Foto's van het eindresultaat???quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:45 schreef Hyperdude het volgende:
Hoe goed wil je het hebben?
Als je het goed wilt hebben krijg je het zelf niet voor elkaar. Ook al wil je dat niet horen.
Is een vak apart. Bovendien is 45 jaar oud plaatwerk nergens meer strak.
Mijn projectje was langer dan een jaar onderweg. Door profi's
[ afbeelding ]
Ik ga schroefje zijn topic niet volspammen met mijn platte Kever.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Foto's van het eindresultaat???![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik ga schroefje zijn topic niet volspammen met mijn platte Kever.
OK. 1tje dan onder de spoilerWat een ongelooflijk lekkere auto. Wat zal dat leuk zijn om te rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Laat de body dan eerst maar eens beitsen en stralen.. meestal zit daar ook genoeg werk aan als je de naakte waarheid ziet..quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:52 schreef boegschroef het volgende:
Basis was slecht is nu goed, al het laswerk is al gedaan door een pro. (2,5 jaar mee bezig geweest.....) spatboarden, deuren, motorkap is allemaal nieuw.
Dat zal best.. maar je gaat geen prijzen winnen als je geen ervaring met voorbewerking hebt.. een auto echt strak maken zonder een enorme plamuurbak ervan te maken is een bijna vergeten ambacht..quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:52 schreef boegschroef het volgende:
Vandaar dat ik overtuigd ben dat ik dit kan.
Allemaal al gebeurd voor het laswerkquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:27 schreef Snowballed het volgende:
Laat de body dan eerst maar eens beitsen en stralen.. meestal zit daar ook genoeg werk aan als je de naakte waarheid ziet..
Maar pas dan zie je wat je hebt (van alle kanten) en zit je niet met hoekjes ed te klooien waar je de lak niet af krijgt..
Begrijp me niet verkeerd hoor.. het ziet er goed uit...!quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:18 schreef boegschroef het volgende:
hier een paar voorbeeldjes van mijn eerder spuitwerk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah oke.. maar ik snap het even niet... waarom zou je hem controleren..?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:35 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Allemaal al gebeurd voor het laswerkDe wagen is volledig kaal gemaakt doormiddel van een zuurbad en er zat nauwelijks plamuur op, ik ben nu foto's aan het uploaden. Daarna is er een primer overheen gespoten die ik er nu weer af ga halen om alles te controleren.
Zo is ie net thuis gekomen:
[ afbeelding ]
Mooi want deze foto's zijn 6 jaar na het spuiten genomenquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:43 schreef Snowballed het volgende:
Begrijp me niet verkeerd hoor.. het ziet er goed uit...!![]()
Maar op de foto ziet alles er goed uit wat net nieuwe lak heeft..
Kwaliteit zie je pas na een jaar of vijf..en als je er naast staat..
Ah oke.. maar ik snap het even niet... waarom zou je hem controleren..?
Of heb je hem in deze staat gekocht..?
Oke.. maarja.. spuitwerk op foto's beoordelen is niet echt handig, dus ik blijf altijd sceptisch tot ik er naast sta....quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:47 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Mooi want deze foto's zijn 6 jaar na het spuiten genomenOndertussen is het alweer 8 jaar geleden. En hij ziet er nog net zo strak uit als toen op 1 parkeer deukje na.....
Wat betreft de andere waar ik nu aan ga werken, die heeft er nu 3 jaar zo bij gestaan. En die lak is maar vlugvlug opgespoten. Vandaar dat ik hem nog een keer opnieuw kaal wil maken.
Met name welke merken en soorten primer en plamuur.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:56 schreef Hyperdude het volgende:
Maar wat wil je nou precies te weten komen door dit topic?
Kaal maken.
Event. roest- of andere shit-probleempjes oplossen.
Epoxyprimer
Plamuren
Schuren
Laatste twee stappen zo weinig mogelijk herhalen
Klopt ik ga er ook gewoon boodschappen mee doen. Een auto moet rijden....quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oke.. maarja.. spuitwerk op foto's beoordelen is niet echt handig, dus ik blijf altijd sceptisch tot ik er naast sta....en dat deukje laat zien dat het ding wel gewoon gebruikt word waar ie voor bedoeld is...
![]()
Tja dat zou ik hem zo weer in een bak zuur gooien.. om hem kaal te schuren is een pestwerk en machinaal kom je lang niet overal bij..
(en klooien met afbijt is me te veel zooi en gedoe)
Zoveel weet ik er niet van hoor, er komt wel eens iets voorbij...quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:14 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Klopt ik ga er ook gewoon boodschappen mee doen. Een auto moet rijden....
Maar zo te zien/lezen weet je er wel wat van? Heb je een tip in de merken voor de wat oudere auto's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |