in zijn bed. Is ook het eerste waar hij mee speelt 's morgens.

'Muk, ben je?' is het meest gehoorde zinnetje na 'Pais (favoriete knuffel), ben je?'

Oja, heeft iemand heel toevallig een reserve-Pais voor ons? Dit is 'm:

Het is een grijs beertje van ca. 15 cm met een geluidje in zijn buik, ze werden vorig jaar voor een gulden of 3 verkocht bij Kruidvat. Helaas zijn ze niet meer leverbaar. Had ik geweten dat Pais Christans favoriete knuffel zou worden, dan had ik er natuurlijk een stel in reserve genomen...

[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 04-11-2002 09:45]

zondag 3 november 2002 @ 22:41:46 #49
30488 coolbabe
My little pwny
pi_6609510
Moussy, heel veel sterkte morgen, iedereen denkt aan jullie en leeft mee.

Ik moet zelf morgen voor een echo en ben er doodsbang voor. Ik ben als het goed is vandaag 6 weken, dus er zou met goed geluk wat te zien moeten zijn. Toch als ik wat zie ben ik nog niet gerustgesteld denk ik. Bij mijn vorige zwangerschap had ik met 8 weken een termijnecho, kindje zag er goed uit, hartje klopte goed... Toch ging het een week later fout.
Ik denk dat ik pas opgelucht kan ademen als ik de 12 weken voorbij ben.

Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 november 2002 @ 22:47:01 #50
13151 crew  Rewimo
pi_6609672
Coolbabe, ik denk aan je morgen, ik duim dat alles okee is! Hou je taai hoor, ik kan me indenken dat het heel erg spannend is en dat je bang bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')