net 0.1 boven het minimum, hopelijk wordt het niet steeds zo hakken over de slootquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:21 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag keuringsgesprek gehad en er zijn 4 buisjes bloed afgenomen voor testen.
hb was vrij laag (7,9) en bloeddruk was prima (126/76 )
Nee, dat hoop ik ook. We zullen zien.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
net 0.1 boven het minimum, hopelijk wordt het niet steeds zo hakken over de sloot
quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:15 schreef thats_meh het volgende:
Aankomende dinsdag heb ik de keuring. Ik ben heel benieuw (stiekem zie ik er wel tegenop). We zullen zien
Toch wel het prikken, maar dat is best gek, want bloedprikken ben ik eigenlijk ook niet bang voor.. onwennig denk ikquote:
Toch he, wel een belangrijk onderdeelquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:07 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Toch wel het prikken, maar dat is best gek, want bloedprikken ben ik eigenlijk ook niet bang voor.. onwennig denk ik
Ik weet het ook niet! Het ging best aardig, de naald zat niet helemaal lekker, dus het ging wat traag, toen begon hij te piepen, heb ik nog wat geknepen in het balletje, hebben zij nog wat heen en weer gewiebeld met de naald en toen het al 6 minuten niet meer liep hebben ze hem eruit gehaald. En toen zag je ook een soort flubber in de naaldquote:
Als ze de amerikaanse regels gaan navolgen zal er weinig concreets veranderen. Er zijn niet zo veel homo's die meer dan een jaar celibatair leven.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:43 schreef Mathijz het volgende:
Zouden de regels mbt homoseksuelen nu toch veranderen? http://nos.nl/l/766847
Voor de biseksuelen die nu met een vrouw zijn en mannen die ooit seks hebben gehad in experimentele fase maakt het wel verschil.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als ze de amerikaanse regels gaan navolgen zal er weinig concreets veranderen. Er zijn niet zo veel homo's die meer dan een jaar celibatair leven.
en die zijn er genoegquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:26 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Voor de biseksuelen die nu met een vrouw zijn en mannen die ooit seks hebben gehad in experimentele fase maakt het wel verschil.
Celibatair? Niet monogaam? Sjezusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als ze de amerikaanse regels gaan navolgen zal er weinig concreets veranderen. Er zijn niet zo veel homo's die meer dan een jaar celibatair leven.
Netjesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:23 schreef zoeperzazke het volgende:
dit heb ik aan mijn laatste avontuur overgehoudenIs niet erg hoor, het trekt wel weer weg
[ afbeelding ]
het geven zelf doe ik meestal ruim binnen de 10 minuten (quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:18 schreef thats_meh het volgende:
Afgelopen dinsdag 4 buisjes afgestaan voor controle, zoals ik al verwachtte, voel het me 100% mee. Mocht plaatsnemen in zo'n lekkere stoel, man wat zit dat heerlijk. Toen de donorarts me vertelde dat het bloed geven ongeveer 15 minuten duurt, dacht ik jammer, op zo'n stoel kan ik het wel langer uithouden![]()
Hoop dat alles goed is en dat ik mag doneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |