Ik zag niet dat ik de lapo hadquote:
O die vallen onder armen jaquote:Overigens, train je dan niet je borst/rug? Of valt dat onder de armen?
Je moet wel zorgen dat je in verhouding blijft, anders gaat je houding/posture naar de maan. Just sayin'.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag niet dat ik de lapo had
[..]
O die vallen onder armen ja
Rug het minste van allemaal.
Borst wel. Heb al tietjes![]()
Die is al naar de maanquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet wel zorgen dat je in verhouding blijft, anders gaat je houding/posture naar de maan. Just sayin'.
Dan moet je juist rug gaan trainenquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is al naar de maan
Ik loop al krom sinds ik 12 werd.
Ga ik dan meer achterover lopen? Trekken de spieren dat dan weer recht of zo?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan moet je juist rug gaan trainen
Yeah, dan ben je beter in balans. Ik merk het zelf ook, rechtop lopen, met mijn schouders naar achter, wordt steeds makkelijker. Ik moet er nog wel zelf aan denken om niet in elkaar te zakken, maar het kost minder moeite, zeg maar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga ik dan meer achterover lopen? Trekken de spieren dat dan weer recht of zo?
Ik word een lelijk oud gebocheld mannetjequote:Op woensdag 17 december 2014 14:23 schreef wonderer het volgende:
Is me nooit opgevallen bij jou, trouwens.
Da's nog maar afwachten, of je oud wordtquote:Op woensdag 17 december 2014 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word een lelijk oud gebocheld mannetje
Ik ben t alquote:Op woensdag 17 december 2014 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's nog maar afwachten, of je oud wordt
Je weet dat ik je anders finaal in elkaar gerost had he. Because I lift!quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat ik je anders finaal in elkaar gerost had he. Because I lift!
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit pas echt een goeie grap.
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Die paar gram eiwit maken me geen zak uit, alsof je daar iets van merkteen afwijking van 20% okay, je gooit een schepje in je shake dus dat is maximaal 6 gram eiwit wat je mist. Ik ejaculeer alleen al het dubbele (nohomo).
Zit je Sappie hier d'r nou aan te naaien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |