abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2002 @ 14:41:41 #201
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_6697833
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 14:08 schreef Rebbe het volgende:
Eej Slide, ook al hier aan 't spammen? Tsja, eerlijkheid gebied mij te zeggen da jouw remix toch wel wat gelikter klinkt dan de menne... waarmee heb je die eigenlijk gemaakt?

Nou goed, mijn 230 BPM versie: Tim_Vicious_vs_DJ_Kartoffelsalat_-_My_Way_(DJ_Kartoffelsalat_Did_It_The_Hard_Way_Mix)

Kweet nie hoelang die daar nog staat, maargoed!

Is geen spam, is gratis reclame

Is overigens gemaakt met Fruityloops

Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 8 november 2002 @ 17:34:08 #203
39237 crew  H_T
2733
pi_6701446
quote:
Eej Slide, ook al hier aan 't spammen? Tsja, eerlijkheid gebied mij te zeggen da jouw remix toch wel wat gelikter klinkt dan de menne... waarmee heb je die eigenlijk gemaakt?

Nou goed, mijn 230 BPM versie: Tim_Vicious_vs_DJ_Kartoffelsalat_-_My_Way_(DJ_Kartoffelsalat_Did_It_The_Hard_Way_Mix)

Wat een baggermix is dat! En publieksgeil ben ik niet, anders had ik wel eerder geprobeerd om in de media te komen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_6701613
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 01:14 schreef lzandman het volgende:

[..]

Die staat hier

Ge-ni-aal!!!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_6701694
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 17:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Wat een baggermix is dat! En publieksgeil ben ik niet, anders had ik wel eerder geprobeerd om in de media te komen

Tja, van Rebbe had ik ook niet anders verwacht eigenlijk

[sub]niet dat mijn remix beter is overigens [/sub]

pi_6702360
Hoeveel versies zijn er al in mp3 misschien een album compileren

"Tim vicious in the mix"

ASV Augustijn ! Koppig Volhouden
pi_6705828
Is het eigenlijk een compliment als tegen je wordt gezegd: "He Tom, Tim van Idols deed me aan jou denken!"
pi_6706334
Moet Tim trouwens geen toestemming geven om samples te mogen gebruiken met zijn 'zang'??
pi_6706364
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:59 schreef schwa78 het volgende:
Moet Tim trouwens geen toestemming geven om samples te mogen gebruiken met zijn 'zang'??
RTL moet niet zeiken. Dankzij hem hebben ze veel kijkers er bij.
pi_6706419
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 00:00 schreef gelly het volgende:

[..]

RTL moet niet zeiken. Dankzij hem hebben ze veel kijkers er bij.

Ik bedoel ook niet dat Tim toestemming moet hebben, maar dat ie het moet verlenen.
pi_6706423
jongens ikn weet niet van wie die mixes zijn, marruuh...

woei!
es kijke wanneer ie voor het eerst in de discotheek te horen is!!
pi_6706432
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 00:03 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Ik bedoel ook niet dat Tim toestemming moet hebben, maar dat ie het moet verlenen.

Tim maakt daar geen probleem van denk ik
pi_6709614
je kunt stemmen op de idol site of Tim terug moet in Idols.

http://www.rtl.nl/shows/idols/home

stand tot nu toe

Tim moet terug in Idols:
Nee, weg is weg : 24%
Absoluut, Tim is een held : 60%
Dat zou niet eerlijk zijn : 16%
Aantal stemmen: 9301

Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 9 november 2002 @ 12:11:21 #214
39237 crew  H_T
2733
pi_6709979
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:59 schreef schwa78 het volgende:
Nope, je moest iets tekenen waar onder andere in stond dat wat zij opnemen mogen ze mee doen en laten wat ze willen, heb ik niks meer over te zeggen. Als je dat niet tekende mocht je niet meedoen. Is te begrijpen, anders gaan veel te veel mensen geen toestemming verlenen en heb je geen programma meer . En als ze het hadden gevraagd had ik het wel gegeven
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_6710753
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 12:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Nope, je moest iets tekenen waar onder andere in stond dat wat zij opnemen mogen ze mee doen en laten wat ze willen, heb ik niks meer over te zeggen. Als je dat niet tekende mocht je niet meedoen. Is te begrijpen, anders gaan veel te veel mensen geen toestemming verlenen en heb je geen programma meer . En als ze het hadden gevraagd had ik het wel gegeven

Hey Tim wist de jury eigenlijk wel hoe het origineel van de sid vicious versie van my way ging? Je stem leek er namelijk behoorlijk op eigenlijk, en dan gaan ze zitten lachen :\
  zaterdag 9 november 2002 @ 13:55:00 #216
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_6711015
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 13:55 schreef dolle_hond het volgende:
gaat achteruit: 59% met ruim 10000 stemmen
Nou, dan moet dat even omhoog he ?

Even de link voor he tstemmen wat prominenter in beeld gezet ..

zaterdag 9 november 2002 @ 14:38:06 #218
30986 nljuggler
New balls please!!
pi_6711427
quote:

Danm!! Wat is dit een pleurisherrie.

Cursus "How to fuck up a brilliant song" gevolgd?

If Newton was a juggler, he would have caught the apple...
pi_6711659
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 14:38 schreef nljuggler het volgende:

[..]

Danm!! Wat is dit een pleurisherrie.

Cursus "How to fuck up a brilliant song" gevolgd?

ja ik vind het ook niks
pi_6712033
quote:
Tim, geen Idol, wel een grote hit!

Met zijn 'Sid Vicious versie' van 'My Way' kwam de 15-jarige Tim uit Zeist niet door de voorrondes van het tv-programma Idols. Op het Internet echter, is hij inmiddels uitgegroeid tot een ster en blijkt hij tot nu toe de enige, echte populaire 'Idol!'

De jury kon zijn act wel waarderen, maar vond het niet voldoende om hem te nomineren voor de volgende ronde. Veel kijkers is dat in het verkeerde keelgat geschoten. Zij hebben ogenblikkelijk een fanpage in het leven geroepen. En zoals het een echte ster betaamt mag hij opdraven in allerlei radio- en tv-programma's. Zo was hij donderdagochtend te gast bij Stenders Vroeg op Radio 3, en is hij vanavond in Kopspijkers te zien. De makers van het programma Idols zelf, zitten er op zijn minst een beetje mee in hun maag. Velen willen door een handtekeningenactie dat Tim alsnog naar de volgende ronde gaat, maar dat is volgens RTL4 onmogelijk. Aan de vele fans van Tim zal het in ieder geval niet liggen.

http://www.hetnet.nl/entertainment/151w1.htm
Thunder announces that the storm is coming
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 9 november 2002 @ 16:34:50 #221
39237 crew  H_T
2733
pi_6712692
Ik weet zelf nog van niks dat ik vanavond in Kopspijkers te zien ben, is misschien wel zo maar ik ben niet in de studio geweest. Ik ga toch wel kijken net als elke week rules!
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_6712705
beter dat ie in kopspijkers komt !!
pi_6712746
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik weet zelf nog van niks dat ik vanavond in Kopspijkers te zien ben, is misschien wel zo maar ik ben niet in de studio geweest. Ik ga toch wel kijken net als elke week rules!
Hmm, ook lekker wazig dan

En het gaat ook goed met Gelly's site, 80.000 views bijna

pi_6712760
quote:
Ik hoop niet voor je dat jack je te erg uit zal lachen
pi_6713478
quote:
Het is maar goed dat je niet bent uitgenodigd want dan zou je voor de tweede keer voor lul staan. Stop nou met die onzin je kan echt niet zingen. De andere kandidaten waren gewoon veel beter dan jouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')