geeft niks mapimaquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb geen ICT gestudeerd heh VD.
helmondquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
Haha een of ander wijf in dat topic beweert doodleuk dat Helmond een kennisgebied is.
De naam zegt het al hè.quote:
Dat is toch het afvoerputje van Brabant?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
Haha een of ander wijf in dat topic beweert doodleuk dat Helmond een kennisgebied is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Dat is st willebrord, maar helmond is ook vrij erg jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is toch het afvoerputje van Brabant?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
Op 20 hectare zou ik aardappels bouwen maar goed, ieder z'n eigen.quote:Kenniscentrum voor automobieltechniek
Sedert de jaren 70 van de 20e eeuw was het ontwikkelingslaboratorium van VolvoCar in Helmond gevestigd. Later werd dit NedCar en, na de verzelfstandiging ervan, PDE Automotive. Dit werd als een kern voor een te ontwikkelen kenniscentrum voor de automobielindustrie beschouwd. Dit in 2003 geïnitieerde centrum werd High Tech Automotive Campus genoemd. Het beslaat 15 à 20 ha. Hier vindt men ook TNO Automobieltechniek, dat vanuit Delft hierheen verhuisde, wat in 2008 zijn beslag heeft gekregen. Ook het ontwikkelingslaboratorium van het Benteler concern is hier gevestigd, evenals middelbare- en hogere beroepsopleidingen in de automobieltechniek. De stad kent daarnaast 22 bedrijven die als toeleverancier werkzaam zijn voor de automobielindustrie, waaronder het tot de VDL Groep behorende APTS, dat de Phileas bussen heeft gebouwd.
Oh wat een grappig woordgrapje.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ui is een groente en een wortel ook , snap je?
Ik uien en ze dan op FOK! verkopenquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Op 20 hectare zou ik aardappels bouwen maar goed, ieder z'n eigen.
Tsjaquote:St. Willebrord kent al jaren een vrij opmerkelijk politiek stemgedrag. Het opkomstpercentage bij verkiezingen hoort steevast tot de laagste van Nederland en partijen met uitgesproken standpunten als de Boerenpartij, de Centrum Democraten en de LPF haalden hier hoge percentages.[1]
Was gewoon een landelijke partij hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Boerenpartij.
Mocht willen dat ze dat hier hadden.
Dit wist ik niet maar ik lees dat ze doorgegaan zijn als Rechtse Volkspartij en ben nu blij dat ze niet meer bestaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was gewoon een landelijke partij hoor.
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit wist ik niet maar ik lees dat ze doorgegaan zijn als Rechtse Volkspartij en ben nu blij dat ze niet meer bestaan.
Boerenpartij?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Boerenpartij.
Mocht willen dat ze dat hier hadden.
We blijven wel on-topic heh.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:55 schreef Toto69 het volgende:
mag toch zelf weten of ik een linkje naar een ander topic post
Blijkbaar niet. Zou wel netjes zijn als de mod die het weghaalt even toelichting geeft.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:55 schreef Toto69 het volgende:
mag toch zelf weten of ik een linkje naar een ander topic post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |