abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6690873
quote:
Op donderdag 7 november 2002 21:44 schreef Rebbe het volgende:

Méér Tim Vicious remixen zijn onderweg! In de categorie hard en lomp wordt er momenteel aan geknutseld ... moet alleen nog ff ergens wat webspace ritselen...

Hehehe... Klaas Klapschaats in the remix

Klaas Klapschaats vs Tim Vicious - My Way (A1 Original Mix)

pi_6691663
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 08:14 schreef MrSlide het volgende:

[..]

Hele goeie mix man!
pi_6691666
Dat er nog aandacht besteed wordt aan deze vent. Het geluid wat hij produceerd is gelijk aan het doortrekken van mij wc. Niet om aan te horen vals geen ritme. Ik zou zeggen
pi_6691675
quote:
Op donderdag 7 november 2002 20:54 schreef itsme het volgende:
Ik heb natuurlijk ook gelijk gemaild en zal ook wat in het gastenboek zetten.

Ik heb echt genoten van Tim.
Top dat er een fanpage is

Hey Itsme kijk je ook naar Idols?

Kom een keer kijken op mijn clubbie http://tv.clubs.nl/idols Ik kan wel wat actieve leden gebruiken!

pi_6691689
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 09:53 schreef suikerberg het volgende:
Dat er nog aandacht besteed wordt aan deze vent. Het geluid wat hij produceerd is gelijk aan het doortrekken van mij wc. Niet om aan te horen vals geen ritme. Ik zou zeggen
.
It's easier to get forgiveness than permission.
  vrijdag 8 november 2002 @ 09:56:24 #181
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_6691700
Tim is

En hij woont bij mij in de buurt.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_6691956
Beste Tim,

Ik was deze dag ook in Zeist en heb een vertolking gedaan van Anouk. Jij was de jongste op deze dag en ik de oudste. Ik ben ook uitgezonden. Als je door wil naar de volgende ronde moet je knap en mooi zijn (fotomodel). Zingen is dan een bijzaak. Ik kon tijdens deze dag aangeven wie er doorging en ik had gelijk. Ik paste niet in het plaatje en jij ook niet. Ze hebben mij ook op de site onder kandidaten gezet "gerdien gilt jury weg". Tevens is de redactie van Idols erg goed in eruit knippen.:y
Tim heel veel succes en ik vind het geweldig dat je al zo beroemd bent en dat moeten de andere personen die naar de volgende ronde zijn maar zien te halen.
Groetjes van Gerdien uit Nieuwegein
Succes voor de toekomst.<0>

Gerdien
pi_6691986
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 10:18 schreef g.fredriks het volgende:
Beste Tim,

Ik was deze dag ook in Zeist en heb een vertolking gedaan van Anouk. Jij was de jongste op deze dag en ik de oudste. Ik ben ook uitgezonden. Als je door wil naar de volgende ronde moet je knap en mooi zijn (fotomodel). Zingen is dan een bijzaak. Ik kon tijdens deze dag aangeven wie er doorging en ik had gelijk. Ik paste niet in het plaatje en jij ook niet. Ze hebben mij ook op de site onder kandidaten gezet "gerdien gilt jury weg". Tevens is de redactie van Idols erg goed in eruit knippen.:y
Tim heel veel succes en ik vind het geweldig dat je al zo beroemd bent en dat moeten de andere personen die naar de volgende ronde zijn maar zien te halen.
Groetjes van Gerdien uit Nieuwegein
Succes voor de toekomst.<0>

Hallo Gerdien,

Ik vind het al heel wat dat je mee durft te doen aan zo programma! Die stap maken dat vind ik al onwijs goed!

Jammer dat ze idd iemand zoeken met het perfecte uiterlijk! Eigenlijk discriminatie maar ok, ik wens je heel erg veel succes verder!

Als je wilt kan ik je een paar screenshots zenden ik heb de eerste aflevering nog op videoband staan!

Kom eens kijken op mijn clubbie, de link staat in mijn profiel!

Groetjes,

Charmed_angel

EN jullie zijn gewoon toppie!

pi_6692147
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 08:14 schreef MrSlide het volgende:

[..]

GE-WEL-DIG!!!
pi_6692171
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 10:18 schreef g.fredriks het volgende:
. Als je door wil naar de volgende ronde moet je knap en mooi zijn (fotomodel). Zingen is dan een bijzaak. Ik kon tijdens deze dag aangeven wie er doorging en ik had gelijk. Ik paste niet in het plaatje en jij ook niet.
De jury heeft gewoon gelijk Tim kan niet zingen. En daarom heeft hij de volgende ronde niet gehaald. Daarom ben ik blij dat de jury zo hard is want er zijn nog steeds mensen die denken iets te kunnen terwijl het gewoon KUT is. Tim is gewoon een zingende pleeborstel
pi_6692197
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 10:34 schreef suikerberg het volgende:

[..]

De jury heeft gewoon gelijk Tim kan niet zingen. En daarom heeft hij de volgende ronde niet gehaald. Daarom ben ik blij dat de jury zo hard is want er zijn nog steeds mensen die denken iets te kunnen terwijl het gewoon KUT is. Tim is gewoon een zingende pleeborstel

Tim is gewoon een anti-held, doe niet zo moeilijk.
pi_6692291
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 10:36 schreef gelly het volgende:

[..]

Tim is gewoon een anti-held, doe niet zo moeilijk.

Je kan niet zingen, toevallig kom je op de tv begint een site om je gelijk te halen. En dat noem jij een anti-held. Ik niet ik noem dit gewoon een publieksgeil ventje. Of wel de hawaii niksnut.
pi_6692594
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 10:42 schreef suikerberg het volgende:

[..]

Je kan niet zingen, toevallig kom je op de tv begint een site om je gelijk te halen. En dat noem jij een anti-held. Ik niet ik noem dit gewoon een publieksgeil ventje. Of wel de hawaii niksnut.

Prima, maar kap je nu wel met spammen in het gastenboek ? Anders stuur ik een mail naar je provider.
pi_6692654
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 10:59 schreef gelly het volgende:

[..]

Prima, maar kap je nu wel met spammen in het gastenboek ? Anders stuur ik een mail naar je provider.

Weet niet waar je het over hebt. Heeft Tim dan een gastboek, Jezus het moet niet gekker worden.
pi_6692664
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 10:59 schreef gelly het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit klinkt altijd een beetje als: "Als je nou niet ophoudt ga ik het tegen mijn vader zeggen hoor. En als die er niet is haal ik mijn broer erbij."

Kijk of je stuurt gewoon een mailtje, of je houdt je mond.

pi_6692678
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 11:04 schreef FX het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit klinkt altijd een beetje als: "Als je nou niet ophoudt ga ik het tegen mijn vader zeggen hoor. En als die er niet is haal ik mijn broer erbij."

Kijk of je stuurt gewoon een mailtje, of je houdt je mond.

Ik doe het liever niet,vandaar. Maar als die pubers niet ophouden zal ik wel moeten.
pi_6692746
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 11:05 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik doe het liever niet,vandaar. Maar als die pubers niet ophouden zal ik wel moeten.

Misschien doe je iets wat een aantal mensen niet leuk vinden. Want het gebeurt meestal niet zomaar. Maar goed dat is jouw probleem ik heb er niks mee te maken.
pi_6692796
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 11:11 schreef suikerberg het volgende:

[..]

Misschien doe je iets wat een aantal mensen niet leuk vinden. Want het gebeurt meestal niet zomaar. Maar goed dat is jouw probleem ik heb er niks mee te maken.

Nee, daarom zet je je naam er ook bij

Kijk, kritiek leveren vind ik ok, maar het hele gastenboek volspammen met scheldpartijen en beledigingen niet. Die wis ik. Duidelijk toch ?

pi_6693088
Blijf het dom vinden dat iemand die niet kan zingen zoveel aandacht krijgt. En omdat hij nu zoveel aandacht krijgt is het niet uitgesloten dat er ook een boel negatieve komt.
pi_6694124
Tim banner !

http://www.geocities.com/timidols/tim.html

gemaakt door R_D (Ruben)

pi_6694674
Je kunt stemmen of je Tim terug in Idols wilt !

http://www.rtl.nl/shows/idols/home/

pi_6694726
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 13:02 schreef gelly het volgende:

Mijn stem heeft ie!
pi_6696294
Eej Slide, ook al hier aan 't spammen? Tsja, eerlijkheid gebied mij te zeggen da jouw remix toch wel wat gelikter klinkt dan de menne... waarmee heb je die eigenlijk gemaakt?

Nou goed, mijn 230 BPM versie: Tim_Vicious_vs_DJ_Kartoffelsalat_-_My_Way_(DJ_Kartoffelsalat_Did_It_The_Hard_Way_Mix)

Kweet nie hoelang die daar nog staat, maargoed!

pi_6696354
En mijn stem ook!

Die ruuddewild mix is wel tof, misschien is het idee om een cd-single uit te brengen niet eens zo slecht!

Gert-Jan: "Kel was de ster, Kel was glamour"
pi_6696677
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 13:02 schreef gelly het volgende:

73 procent voor terugkeer!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')