Nee nog niet maar wel veel goeds over gehoord dus mss maar es aan beginnen.quote:Op maandag 15 december 2014 20:17 schreef japie1971 het volgende:
[..]
breaking bad al ooit gezien?
beste serie ooit wat mij betreft
9.6 op idmb.. en dat is heul heug...
Gaat hij toch eerst weer even de sexindustrie in? Heeft hij zo een vliegvakantie voor hun 2tjes verdient. Col, doet misschien ook wel mee, want als ik alles moet geloven, wat die vrouw allemaal gedaan heeft, heeft zij ook in die business gezeten.quote:
zo'n vraag waarop je nooit antwoord wil hebbenquote:
En dat is wat ie ooit heeft uitgevonden? Verder niks dusquote:Op maandag 15 december 2014 20:20 schreef PTLe het volgende:
[..]
Hij heeft het idd verteld en hartstikke trots
Nu snap ik, waarom Mark ineens overstag gaat en weer met Vanas flikflooit. Hij wil backup hebben als hij 2.0 in gaat.quote:Op maandag 15 december 2014 20:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
als Vuige Kreeft blijft , blijft ze voor Marky (en Jari kan de boom in )
als je er eenmaal aan begint kun je niet meer stoppen. Eerste 2 seizoenen is even inkomen maar daarna een rollercoaster van heb ik jou daar.quote:Op maandag 15 december 2014 20:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee nog niet maar wel veel goeds over gehoord dus mss maar es aan beginnen.
OT: Vanes en Lau maar weer es smoezen over Markie, dat ze toch wel naar elkaar toegroeien.
Hoezo nu weer centraal tijdens koeien doen?
Heeft ze weer een nieuw woord geleerd?quote:Op maandag 15 december 2014 20:22 schreef Scherzo het volgende:
Communiceren communiceren en nog meer communiceren.... En dat uit de mond van Laura....
Ze zouden beter eens gaan praten met elkaar ipv dat communiceren....
Ja waar zal Gio zijn , ze weten dat de koetjes in de avond gedaan worden nog 3 minuten en dan komt Gioquote:
welke fetisch moet je in hemelsnaam hebben als je aan hem denkt in de seksindustrie ?quote:Op maandag 15 december 2014 20:21 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Gaat hij toch eerst weer even de sexindustrie in? Heeft hij zo een vliegvakantie voor hun 2tjes verdient. Col, doet misschien ook wel mee, want als ik alles moet geloven, wat die vrouw allemaal gedaan heeft, heeft zij ook in die business gezeten.
het liefste heulemaol niet aan wil denkenquote:Op maandag 15 december 2014 20:22 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
zo'n vraag waarop je nooit antwoord wil hebben
naaktslak?quote:Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef japie1971 het volgende:
[..]
welke fetisch moet je in hemelsnaam hebben als je aan hem denkt in de seksindustrie ?
Die man is echt van het padje afquote:Op maandag 15 december 2014 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dat is wat ie ooit heeft uitgevonden? Verder niks dusWat een uitvinder.
Opzouten met die rare
![]()
ivan heeft hem net gehaald, is nog 3 minuten bezigquote:Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef Urb het volgende:
En Gio is nietsvermoedend rustig bezig bij de stal, niemand die hem even haalt?
Ah ik loop achterquote:Op maandag 15 december 2014 20:25 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ivan heeft hem net gehaald, is nog 3 minuten bezig
naaktslakkisme. tsss.quote:Op maandag 15 december 2014 20:25 schreef japie1971 het volgende:
[..]
het foutje in de schepping die naaktslak...
glasbak ookquote:Op maandag 15 december 2014 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een dwangbuis zou hem goed staan
Hem over het hek flikkeren nog beter enquote:Op maandag 15 december 2014 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een dwangbuis zou hem goed staan
Eindelijk verstandige praat.quote:Op maandag 15 december 2014 20:29 schreef mazaru het volgende:
Pfffffffff wat loopt die aardpeer weer te zwammen
had hij vanmorgen toch gelijk in principequote:Op maandag 15 december 2014 20:28 schreef kaya39 het volgende:
Mooi he liefde vanmorgen was ze nog een gedrocht met een verzuurde muil en nu is col weer de mooiste op aarde voor pp
Ik word al weer misselijk van Nicolinequote:Op maandag 15 december 2014 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Moet Gio voor dit slappe gelul zijn werkzaamheden bij de stallen staken?
Aan haar is ook een steekje los dat ze daar zo makkelijk overheen stapt.quote:Op maandag 15 december 2014 20:28 schreef kaya39 het volgende:
Mooi he liefde vanmorgen was ze nog een gedrocht met een verzuurde muil en nu is col weer de mooiste op aarde voor pp
quote:
daar kan geen slaappil tegenopquote:Op maandag 15 december 2014 20:29 schreef mazaru het volgende:
Echt welquote:Op maandag 15 december 2014 20:29 schreef mazaru het volgende:
ja was heel nauwkeurig. zonde om terug te nemen.quote:Op maandag 15 december 2014 20:29 schreef japie1971 het volgende:
[..]
had hij vanmorgen toch gelijk in principe![]()
wel meerdere steekjes... zitten er in principe weinig vast bij haarquote:Op maandag 15 december 2014 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Aan haar is ook een steekje los dat ze daar zo makkelijk overheen stapt.
de plaat voor haar hoofd wel. met keilbouten.quote:Op maandag 15 december 2014 20:31 schreef japie1971 het volgende:
[..]
wel meerdere steekjes... zitten er in principe weinig vast bij haar
gewoon bij je mening blijven versterkt je karakter (zou zo van Nico kunnen komen deze)quote:Op maandag 15 december 2014 20:30 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja was heel nauwkeurig. zonde om terug te nemen.
En daarna in de beton gestortquote:Op maandag 15 december 2014 20:31 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
de plaat voor haar hoofd wel. met keilbouten.
zoutzuur is effectieverquote:Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En daarna in de beton gestort![]()
een bestseller.....quote:Op maandag 15 december 2014 20:35 schreef pullup het volgende:
Er zijn meer dan 400 boekjes van Nico verkocht en 500 gaat geen enkel probleem zijn dus die tweede druk staat er aan te komen
Jij denkt nog steeds in DGK termen.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:35 schreef pullup het volgende:
Er zijn meer dan 400 boekjes van Nico verkocht en 500 gaat geen enkel probleem zijn dus die tweede druk staat er aan te komen
Ongetwijfeld mede door de gedichten van Iesjequote:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ongetwijfeld mede door de gedichten van Iesje
ik zal jou die waan gunnen PBquote:Op maandag 15 december 2014 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Knap toch ! samen met Isaquote:Op maandag 15 december 2014 20:35 schreef pullup het volgende:
Psies! Nico wil er alleen een paar voor haar familie hebben.quote:Op maandag 15 december 2014 20:36 schreef Ransjih het volgende:
de verdenking dat nico boekjes achterover had gedrukt voor haarzelf is dus niet waar, was voor de verkoop
Hoi BQquote:Op maandag 15 december 2014 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds in DGK termen.
Hou Ruudemans, alles goed?![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijk maar op Isa's fansites hoeveel mensen het boekje al hebben aangeschaft.quote:
400?quote:Op maandag 15 december 2014 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijk maar op Isa's fansites hoeveel mensen het boekje al hebben aangeschaft.
Zet hier eens een van die gedichten neerquote:Op maandag 15 december 2014 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik geloof je meteenquote:Op maandag 15 december 2014 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Luna1956 het volgende:
Col heeft het over ' een vrouw alleen' en PP stopt meteen met masseren.
H-h-hallo, in ban VanflessAA en ik ban alcoholistquote:Op maandag 15 december 2014 20:37 schreef Voxs het volgende:
We kijken naar een kringgesprek zoals in een klaslokaal?
Ik heb 'm nog niet binnen.quote:Op maandag 15 december 2014 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Zet hier eens een van die gedichten neer
Je kan er een van mij kopen.quote:Op maandag 15 december 2014 20:38 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik geloof je meteen![]()
dan maar geen nieuwe bloementjesjurk deze maand
dit is mijn vriendin nicolienquote:Op maandag 15 december 2014 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Zet hier eens een van die gedichten neer
Slapen?quote:Op maandag 15 december 2014 20:39 schreef LLgetikt het volgende:
gaan ze nu al slapen??? We zitten toch niet met een stel bejaarden in de loods... jezusss
Volgens mij kan niemand hier ook maar 1 regel uittypen.quote:
Hoi, ik zag je in de topic van tv-uitzendingen van Utopia. De streams zij nog erger.quote:
Wat een jaloerse wijven ook, maar hard roepen dat ze anderen alles gunnen maar ondertussen he.quote:Op maandag 15 december 2014 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Niet iedereen gunt Nicoline dit succesje.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me al van te hoog niveauquote:Op maandag 15 december 2014 20:40 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
dit is mijn vriendin nicolien
en ze verft nu als een masjien
dat maakt ons toch blij
daarom doe ik er een rijmpje bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |