SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
Potje FUT gespeeld op mijn broertjes account, pack only team gebouwd:
Wat een aidssnap niet hoe mensen zonder chemistry kunnen spelen.
Wel 2-0 gewonnen door een corner en door een vrije trap van Moralez van een positie waar ik nog nooit scoorde (nog voorbij de hoek van het 16 meter gebied, enorme curvebeetje Pierre van H. tegen Freiburg-achtig maar dan in de korte hoek).
![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gebruik je dan eigenlijk ook een zwembandje voor je anaconda?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
433(4) ligt mij toch beter dan 433(2) merk ik. Bij die laatste krijg ik amper tegengoals, maar kan ook wat minder kansen creëren. En ik win toch liever met 5-3 dan met 2-0
Nu mijn team omgezet van een middenveld Iniesta - Schwein CDM - Muller omgezet naar dit:
En op Muller meer dan 100k winst gepakt (kuch, inflatie), dus dat is ook prima. 400k voor een CM die vrij weinig opviel en die ik IRL vervelend vind is me iets teveel van het goede.
Pas 2 potjes gespeeld, maar daarin was ik echt oppermachtig. Merk toch wel dat het een groot voordeel is om zulke geniale passers op het middenveld te hebben. Wel het sloomste middenveld waar ik in jaren mee heb gespeeld volgens mij #Pace86 #blessed
Rond TOTY toch Robben eens oppikken. Shaq is een baas, maar ben er toch wel erg benieuwd naar en is dan als investering ook prima lijkt me.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Iniesta vond ik ook echt chill.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:34 schreef Tim86 het volgende:
433(4) ligt mij toch beter dan 433(2) merk ik. Bij die laatste krijg ik amper tegengoals, maar kan ook wat minder kansen creëren. En ik win toch liever met 5-3 dan met 2-0
Nu mijn team omgezet van een middenveld Iniesta - Schwein CDM - Muller omgezet naar dit:
[ afbeelding ]
En op Muller meer dan 100k winst gepakt (kuch, inflatie), dus dat is ook prima. 400k voor een CM die vrij weinig opviel en die ik IRL vervelend vind is me iets teveel van het goede.
Pas 2 potjes gespeeld, maar daarin was ik echt oppermachtig. Merk toch wel dat het een groot voordeel is om zulke geniale passers op het middenveld te hebben. Wel het sloomste middenveld waar ik in jaren mee heb gespeeld volgens mij #Pace86 #blessed
Rond TOTY toch Robben eens oppikken. Shaq is een baas, maar ben er toch wel erg benieuwd naar en is dan als investering ook prima lijkt me.
Toen ik nog FUT speelde en doekoe had om hem te betalen.![]()
Dat zei ik dus ook.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:21 schreef mash_ het volgende:
Die serie marco polo is trouwens wel de moeite waard. Gister de eerste paar afleveringen bekeken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind dit soort dingen ook altijd wel leukquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:33 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_politiefilmpje.html
Leuk filmpje.
#soggen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hij kreeg ook weinig te doen.. want bijna elke kans was een goal.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Jezus wat was De Gea goed afgelopen zondagen die Brad Jones was echt belachelijk slecht
![]()
Heb je die goals ook gezien? Die gast zette zichzelf echt zwaar voor lulquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij kreeg ook weinig te doen.. want bijna elke kans was een goal.![]()
![]()
Zit naar dat college van Freek Vonk over gif te kijken. Wat een baas is het toch
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij die eerste dook hij de verkeerde kant op en bij de laatste was hij zo uit positie dat het doel leeg was.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Heb je die goals ook gezien? Die gast zette zichzelf echt zwaar voor lul![]()
Die heb ik ook gezienquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:55 schreef Tim86 het volgende:
Zit naar dat college van Freek Vonk over gif te kijken. Wat een baas is het tochen hij neukt Eva Jinek
![]()
![]()
precies. Dan liever Mignoletquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij die eerste dook hij de verkeerde kant op en bij de laatste was hij zo uit positie dat het doel leeg was.![]()
Moet je kijken wat een kk grote visquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:55 schreef Tim86 het volgende:
Zit naar dat college van Freek Vonk over gif te kijken. Wat een baas is het toch![]()
![]()
![]()
Die lucky was zo geniaal jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:05 schreef Freire het volgende:
[..]
Moet je kijken wat een kk grote vis![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:55 schreef Tim86 het volgende:
Zit naar dat college van Freek Vonk over gif te kijken. Wat een baas is het toch![]()
![]()
Volgende pack, echt de enige twee packs die ik geopend heb vandaag
3e pack wel aids met Douglas en Sau als shiny spelers, tijd om te stoppen![]()
![]()
Dit liet mij bedenken dat ik nog het daily pack moet openen. Ik zal wel spijt hebben straksquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:29 schreef DutchSL het volgende:
Volgende pack, echt de enige twee packs die ik geopend heb vandaag
[ afbeelding ]
3e pack wel aids met Douglas en Sau als shiny spelers, tijd om te stoppenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet eens een rare spelert hier![]()
wel Fischerhad ik nog niet voor first owner ajax collectie
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
130 doden en 122 gewonden aljezus zeg.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mongooltjes van EA kan geen contact met hun opnemen. Heb nu een ezel aan de telefoon na 80 keer proberen en 3 emails![]()
Net als Ibarbo etc etc etc.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mag Toivonen gewoon niet (zoals heel veel mensen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waaronder ruim honderd kinderen. Wat een helden. Zal mij benieuwen hoeveel maagden er op hen wachten in het hiernamaals.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
130 doden en 122 gewonden aljezus zeg.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
kerel van EA kunnen ze ook net zo goed een robot voor neerzetten. Komt er op neer dat me account Inactief is en dat er een onderzoek loopt.
Als het zo is dat ze mij gaan pakken voor coins kopen dan zouden ze mij toch niet bannen als ik hun eigen systeem moet geloven?
Heb nog nooit een waarschuwing gehad etc, ben benieuwd of ze het daarbij laten of dat ze me club leeggooien of ze me gewoon permanent bannen.![]()
![]()
In ieder geval 100quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waaronder ruim honderd kinderen. Wat een helden. Zal mij benieuwen hoeveel maagden er op hen wachten in het hiernamaals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben al moeite met die gasten met 100.000.000 trade profit te bannen, laat staan dat ze zich bezig houden met jouw micro transactiesquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:53 schreef Roypsv het volgende:
kerel van EA kunnen ze ook net zo goed een robot voor neerzetten. Komt er op neer dat me account Inactief is en dat er een onderzoek loopt.
Als het zo is dat ze mij gaan pakken voor coins kopen dan zouden ze mij toch niet bannen als ik hun eigen systeem moet geloven?
[ afbeelding ]
Heb nog nooit een waarschuwing gehad etc, ben benieuwd of ze het daarbij laten of dat ze me club leeggooien of ze me gewoon permanent bannen.![]()
ja maarja me account is niet voor niets locked nu, kan er nergens op inloggen. Krijg telefonisch, via de chat en via de mail 0 reply op mijn vragen etc.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze hebben al moeite met die gasten met 100.000.000 trade profit te bannen, laat staan dat ze zich bezig houden met jouw micro transacties
krijg nu weer dit terugquote:Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Electronic Arts.
Zoals eerder aangegeven kunt u het beste op de email wachten en als het te lang duurt contact opnemen met accountDisputes@ea.com
Mijn excuses voor het ongemak.![]()
Misschien wordt in dat onderzoek wel geconstateerd dat je drie overtredingen in het laatste jaar hebt begaan, en krijg je ineens een rode kaart.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:53 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog nooit een waarschuwing gehad etc, ben benieuwd of ze het daarbij laten of dat ze me club leeggooien of ze me gewoon permanent bannen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dan blijft het bij 2 keer want ik heb maar 2 keer coins gekochtquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien wordt in dat onderzoek wel geconstateerd dat je drie overtredingen in het laatste jaar hebt begaan, en krijg je ineens een rode kaart.. En ik neem aan dat ze mij gewoon eerst waarschuwen of iets
![]()
Erg bijzonder dat daar dan onderzoek naar moet worden gedaan, en dat dat zo lang moet duren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:55 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dan blijft het bij 2 keer want ik heb maar 2 keer coins gekochtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net als Ibarbo etc etc etc.Die mag ik in FIFA niet maar dit ging over het echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
klopt ja haha, nja hun klantenservice is wel echt waardeloos. Maar we zien wel, het gaat om 2 miljoen coins btw.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Erg bijzonder dat daar dan onderzoek naar moet worden gedaan, en dat dat zo lang moet duren.
Wel triest dat er mensen zijn met 300 miljoen profit en nog steeds niet gepakt worden dan![]()
Succes, heb de molen vorig jaar ook 2 keer mogen doorlopenquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:55 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dan blijft het bij 2 keer want ik heb maar 2 keer coins gekocht. En ik neem aan dat ze mij gewoon eerst waarschuwen of iets
wat een ellende
customer service staat iig niet hoog in het vaandel bij EA.
#FreeTrapz![]()
Oh, fucked up G. Ik heb al verschillende keren coins gekocht en verkocht en je boy loopt nog vrij rond.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:55 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja maarja me account is niet voor niets locked nu, kan er nergens op inloggen. Krijg telefonisch, via de chat en via de mail 0 reply op mijn vragen etc.
krijg nu weer dit terug
[..]![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/dwdd-un(...)-2014/VARA_101370332Marco Polo ga ik ook nog kijken trouwens
![]()
Aanradertje (ep 1 en 2 waren tof en veelbelovend)quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Marco Polo ga ik ook nog kijken trouwens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ingelogd zijn, dan naar help.ea.com. Dan linksboven kiezen voor USA of UK en de stappen doorlopen (Help with a game, FIFA 15, PS4 etc etc) en dan kom je bij chat uit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:55 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dan blijft het bij 2 keer want ik heb maar 2 keer coins gekocht. En ik neem aan dat ze mij gewoon eerst waarschuwen of iets
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die FUTBIN accounts hebben ook aardig wat bans te pakken heb ik het idee
#FreeTrapz![]()
Ik heb er gister al 5 zitten kijken of zo. best tof ja! Al mag er soms iets meer actie in.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aanradertje (ep 1 en 2 waren tof en veelbelovend)
En voor mensen die van aziatische vrouwen houden is het al helemaal leuk.![]()
![]()
Zie je de gedraaide glimlach dan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb er gister al 5 zitten kijken of zo. best tof ja! Al mag er soms iets meer actie in.
En voor mensen die van aziatische vrouwen houden is het al helemaal leuk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee. Wel een hoop tieten. Al hebben ze over het algemeen niet zoveel. Dus je moet er maar van houden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zie je de gedraaide glimlach dan?![]()
allang gedaan die geven je een email adres om te mailen kunnen zelf ook niks doenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ingelogd zijn, dan naar help.ea.com. Dan linksboven kiezen voor USA of UK en de stappen doorlopen (Help with a game, FIFA 15, PS4 etc etc) en dan kom je bij chat uit.![]()
Krijg nu deze mailquote:Dear Customer,
We have received your message regarding the action taken on your account.
EA's Terms of Service team are looking into this issue and will respond once the matter has been fully investigated according to our internal policies.
In order to thoroughly examine the matter there may be a delay in responding, however we will endeavour to provide you with a resolution in a timely manner.
Please note we are currently experiencing high volumes and this may result in a minimum delay of 72 hours. Please do not submit further appeals as this may reset your place in the queue. We appreciate your patience in this matter.
Yours sincerely,
EA Terms of Service![]()
klop maar afquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:20 schreef mash_ het volgende:
Vind het apart dat ik nog geen ban heb. Heb al 4x coins gekocht of zo.![]()
vind het wel jammer, maar als ze hun eigen straf plan volgen krijg ik eerst een warningquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Och. zou me ook niet zo heel veel uitmaken als ik een ban krijg.![]()
Stomp ze gewoonquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
vind het wel jammer, maar als ze hun eigen straf plan volgen krijg ik eerst een warning![]()
Als je even op Se7ensins gekeken had zie je dat er meer mensen last hebben. lijkt er dus op dat EA idd met de banhamer heeft lopen zwaaien. Hoop iig het beste voor jequote:Op dinsdag 16 december 2014 14:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
vind het wel jammer, maar als ze hun eigen straf plan volgen krijg ik eerst een warning
#FreeTrapz![]()
hahahaha zeg ik danquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
vind het wel jammer, maar als ze hun eigen straf plan volgen krijg ik eerst een warning![]()
@Roy
Deze treath altijd in de gaten houden komt het laatste nieuws vrij snel langs hoor![]()
http://www.se7ensins.com/(...)ead.843619/page-1000Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
thanksquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:41 schreef FCsuarez het volgende:
@Roy
Deze treath altijd in de gaten houden komt het laatste nieuws vrij snel langs hoor![]()
http://www.se7ensins.com/(...)ead.843619/page-1000![]()
*treadquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:41 schreef FCsuarez het volgende:
@Roy
http://www.se7ensins.com/(...)ead.843619/page-1000Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
roy stompt ze allemaal de moederquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De mannen hebben wel serious trouble andersquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Gaat EA eindelijk het spel fixxen? Kan me haast niet voorstellen.
#FreeTrapz![]()
zitten me daar toch een paar geeks in die threadquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De mannen hebben wel serious trouble anders![]()
![]()
Zou toch wat zijn als EA nog net even voor TOTY de glitchers en autobuyers de das om doet
Gaan de coin prijzen straks helemaal sky-high
#durftedromen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
stap 1 is waarschuwingquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
Zou toch wat zijn als EA nog net even voor TOTY de glitchers en autobuyers de das om doet
Gaan de coin prijzen straks helemaal sky-high
#durftedromen.
stap 2 is club weg en alle fifa points terug:P heb ik dadelijk 30k fifa points, dat vind ik ook goed![]()
![]()
Je let veel te veel op dat plaatje joh, je weet toch dat het EA is. hebben een stagiair dat plaatje laten maken. doen er vervolgens nooit meer iets mee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:59 schreef Roypsv het volgende:
[..]
stap 1 is waarschuwing
stap 2 is club weg en alle fifa points terug:P heb ik dadelijk 30k fifa points, dat vind ik ook goedPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dan krijgen ze klappenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je let veel te veel op dat plaatje joh, je weet toch dat het EA is. hebben een stagiair dat plaatje laten maken. doen er vervolgens nooit meer iets mee.![]()
![]()
Enige wat ik nu steeds krijg is godverdomme een verificatiemail. Moet ik iedere keer naar mijn mail voor zo'n code. Kut EA![]()
![]()
waar heb je die voor nodigquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:03 schreef Kiid het volgende:
Enige wat ik nu steeds krijg is godverdomme een verificatiemail. Moet ik iedere keer naar mijn mail voor zo'n code. Kut EA![]()
Vink dan aan dat hij je onthoud manquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:03 schreef Kiid het volgende:
of je moet je browser instellingen laten onthouden en handmatig je pr0n er uit wissen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je weet dat ik zit op mijn werk computer?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vink dan aan dat hij je onthoud man![]()
of je moet je browser instellingen laten onthouden en handmatig je pr0n er uit wissen.![]()
![]()
Justice find everybody and everytingquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:13 schreef Kiid het volgende:
Jullie boy is gelukkig nog ban vrij dus jullie kunnen gerust ademhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat EA aan het bannen is was al een paar dagen geleden bekend toch via FutBin? Dit zou kunnen betekenen dat coins duurder gaan worden en de spelers goedkoper. Perfect momentje om al je dure spelers de deur uit te doen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Justice find everybody and everytingNothing else matters when everyting is goneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Het eredivisie-seizoen 2015/2016 begint volgend jaar op vrijdag 7 augustus. Op zondag 2 augustus staat de strijd om de Johan Cruijff Schaal op het programma.![]()
Goed om te weten.quote:
Moet PSV op 2 augustus dan tegen de verliezend bekerfinalist of nummer 2 van de competitie?
Gr gr![]()
Tegen de beker winnaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Goed om te weten.
Moet PSV op 2 augustus dan tegen de verliezend bekerfinalist of nummer 2 van de competitie?
Gr gr
Ajax-psv dus
grgr![]()
Zit al dagen met 2M+ op mijn accountquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:18 schreef Ozz-03 het volgende:
Dat EA aan het bannen is was al een paar dagen geleden bekend toch via FutBin? Dit zou kunnen betekenen dat coins duurder gaan worden en de spelers goedkoper. Perfect momentje om al je dure spelers de deur uit te doen.packs openen word zo verleidelijk
#FreeTrapz![]()
TOTS afwachten en dan bepalen of je goedkope TOTS spelers wilt oppikken of packs gaat openen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zit al dagen met 2M+ op mijn accountpacks openen word zo verleidelijk
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Rijke tattaaquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ook maar kan er niet bijquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb al een lijstje IFs die ik wil halen. of de coinprijzen moeten echt de pan uit gaan. dan hang ik mijn FUT kicksen in de wilgen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
TOTS afwachten en dan bepalen of je goedkope TOTS spelers wilt oppikken of packs gaat openen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dat duurde nog langquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vandaag was een goede dag om IF Henry, Henry en IF Klaassen te traden. Heeft mij zo'n 900K opgeleverd.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
25 x 100K á 10 euro = 250 euro.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb al een lijstje IFs die ik wil halen. of de coinprijzen moeten echt de pan uit gaan. dan hang ik mijn FUT kicksen in de wilgen.
Dan wil ik er ook wel aan gaan denken.
Bij die prijzen speel ik dat kut spel nooit meerquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
25 x 100K á 10 euro = 250 euro.
Dan wil ik er ook wel aan gaan denken.
#FreeTrapz![]()
900k winst in 1 dag met koop en verkoop? Dat is best knapquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:40 schreef Chase_Utley het volgende:
Vandaag was een goede dag om IF Henry, Henry en IF Klaassen te traden. Heeft mij zo'n 900K opgeleverd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aan het einde van FUT14 35 á 40 miljoen in 1 dagquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
900k winst in 1 dag met koop en verkoop? Dat is best knap![]()
![]()
een paar IF Henry voor 18K ingekocht en voor 60K verkocht, dat tikt wel aan. Toen bekend werd dat hij ging stoppen ging zijn prijs heel hard omhoog.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
900k winst in 1 dag met koop en verkoop? Dat is best knap
En Klaassen ingekocht voor rond de 18-20K en verkocht voor rond de 40K en dat x een boel kaarten.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
En al die moeite voor 250k FUT 15 coinsquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Aan het einde van FUT14 35 á 40 miljoen in 1 dag![]()
![]()
Je boy praat lekker tegen zichzelf?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
En al die moeite voor 250k FUT 15 coinsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat Henry stijgt snap ik nog. Al is hij maar 40K dus knap als je ze allemaal hebt weten te DSL'enquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
een paar IF Henry voor 18K ingekocht en voor 60K verkocht, dat tikt wel aan. Toen bekend werd dat hij ging stoppen ging zijn prijs heel hard omhoog.
En Klaassen ingekocht voor rond de 18-20K en verkocht voor rond de 40K en dat x een boel kaarten.
maar waarom is Dn Davy zo hard omhoog gegaan dan ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Doe jij dat nooit dan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je boy praat lekker tegen zichzelf?![]()
![]()
Zelden. En allemaal helemaal niet hardop. Behalve als ik op mezelf vloek, tijdens het voetballenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen enkel idee. Ik vind het wel prima zo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat Henry stijgt snap ik nog. Al is hij maar 40K dus knap als je ze allemaal hebt weten te DSL'en
maar waarom is Dn Davy zo hard omhoog gegaan dan ?
En ik had geluk met Henry op het juiste moment. Zelfs zijn gewone CF card was op een gegeven moment 11K op de PS.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Omdat hij zo goed speelt en misschien wel een UP krijgt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat Henry stijgt snap ik nog. Al is hij maar 40K dus knap als je ze allemaal hebt weten te DSL'en
maar waarom is Dn Davy zo hard omhoog gegaan dan ?![]()
Tegen jezelf praten is geweldig. Je wint iedere discussie, je hebt altijd gelijk en niemand die wat anders durft te bewerenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelden. En allemaal helemaal niet hardop. Behalve als ik op mezelf vloek, tijdens het voetballen![]()
![]()
Fuck, had ik nog maar wat Deefkes..had er 20 ofzo, maar was al blij met 5 a 7k winst destijdsquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
een paar IF Henry voor 18K ingekocht en voor 60K verkocht, dat tikt wel aan. Toen bekend werd dat hij ging stoppen ging zijn prijs heel hard omhoog.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dies nog minder waard dan een FUT coinquote:
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet dat je daar blij van moet worden.. Ik blijf het maar eng vinden..quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dies nog minder waard dan een FUT coinRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Luister m ook regelmatig inderdaadquote:![]()
![]()
Ieder zo zijn ding. Ik vind het al snel niet zo heel erg uitdagend meerquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tegen jezelf praten is geweldig. Je wint iedere discussie, je hebt altijd gelijk en niemand die wat anders durft te beweren![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gaat natuurlijk aan 1 van de 2 kanten straks helemaal fout. of die maffe islamieten of die debiele russen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet dat je daar blij van moet worden.. Ik blijf het maar eng vinden..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb er net 20 in totaal verkocht. Ook iets van 350K winst daardoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fuck, had ik nog maar wat Deefkes..had er 20 ofzo, maar was al blij met 5 a 7k winst destijds
Geen enkel idee waarom hij zo is gestegen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
HAHAHAHAHA ! NAAR EEN FEYENOORDSUPPORTER LUISTEREN! HAHAHAH NEPPERD!!!1!1einzquote:
Ik heb even de aanbiedingen bekeken.. en ik weet wel wat ik morgen bij de C1000 ga halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb even de aanbiedingen bekeken.. en ik weet wel wat ik morgen bij de C1000 ga halen.Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb even de aanbiedingen bekeken.. en ik weet wel wat ik morgen bij de C1000 ga halen.Ja hebben ze een leven in de aanbieding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb even de aanbiedingen bekeken.. en ik weet wel wat ik morgen bij de C1000 ga halen.Hoeveel tijd spendeer jij wekelijks aan supermarkten bezoeken en supermarkt dealtjes zoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die avond dat ze dit op het veld gingen zingen/rappenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA ! NAAR EEN FEYENOORDSUPPORTER LUISTEREN! HAHAHAH NEPPERD!!!1!1einz_______!
![]()
Andere branche gekozen waar autobuyers hem het leven niet zuur makenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeveel tijd spendeer jij wekelijks aan supermarkten bezoeken en supermarkt dealtjes zoeken?![]()
![]()
Vast niet zo erg als die acts bij Ajax somsquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:58 schreef Freire het volgende:
[..]
Die avond dat ze dit op het veld gingen zingen/rappen_______!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vast niet zo erg als die acts bij Ajax soms![]()
![]()
Zou toch kut zijn als je in de supermarkt steeds als je een dealtje ziet ineens wordt weggebeukt door een of andere dikzak die hem dan voor je weg graait. En dan smleno roept en wegrentquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:59 schreef Freire het volgende:
[..]
Andere branche gekozen waar autobuyers hem het leven niet zuur maken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste dat ik kon verstaan was we love you feyenoord aan het eindequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was geniaal jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In 1 keer natuurlijk, alleen pussy's nemen happenquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet je eten he DS2...![]()
![]()
you must b good @ sucking cock.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
In 1 keer natuurlijk, alleen pussy's nemen happenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Onze captains zijn de wedstrijdbeelden van gisteren aan het analyseren, als je een goed cijfer krijgt bieden ze je allicht een contract aan.quote:![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef Freire het volgende:
[..]
Onze captains zijn de wedstrijdbeelden van gisteren aan het analyseren, als je een goed cijfer krijgt bieden ze je allicht een contract aan.![]()
![]()
![]()
Ik mocht er toen niet in omdat ik groot en zwart was. trapz was bang voor anacondanijd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:22 schreef vanpers het volgende:
[..]Nee hoor, was er gisteren zelf bij.
#FreeTrapz![]()
Toch mooi dat je dat geloofd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik mocht er toen niet in omdat ik groot en zwart was. trapz was bang voor anacondanijd.![]()
![]()
Ook jij mag meespelen, maar je moet het gewoon beleefd vragenquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik mocht er toen niet in omdat ik groot en zwart was. trapz was bang voor anacondanijd.![]()
ik ook?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ook jij mag meespelen, maar je moet het gewoon beleefd vragen![]()
Hahahaha, die skkl losers pakken mij niet meer aangezien ik al mijn high-end spelers heb verkocht. Ik heb alleen nog een goedkoop Italiaans team van 40/50kquote:![]()
![]()
Clubs was niet zo mijn ding. Dat rennen in je eentje enzoquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ook jij mag meespelen, maar je moet het gewoon beleefd vragenmeer een tiki taka spelert.
#FreeTrapz![]()
MANFISTER C1TY >>>> Barca/Bayernquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Clubs was niet zo mijn ding. Dat rennen in je eentje enzomeer een tiki taka spelert.
![]()
Weet niet wat manfister city isquote:
#FreeTrapz![]()
rotterdam kk stad in de oorlog lag ie platquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb het even uitgerekend: ongeveer 3 uur. En zometeen ga ik naar de Jumbo want ik moet 25 minuten wachten op de trein.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeveel tijd spendeer jij wekelijks aan supermarkten bezoeken en supermarkt dealtjes zoeken?![]()
Kom morgen matten danquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
rotterdam kk stad in de oorlog lag ie plat![]()
Wat ga je halen in de Jumbo of laat je je verrassen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het even uitgerekend: ongeveer 3 uur. En zometeen ga ik naar de Jumbo want ik moet 25 minuten wachten op de trein.![]()
Ah toen ik mee deed was het nog prednisons, en voornamelijk een kick run skill no pass game.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Net alsof je drop-in match zou spelen dusquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ah toen ik mee deed was het nog prednisons, en voornamelijk een kick run skill no pass game.![]()
the Dew.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat ga je halen in de Jumbo of laat je je verrassen?![]()
Bij mij waren ze in het begin ook even verrast dat ik de bal voorzet ipv zelf schiet maar ook dat went. Je krijgt wat je geeft.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ah toen ik mee deed was het nog prednisons, en voornamelijk een kick run skill no pass game.![]()
Juuupquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Net alsof je drop-in match zou spelen dusPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mountain Dew? Dat had ik een keer gekocht ivm Southpark, maar dat is gewoon 7-up met een radioactieve kleurquote:![]()
![]()
Dat is de gewone, ik haal de blauwe.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mountain Dew? Dat had ik een keer gekocht ivm Southpark, maar dat is gewoon 7-up met een radioactieve kleur![]()
Bestaat dat ook al? Smaakt zeker naar cola ofzoquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is de gewone, ik haal de blauwe.![]()
Mo de rator was gisteren niet (op tijd) aanwezig om Vanpers te accepteren dus moesten we even een nieuwe club machenquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Na 10 minuten laden eindelijk in de web app zitten in de trein en dan verkeerd klikken waardoor je naar een ander scherm gaat![]()
![]()
Je bent wel een die-hard héquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na 10 minuten laden eindelijk in de web app zitten in de trein en dan verkeerd klikken waardoor je naar een ander scherm gaat![]()
Nee, het is framboos/citrus smaak.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bestaat dat ook al? Smaakt zeker naar cola ofzo
Ik heb alleen nog geen idee wat ik verder ga halen.![]()
Eind volgend jaar beschikbaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)er&utm_medium=social
nieuwe GTA heists trailer![]()
Ziet er meer uit als een hack dan een banquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:23 schreef Roypsv het volgende:
dit bericht krijg ik trouwens als ik op de webapp wil
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
Zit dat er nou nog niet inquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
pff heb ik eindelijk een IF uit een pakje, is het Cisse die discardvalue waard is...
zo dicht bij ronaldo![]()
![]()
hoezo een hackquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een hack dan een ban![]()
![]()
Als ze je hacken dan jatten ze je coins en deleten ze erna je club om sporen te wissen. Dan krijg je dit scherm. Toen ik een ban had kreeg ik echt een ban melding bij inloggen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja maar bij EA zeggen ze dat me account inactive is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ze je hacken dan jatten ze je coins en deleten ze erna je club om sporen te wissen. Dan krijg je dit scherm. Toen ik een ban had kreeg ik echt een ban melding bij inloggen.![]()
Wat krijg je als je inlogt op de console ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:58 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja maar bij EA zeggen ze dat me account inactive is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
foutmelding en dat ik terug naar het hoofdmenu gaquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat krijg je als je inlogt op de console ?![]()
Haha dus toch gehacktquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:01 schreef Roypsv het volgende:
[..]
foutmelding en dat ik terug naar het hoofdmenu ga![]()
Toen ik een ban had kreeg ik de melding dat de webapp down was. niet dit gezeur.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nee maar ik heb ook geen email gehad van hun dat ik gebanned was o.i.d.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:02 schreef FCsuarez het volgende:
Toen ik een ban had kreeg ik de melding dat de webapp down was. niet dit gezeur.
kreeg wel dit toenstraks nadat ik hun gemailed had.quote:Dear Customer,
We have received your message regarding the action taken on your account.
EA's Terms of Service team are looking into this issue and will respond once the matter has been fully investigated according to our internal policies.
In order to thoroughly examine the matter there may be a delay in responding, however we will endeavour to provide you with a resolution in a timely manner.
Please note we are currently experiencing high volumes and this may result in a minimum delay of 72 hours. Please do not submit further appeals as this may reset your place in the queue. We appreciate your patience in this matter.
Yours sincerely,
EA Terms of Service![]()
Gek er zou gewoon een paki moeten zijn die je hier mee kan helpen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nee maar ik heb ook geen email gehad van hun dat ik gebanned was o.i.d.
kreeg wel dit toenstraks nadat ik hun gemailed had.
[..]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vanaf nu gaat de markt dus lekker naar de kloten
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
heb er al 3 gehad, heb zelfs gebeld maar die mongool had alleen verstand van de Simsquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gek er zou gewoon een paki moeten zijn die je hier mee kan helpen natuurlijk![]()
![]()
Why ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vanaf nu gaat de markt dus lekker naar de klotenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Deze kreeg ik na MN tamperbanquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nee maar ik heb ook geen email gehad van hun dat ik gebanned was o.i.d.
kreeg wel dit toenstraks nadat ik hun gemailed had.
[..]![]()
![]()
IF aguero een 400K gestegen t.o.v. gister avond
#FreeTrapz![]()
Die mensen van de KNVB nemen zichzelf veel te serieus.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
De Kamps een wedstrijd voorwaardelijk gekregen omdat ie scheidsrechters eikels noemttopgozer
![]()
Nog meer? Prijzen zijn al belachelijk hoog van sommige IF'squote:Op dinsdag 16 december 2014 17:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vanaf nu gaat de markt dus lekker naar de kloten![]()
Die was vorige week dus nog 1,4 miljoenquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:18 schreef FCsuarez het volgende:
IF aguero een 400K gestegen t.o.v. gister avond![]()
![]()
Lijkt er op dat de UP lijsten bekend zijn of er in ieder geval op gespeculeerd word.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die was vorige week dus nog 1,4 miljoen
Klaassen is anders echt totaal niet te verklaren
#FreeTrapz![]()
Prijzen gaan zakken vanwege die futmas pack offers en panic en vervolgens totyDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Verrassend genoeg verkoop ik nog redelijk wat contracten ondanks dat CR7 en Ibra in packs zitten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Prijzen gaan zakken vanwege die futmas pack offers en panic en vervolgens toty
hoop op 2.5 uit te komen![]()
wanneer begint die onzin ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
freitagquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Verrassend genoeg verkoop ik nog redelijk wat contracten ondanks dat CR7 en Ibra in packs zitten.
hoop op 2.5 uit te komen![]()
wanneer begint die onzin ?![]()
Heu heu heu! Ik ben de opper passer/finisherquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:42 schreef vanpers het volgende:
[..]
Bij mij waren ze in het begin ook even verrast dat ik de bal voorzet ipv zelf schiet maar ook dat went. Je krijgt wat je geeft.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah okidoki, en dat benne pakskes ofzo ? 15 dagen lang.quote:
kan me nog wel vaag herinneren dat ik vorig jaar hierdoor te laat was met verkopen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heu heu heu! Ik ben de opper passer/finisher![]()
![]()
wat is dat voor oogkanker?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ah okidoki, en dat benne pakskes ofzo ? 15 dagen lang.
kan me nog wel vaag herinneren dat ik vorig jaar hierdoor te laat was met verkopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
afhakerquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heu heu heu! Ik ben de opper passer/finisher
gr gr![]()
What? Ik pass vaak joh! Stik lekker met jullie manfister city zooiquote:
hij doet stoer hequote:Op dinsdag 16 december 2014 17:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
What? Ik pass vaak joh! Stik lekker met jullie manfister city zooi![]()
OMG!! Keiharde paal hiero!quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
nieuwe GTA heists trailerOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nu nog naar iemand met een zelfde kleur shirtje aan gr grquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
What? Ik pass vaak joh! Stik lekker met jullie manfister city zooiquote:![]()
![]()
Bekijk het lekker.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:02 schreef Freire het volgende:
[..]
Nu nog naar iemand met een zelfde kleur shirtje aan gr gr
[..]
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die Necid bohhhhhHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Downing dan ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
geeft wel weer aan hoe goed EA hun werk doet
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
geeft wel weer aan hoe goed EA hun werk doet![]()
![]()
Het viel me al op hoe snel die Dummett was.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
geeft wel weer aan hoe goed EA hun werk doet![]()
quote:
Moet dus gewoon het dubbele hebben.
Niet echt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iedereen wacht natuurlijk op De Slimste Mens.![]()
We weten in ieder geval wel dat jij het niet bent.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iedereen wacht natuurlijk op De Slimste Mens.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En jij ook niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
We weten in ieder geval wel dat jij het niet bent.![]()
Weet je niet, nog nooit van iemand verloren.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Met wat? Schaken?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Weet je niet, nog nooit van iemand verloren.![]()
Nee de slimste mens (ook nog nooit gespeeld overigens)quote:
Schaken kan ik me idd niet herinneren dat ik ooit verloren heb
#FreeTrapz![]()
Nu nog terug kopenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:22 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk maar eentje teruggekocht voor 27k.gevaarlijk
EA dacht we hebben aangekondigd vanaf vrijdag alle dagen met andere packs te komen laten we er nu nog even een Happy Day tegen aan gooien
#FreeTrapz![]()
Alleen maar 25k packs.. dat noem ik totaal niet happy.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nu nog terug kopengevaarlijk
EA dacht we hebben aangekondigd vanaf vrijdag alle dagen met andere packs te komen laten we er nu nog even een Happy Day tegen aan gooien![]()
is er aan neerwaartse trend op de xbox?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen maar 25k packs.. dat noem ik totaal niet happy.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Holy shit Corona
Hala Madrid !
Geen idee.. ik denk niet dat het veel invloed heeft.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:33 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
is er aan neerwaartse trend op de xbox?![]()
zieke savequote:
Nu wel 1-0
Hala Madrid !
Goede deelnemer wel bij de slimste mens
Heeft Willian/m al 1 goed antwoord gegeven?
[ Bericht 33% gewijzigd door Freire op 16-12-2014 20:58:50 ]![]()
Vast wel, anders had hij niet meer dan 60 seconden gehad.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:51 schreef Freire het volgende:
Goede deelnemer wel bij de slimste mens
Heeft Willian/m al 1 goed antwoord gegeven?![]()
Bij die dropsoorten pas bij het laatste plaatje er achter komen dat alles drop wasquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel, anders had hij niet meer dan 60 seconden gehad.![]()
![]()
Toen lette ik eigenlijk ook niet opquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:04 schreef Freire het volgende:
[..]
Bij die dropsoorten pas bij het laatste plaatje er achter komen dat alles drop was![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen lette ik eigenlijk ook niet op![]()
![]()
Hazard
Hala Madrid !
Southampton faalt echt hard
Hala Madrid !
Jij deed maar 1 of 2 potjes meequote:Op dinsdag 16 december 2014 17:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heu heu heu! Ik ben de opper passer/finisher![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gaan we nog?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:42 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
EN POKER4LIFE, Rijst en Vanpers
Gaan we vanavond nog?![]()
Kurt is doodHala Madrid !
Valencia - Rayo![]()
![]()
Hala Madrid !
Ronaldo![]()
Hala Madrid !
50,513 minutenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:48 schreef DePresident. het volgende:
spotify.com/2014
Leuk jaaroverzichtje van hoeveel en wat je allemaal dit jaar geluisterd hebt.
Tevens dit.
[ afbeelding ]
Dit is het aantal minuten dat je op Spotify naar muziek hebt geluisterd. Hoeveel uur is dat?
close enough'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Clubs?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
50,513 minuten
Dit is het aantal minuten dat je op Spotify naar muziek hebt geluisterd. Hoeveel uur is dat?
close enough![]()
Hier dus bijna 1000 uur / 41 volle dagen. Maar ik heb ook heel veel reistijd, waar hij constant aanstaat. En thuis eigenlijk ook heel vaak.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
50,513 minuten
close enoughPSN: DePresident_![]()
hier thuis ook bijna altijd aan jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:54 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hier dus bijna 1000 uur / 41 volle dagen. Maar ik heb ook heel veel reistijd, waar hij constant aanstaat. En thuis eigenlijk ook heel vaak.
uhmmm, nee ik ga denk ik niet meer vandaag. morgen m'n verplichte wekelijkse 1.5 uur les..presentatie nog beetje oefenen. en daarna begint de vakantie alweerquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
die knop met die 2015 playlist werkt hier nietbij jullie wel?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:59 schreef Freire het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=3193
Ronaldo
Volgende week zien we het El Ghazi proberenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:59 schreef Freire het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=3193
Ronaldo![]()
En daarmee zijn been breken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Volgende week zien we het El Ghazi proberen![]()
Wat een gasten bij Southamptonquote:Sheffield heeft nog betere kansen gehad ook.
Hala Madrid !
Mané had ook rood moeten hebben, maar het is vragen om een nederlaag als je zonder Pellegod speeltquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat een gasten bij SouthamptonSheffield heeft nog betere kansen gehad ook.
![]()
![]()
Er gaat sowieso wel rood vallenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:09 schreef Freire het volgende:
[..]
Mané had ook rood moeten hebben, maar het is vragen om een nederlaag als je zonder Pellegod speelt
Hala Madrid !
Ik heb 43.000 en heb spotify pas een halfjaarquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:48 schreef DePresident. het volgende:
spotify.com/2014
Leuk jaaroverzichtje van hoeveel en wat je allemaal dit jaar geluisterd hebt.
Tevens dit.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Koeman gaat weer de oude kant op met zijn trainers carrière.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef Freire het volgende:
Spelen de laatste weken wel heel treurig #jinxHala Madrid !
Koeman trekt straks 25 miljoen uit voor Clasie en alle problemen verdwijnen als sneeuw voor de zonquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef Freire het volgende:
Spelen de laatste weken wel heel treurig #jinx![]()
Mag nu in de winterstop wel weer een paar miljoen extra uitgevenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Koeman gaat weer de oude kant op met zijn trainers carrière.![]()
![]()
En wat is je meest gedraaide artiest? Lee Towers?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb 43.000 en heb spotify pas een halfjaar
PSN: DePresident_![]()
Danny de Munkquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef DePresident. het volgende:
[..]
En wat is je meest gedraaide artiest? Lee Towers?![]()
André Hazes natuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef DePresident. het volgende:
[..]
En wat is je meest gedraaide artiest? Lee Towers?![]()
Traore
Hala Madrid !
hooooooooiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: