quote:Hehehe... Klaas Klapschaats in the remix
Op donderdag 7 november 2002 21:44 schreef Rebbe het volgende:Méér Tim Vicious remixen zijn onderweg! In de categorie hard en lomp wordt er momenteel aan geknutseld ... moet alleen nog ff ergens wat webspace ritselen...
quote:Hele goeie mix man!
Op vrijdag 8 november 2002 08:14 schreef MrSlide het volgende:[..]
Hehehe... Klaas Klapschaats in the remix
Klaas Klapschaats vs Tim Vicious - My Way (A1 Original Mix)
quote:Hey Itsme kijk je ook naar Idols?
Op donderdag 7 november 2002 20:54 schreef itsme het volgende:
Ik heb natuurlijk ook gelijk gemaild en zal ook wat in het gastenboek zetten.Ik heb echt genoten van Tim.
Top dat er een fanpage is
Kom een keer kijken op mijn clubbie http://tv.clubs.nl/idols Ik kan wel wat actieve leden gebruiken!
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 09:53 schreef suikerberg het volgende:
Dat er nog aandacht besteed wordt aan deze vent. Het geluid wat hij produceerd is gelijk aan het doortrekken van mij wc.Niet om aan te horen vals geen ritme. Ik zou zeggen
Ik was deze dag ook in Zeist en heb een vertolking gedaan van Anouk. Jij was de jongste op deze dag en ik de oudste. Ik ben ook uitgezonden. Als je door wil naar de volgende ronde moet je knap en mooi zijn (fotomodel). Zingen is dan een bijzaak. Ik kon tijdens deze dag aangeven wie er doorging en ik had gelijk. Ik paste niet in het plaatje en jij ook niet. Ze hebben mij ook op de site onder kandidaten gezet "gerdien gilt jury weg". Tevens is de redactie van Idols erg goed in eruit knippen.:y
Tim heel veel succes en ik vind het geweldig dat je al zo beroemd bent en dat moeten de andere personen die naar de volgende ronde zijn maar zien te halen.
Groetjes van Gerdien uit Nieuwegein
Succes voor de toekomst.<0>
quote:Hallo Gerdien,
Op vrijdag 8 november 2002 10:18 schreef g.fredriks het volgende:
Beste Tim,Ik was deze dag ook in Zeist en heb een vertolking gedaan van Anouk. Jij was de jongste op deze dag en ik de oudste. Ik ben ook uitgezonden. Als je door wil naar de volgende ronde moet je knap en mooi zijn (fotomodel). Zingen is dan een bijzaak. Ik kon tijdens deze dag aangeven wie er doorging en ik had gelijk. Ik paste niet in het plaatje en jij ook niet. Ze hebben mij ook op de site onder kandidaten gezet "gerdien gilt jury weg". Tevens is de redactie van Idols erg goed in eruit knippen.:y
Tim heel veel succes en ik vind het geweldig dat je al zo beroemd bent en dat moeten de andere personen die naar de volgende ronde zijn maar zien te halen.
Groetjes van Gerdien uit Nieuwegein
Succes voor de toekomst.<0>
Ik vind het al heel wat dat je mee durft te doen aan zo programma! Die stap maken dat vind ik al onwijs goed!
Jammer dat ze idd iemand zoeken met het perfecte uiterlijk! Eigenlijk discriminatie maar ok, ik wens je heel erg veel succes verder!
Als je wilt kan ik je een paar screenshots zenden ik heb de eerste aflevering nog op videoband staan!
Kom eens kijken op mijn clubbie, de link staat in mijn profiel!
Groetjes,
Charmed_angel
EN jullie zijn gewoon toppie!
quote:GE-WEL-DIG!!!
Op vrijdag 8 november 2002 08:14 schreef MrSlide het volgende:[..]
Hehehe... Klaas Klapschaats in the remix
Klaas Klapschaats vs Tim Vicious - My Way (A1 Original Mix)
quote:De jury heeft gewoon gelijk Tim kan niet zingen. En daarom heeft hij de volgende ronde niet gehaald. Daarom ben ik blij dat de jury zo hard is want er zijn nog steeds mensen die denken iets te kunnen terwijl het gewoon KUT is. Tim is gewoon een zingende pleeborstel
Op vrijdag 8 november 2002 10:18 schreef g.fredriks het volgende:
. Als je door wil naar de volgende ronde moet je knap en mooi zijn (fotomodel). Zingen is dan een bijzaak. Ik kon tijdens deze dag aangeven wie er doorging en ik had gelijk. Ik paste niet in het plaatje en jij ook niet.
quote:Tim is gewoon een anti-held, doe niet zo moeilijk.
Op vrijdag 8 november 2002 10:34 schreef suikerberg het volgende:[..]
De jury heeft gewoon gelijk Tim kan niet zingen. En daarom heeft hij de volgende ronde niet gehaald. Daarom ben ik blij dat de jury zo hard is want er zijn nog steeds mensen die denken iets te kunnen terwijl het gewoon KUT is. Tim is gewoon een zingende pleeborstel
quote:Je kan niet zingen, toevallig kom je op de tv begint een site om je gelijk te halen. En dat noem jij een anti-held. Ik niet ik noem dit gewoon een publieksgeil ventje. Of wel de hawaii niksnut.
Op vrijdag 8 november 2002 10:36 schreef gelly het volgende:[..]
Tim is gewoon een anti-held, doe niet zo moeilijk.
quote:Prima, maar kap je nu wel met spammen in het gastenboek ? Anders stuur ik een mail naar je provider.
Op vrijdag 8 november 2002 10:42 schreef suikerberg het volgende:[..]
Je kan niet zingen, toevallig kom je op de tv begint een site om je gelijk te halen. En dat noem jij een anti-held. Ik niet ik noem dit gewoon een publieksgeil ventje. Of wel de hawaii niksnut.
quote:Weet niet waar je het over hebt. Heeft Tim dan een gastboek, Jezus het moet niet gekker worden.
Op vrijdag 8 november 2002 10:59 schreef gelly het volgende:[..]
Prima, maar kap je nu wel met spammen in het gastenboek ? Anders stuur ik een mail naar je provider.
quote:Sorry hoor, maar dit klinkt altijd een beetje als: "Als je nou niet ophoudt ga ik het tegen mijn vader zeggen hoor. En als die er niet is haal ik mijn broer erbij."
Op vrijdag 8 november 2002 10:59 schreef gelly het volgende:[..]
Prima, maar kap je nu wel met spammen in het gastenboek ? Anders stuur ik een mail naar je provider.
Kijk of je stuurt gewoon een mailtje, of je houdt je mond.
quote:Ik doe het liever niet,vandaar. Maar als die pubers niet ophouden zal ik wel moeten.
Op vrijdag 8 november 2002 11:04 schreef FX het volgende:[..]
Sorry hoor, maar dit klinkt altijd een beetje als: "Als je nou niet ophoudt ga ik het tegen mijn vader zeggen hoor. En als die er niet is haal ik mijn broer erbij."
Kijk of je stuurt gewoon een mailtje, of je houdt je mond.
quote:Misschien doe je iets wat een aantal mensen niet leuk vinden. Want het gebeurt meestal niet zomaar. Maar goed dat is jouw probleem ik heb er niks mee te maken.
Op vrijdag 8 november 2002 11:05 schreef gelly het volgende:[..]
Ik doe het liever niet,vandaar. Maar als die pubers niet ophouden zal ik wel moeten.
quote:Nee, daarom zet je je naam er ook bij
Op vrijdag 8 november 2002 11:11 schreef suikerberg het volgende:[..]
Misschien doe je iets wat een aantal mensen niet leuk vinden. Want het gebeurt meestal niet zomaar. Maar goed dat is jouw probleem ik heb er niks mee te maken.
Kijk, kritiek leveren vind ik ok, maar het hele gastenboek volspammen met scheldpartijen en beledigingen niet. Die wis ik. Duidelijk toch ?
quote:Mijn stem heeft ie!
Op vrijdag 8 november 2002 13:02 schreef gelly het volgende:
Je kunt stemmen of je Tim terug in Idols wilt !http://www.rtl.nl/shows/idols/home/
Nou goed, mijn 230 BPM versie: Tim_Vicious_vs_DJ_Kartoffelsalat_-_My_Way_(DJ_Kartoffelsalat_Did_It_The_Hard_Way_Mix)
Kweet nie hoelang die daar nog staat, maargoed!
Die ruuddewild mix is wel tof, misschien is het idee om een cd-single uit te brengen niet eens zo slecht!
quote:73 procent voor terugkeer!!!
Op vrijdag 8 november 2002 13:02 schreef gelly het volgende:
Je kunt stemmen of je Tim terug in Idols wilt !http://www.rtl.nl/shows/idols/home/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |