Ze kwam binnen als professioneel fotografe met een eigen bedrijf. Dit wordt ook gesuggereerd op haar FB.quote:Op maandag 15 december 2014 20:55 schreef japie1971 het volgende:
[..]
met 19 jaar al een vakman / vrouw? Wat dacht jezelf ?
Lelijke mensenquote:Op maandag 15 december 2014 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welke buren zijn dat? (Ben er een beetje uit geweest)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi jij![]()
Doodquote:Op maandag 15 december 2014 21:01 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de bijen van Nico?
Ja die hebben ze getest. Bleek echt dood te zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 21:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En hoe zit het met de dooie kip? Is die al getest?
Ook nooit meer wat van gehoord
Dierenbeulen..quote:Op maandag 15 december 2014 21:01 schreef japie1971 het volgende:
[..]
die hebben ze dood geknuppeld... kwam helaas geen honing uit
duurzaam.quote:Op maandag 15 december 2014 21:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
nu pas plastic en papier scheiden , lekker snel
Misschien ligt het aan mij maar ik zie Ron en Dennis, bijvoorbeeld, nooit op dit soort foto'squote:
Goh, dat verwacht je niet van talpa, dat ze over zoiets zouden liegen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze kwam binnen als professioneel fotografe met een eigen bedrijf. Dit wordt ook gesuggereerd op haar FB.
Als je iets verder googelt, zie je dat ze slechts stagiaire bij een fotografiestudio is.
Wel hoor, die 2 staan regelmatig met andere bewoners op de foto.quote:Op maandag 15 december 2014 21:02 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij maar ik zie Ron en Dennis, bijvoorbeeld, nooit op dit soort foto's
quote:Op maandag 15 december 2014 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lelijke mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi jij![]()
ik moet ook geen spoilers openen
![]()
Tja, op bijen hoor je te kauwen..quote:
volgens mij komen er daar wel vaker mensen binnen die van alles schijnen te kunnen waar totaal niks van terecht komt.quote:Op maandag 15 december 2014 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze kwam binnen als professioneel fotografe met een eigen bedrijf. Dit wordt ook gesuggereerd op haar FB.
Als je iets verder googelt, zie je dat ze slechts stagiaire bij een fotografiestudio is.
chat naast de streamsquote:Op maandag 15 december 2014 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welke buren zijn dat? (Ben er een beetje uit geweest)![]()
Maar die kwamen van Kim Holland.quote:Op maandag 15 december 2014 21:01 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik moet meteen aan de nudisten denken... ook zo fijn ingehuurd voor het 'plaatje'
na bijna een jaar top hoor !!!quote:Op maandag 15 december 2014 21:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
nu pas plastic en papier scheiden , lekker snel
quote:Op maandag 15 december 2014 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]ik moet ook geen spoilers openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de Chocoladefondue wachtquote:Op maandag 15 december 2014 21:03 schreef Raskolnikow het volgende:
Lot kan zich bijna niet meer concentreren.
Ohquote:Op maandag 15 december 2014 21:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
Wel hoor, die 2 staan regelmatig met andere bewoners op de foto.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:02 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja die hebben ze getest. Bleek echt dood te zijn.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lelijke mensenDit zijn spoilers waar je voor moet waarschuwen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi jij![]()
![]()
![]()
Hoi![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |