Je bent nogal zuur nu.quote:Op maandag 15 december 2014 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag echt geen zin in je opmerkingen
Rechtermuisklik op zijn naam -> Block Userquote:Op maandag 15 december 2014 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag echt geen zin in je opmerkingen
Welke sector?quote:Op maandag 15 december 2014 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zit erin verwerkt. 100 werkdagen van 8 uur moet ik maken![]()
... zie er echt tegen op
Vraag is een verzinsel van het kapitaal.quote:Op maandag 15 december 2014 23:16 schreef john-hert het volgende:
[..]
Goede keuze hoor, WisB is voor beta's. Al is er wel meer vraag nasr technische mensen.
Hij moet het kwakje wegvegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol. Toekomstige zwerver gespot.quote:Op maandag 15 december 2014 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vraag is een verzinsel van het kapitaal.
quote:Op maandag 15 december 2014 23:20 schreef BozeHaas het volgende:
okmeh matigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
okTering, zou die benen even verder open schuiven zeg mi gado o:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
okhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okSnooki?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Ik zie nu pas die kop van d'r.quote:
okMoet haar gezicht beter zien om te lunnen beoordelen. Lichaam is okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
mehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |