ja want dan hoeft ze haar bikinilijn niet bij te werken... (kom maar op met die fantasie)quote:Op maandag 15 december 2014 20:03 schreef Raskolnikow het volgende:
Patrick: "Heb jij een boxershort aan?"
Ik had Bief is Black, allebei B dus...quote:Op maandag 15 december 2014 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is Bief. Ik had daar het ezelsbruggetje 'Bief heeft lief' voor, duidend op haar kindje.
Grappigquote:Op maandag 15 december 2014 20:05 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Ik had Bief is Black, allebei B dus...
helemaal niemand.quote:Op maandag 15 december 2014 20:05 schreef lovely_sunset het volgende:
wie zit er nou eigenlijk te wachten op streams van pat en collie
Ugh.quote:Op maandag 15 december 2014 20:05 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ja want dan hoeft ze haar bikinilijn niet bij te werken... (kom maar op met die fantasie)
quote:Op maandag 15 december 2014 20:04 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
kunnen we het afronden op 'rundvlees'?
Ja ik vond het ook vreemd. Dacht dat ik het wel fout zou hebben maar volgens mij weten de bewoners het zelf ook niet meerquote:Op maandag 15 december 2014 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zit Gio ernaast. Niet dat het verder heel belangrijk is, maar toch.
het schijnt te helpen bij hevige verstopping.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:05 schreef lovely_sunset het volgende:
wie zit er nou eigenlijk te wachten op streams van pat en collie
quote:Op maandag 15 december 2014 20:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
Peepshow , Creepshow op Stream 1
stoofschotel ook goed? Voor 130 personen graagquote:Op maandag 15 december 2014 20:04 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
kunnen we het afronden op 'rundvlees'?
Dus dat en dit zullen we nog vele malen te zien krijgen.quote:Op maandag 15 december 2014 20:07 schreef Odaiba het volgende:
Ik zie dat Colinda zich laat maseren door PAtrick. Alles weer goed tussen die 2 schijnbaar.
In het echte leven zou ik dit stel al compleet links laten liggen en ze mochten het voor mij uitzoeken met hun gejank en geschelt elke keer. Altijd ruzie maken en de hele groep erin meetrekken en dan een dag later alles weer goed en dan gaat t weer overnieuw. Deze mensen hebben het verstand van een erwt en zeker zo'n nep paranormaal figuur als Colinda, die fout op fout maakt, maar het schijnbaar niet zelf ziet aankomen.
Bah!
Kom bij ons, we zitten bij de koeien.quote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef miertje36 het volgende:
oh mijn god is het hoe pest ik miertje dag vandaag zet mijn stream aan en ja hoor pat en collie![]()
Blij dat ik nu geen stream aan heb staanquote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef miertje36 het volgende:
oh mijn god is het hoe pest ik miertje dag vandaag zet mijn stream aan en ja hoor pat en collie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |